zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
vandaag hier in Spanje mijn eerste kitesessie geboekt ...nog niet zo goed als vandaag bij jullie als ik het zo lees...maar de zon schijnt hier overvloedig en is weer erg gezellig..en de vooruitzichten zijn goed ..voor morgen meer wind en 33 graden...
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ja en minder wind ;-)
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
vandaag hier in Spanje mijn eerste kitesessie geboekt ...nog niet zo goed als vandaag bij jullie als ik het zo lees...maar de zon schijnt hier overvloedig en is weer erg gezellig..en de vooruitzichten zijn goed ..voor morgen meer wind en 33 graden...
Ook weken lang gehoord daar dat ze meer wind voorspelden. Nooit gekomen. Ik hoop het voor je Zwaf.
|
|
|
KiteFEEL
|
Was vandaag weer volop wind op Schell. Wel redelijk druk voor een dinsdag, maar geef iedereen eens ongelijk !! Morgen nog even een toetje aan wind en wie weet trekt vrijdag nog wat door. Dan hebben we gewoon 30 graden en wind!
|
|
|
BaSS
|
Mooi dagje schellie weer! Hele rits kites gebruikt van 8 tot 17, maar de 12 kan in de verkoop - wat een range heeft die Zephyr, niet normaal!
Gaat wel een jaar duren voordat al mn spullen weer droog zijn, ik moest 3 liter water uit mn slingshot tas kiepen voordat de kite er in ging...
Was ook leuk om te zien hoe Beun als onderzeer op zijn skim maar niet wilde toegeven dat er eigenlijk geen wind meer stond, wat een bikkel die man!
Morguh weerrrrrrrrrrrr.......!
(note to self: voorstellen aan Ride zodat ik weet welk hoofd en kite bij naam horen..)
|
|
|
|
BaSS
|
Haha, vergeleken bij mij is niemand klein, maar ik denk dat ik nu wel weet wie Ride is
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Wat voor werk doen jullie dat jullie zo vaak doordeweeks kunnen kiten, of zijn jullie allemaal al zo oud dat jullie al met pensioen zijn ? Vandaag naar de fysio en notaris, dus helaas geen tijd. Hopelijk trekt de wind voor vrijdag wat aan.
|
|
|
@LaurenS
|
Was ook leuk om te zien hoe Beun als onderzeer op zijn skim maar niet wilde toegeven dat er eigenlijk geen wind meer stond, wat een bikkel die man!
Hahaha ,ik zie het zo voor me,zal wel met het nodige gescheld en getier gepaard zijn gegaan Vandaag maar een daggie Schell met wat grotere maten ,9 uur @ de spot En spulletjes drogen na die plensbui van gister
|
|
|
PeeWee
|
Ik ben ook weer present op Schellie voor mijn dagelijks uurtje kiten.
Jaja ik had ook die ouwe Beun als een U-boot tekeer willen zien gaan. Hihi 'U-boot Beun, de dolfijnen fluisteraar'.
See joes
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Mooi dagje schellie weer! Hele rits kites gebruikt van 8 tot 17, maar de 12 kan in de verkoop - wat een range heeft die Zephyr, niet normaal!
Gaat wel een jaar duren voordat al mn spullen weer droog zijn, ik moest 3 liter water uit mn slingshot tas kiepen voordat de kite er in ging...
Morguh weerrrrrrrrrrrr.......!
(note to self: voorstellen aan Ride zodat ik weet welk hoofd en kite bij naam horen..)
Tot hoelaat was je gisteren op Schellinkhout? Volgens mij heb ik je nog gesproken op het einde en heb je mijn kite neergelaten. 9 meter north EVO.
|
|
|
|
rsnn
|
Gisteren nog even een shorty gehaald, want m'n ION 5/4'tje werd echt te warm . Toen heerlijk een paar uurtjes met de 9m gevaren op Schell! Vanmiddag weer lekker naar schell en tot vanavond blijven hangen (als 't goed is neemt de wind alleen maar toe!), woehoee!
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat een dag, lekkere vlagerige wind op schel beetje aan/uit maargoed...stap ik later op een hommel/bij lek geprikt ine me voet en even later op het water kite proberen te redden stap ik met me andere voet op een mosselding lekkere snee in me poot gaat lekker dus
|
|
|
Langbeest
|
Weer onderweg naar jullie stelletje mafkezen Perfecte 3 weken Spanje gehad Eigenlijk iedere dag vaarbaar geweest, variërend van 9m t/m 17m Gezellig met Manfred geouwehoerd om het kitekings gevoel te houden Nou tot aankomend weekend
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja, is toppie Peter, maar als ik mag kiezen, kies ik toch voor dat lekkere windje op en boven het water. Je zult Richard wel tegenkomen, want die gaat ook alle feesten af. Krijgen we weer een spamfilmpie van hem te zien wat ie gemaakt heeft van het feessie.
|
|
|