PeeWee
|
Woensdag vanaf een uurtje of 1 ben ik op S'hout. Als het wordt zoals het er nu naar uit ziet.
See joes Hoe was het op schell ??? Wijk was lekker vandaag . Eerst met 14 meter later met 10 Morgen weer maar waar naar toe ????? Mijn werk liep iets uit daardoor pas ongeveer 15:00 op schel. Maar vond het niet de moeite waard om nat en koud te worden (ongeveer 12 knopen). Ben direct weer naar huis gegaan, dan maar warm bij de kachel lekker on-line gamen. Volgende week naar cabarete, joepie. See joes
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Volgende week naar cabarete, joepie.
lekker man!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Maar vond het niet de moeite waard om nat en koud te worden (ongeveer 12 knopen). Volgende keer wijk ???????? Volgende week naar cabarete, joepie. Hoe laat gaan we weg ????? Mot ik brood mee nemen voor onderweg ??? Have fun
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Goedemorgen!
De windsnelheid 10m. op 29 november 2007, 09:00 uur is 12.3 m/s De windstoot op 29 november 2007, 09:00 uur is 15.5 m/s
Komen jullie ook naar Wijk richard? Als er nog meer gaan ben ik er om 10 uur!
|
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ok dan, wel beetje tempo maken he!!
Wakker word je toch wel in het zoute water!! Laat maar horen hoe laat jullie weg gaan!
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Hm.. Blijf toch thuis, heb te weinig tijd om te varen.. Moet om half 1 weer thuis zijn.. Hoop dat het van het weekend nog wat word.
Veel plezier op Wijk, have fun!
|
|
|
kitaholic
|
vrijdagmiddag, uurtje of 2 weer richting zee. Wie nog meer?
|
|
|
Silva
|
Zijn er ook nog mensen die vijdag naar Schellinkhout gaan? Of moet ik om niet in mijn eentje te zijn echt de zee op?
|
|
|
|
kitaholic
|
Zijn er ook nog mensen die vijdag naar Schellinkhout gaan? Of moet ik om niet in mijn eentje te zijn echt de zee op?
altijd gezellig op zee hoor en het water is nog lekker warm (nou ja, vergeleken met het eicelmeer dan)! Wie o Wie morgen naar Ijmuiden??
ikke ikke ikke, denk rond een uurtje of 2 er te zijn
|
|
|
Emielkruisdijk
|
ikke ikke ikke, denk rond een uurtje of 2 er te zijn Moet jij nooit werken Hoe was het vandaag op Wijk?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Voor mij was het waardeloos. Vlagerige klote wind en regen. Ben er na een half uur mee gekapt. Richard heeft wel doorgevaren maar het was niet echt top We waren met z'n 2 tjes later kwamen er nog 2 gasten bij. Denk dat ik morgen naar S Hout ga rond de middag.
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
ik was vandaag om half 4 op wijk en heb tot 5 uur nog heerlijk kunnen varen! de wind was zo rond de 17 knopen en redelijk stabiel. de wind was helemaal naar west gedraaid dus lekker aanlandig. voor wijk aan zee ligt altijd een zandbank en het begon net vloed te worden dus had je daar erg mooie vlakke stukken water! heerlijk
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga morgen naar schell,ben er rond 0,5 enen.laterz
|
|
|
kitaholic
|
ikke ikke ikke, denk rond een uurtje of 2 er te zijn Moet jij nooit werken Hoe was het vandaag op Wijk? hoor wie het zegt! Ik heb vandaag 11 uur keihard gewerkt om morgen een middagje te kunnen raggen met de nemi. Studenten van tegenwoordig lopen alleen maar te zeuren of te staken. Haha. Ga je die gasten op het nieuwsforum nou nog ff uitleggen hoe het zit met unhooked varen of niet? Geloof niet dat jullie het helemaal eens worden, maar ik ben het iig met jou eens.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
mijn ervaring is dat de kite gewoon teveel power heeft met uithaken zodat ie stalled en als ik em nog meer depowered afstel kom ik niet meer upwind. (ingehaakt dan) vandaar... Tja.. denk ook niet dat we het eens gaan worden, maar als je niet hoogte kan lopen als de kite zo gedepowerd staat dat hij niet stalled.... Studenten van tegenwoordig lopen alleen maar te zeuren of te staken. Haha. Mag ik even zeuren dan . Morgen hele dag naar school (dus geen staken voor mij..). En morgen hele dag werken. Zondag dus pas weer varen, zo te zien met de 7!
|
|
|
|
kitaholic
|
Zondag dus pas weer varen, zo te zien met de 7!
ja, als regenscherm! Werk ze, misschien tot zondag Ik ben morgen rond 2 uur op Ijmuiden, Rik is er ook bij geloof ik
|
|
|
Silva
|
altijd gezellig op zee hoor en het water is nog lekker warm (nou ja, vergeleken met het eicelmeer dan)! Hahaha eicelmeer! Meesterlijke woordspeling!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo te zien ben ik er en Laxus.
|
|
|
|