Guust
|
Het IJsselmeer is op dit moment 15 graden.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Morgen 9 uur op Enkhuizen ff spelen. Bis morgennnnn
|
|
|
Langbeest
|
Jeetje wat vroeg allemaal. Eerst nog effe werken en dan hop naar Enkie
|
|
|
Giertje
|
Vandaag op Edam een kite in een boom bij de minicamping. Ik ben benieuwd of ze hem en nog uit gekregen hebben. Zelf heb ik niet de moeite genomen om mijn kite op te pompen. Morgen beter, ik ben er rond tienen.
|
|
|
|
Giertje
|
Langbeest Eerst nog effe werken en dan hop naar Enkie. robbertvandermeer Eerst nog effe werken en dan hop naar Enkie Hoorde net op het nieuws dat jullie generatie dat tot hun 71ste mogen doen. gelukvogels.
|
|
|
|
PeeWee
|
Langbeest Eerst nog effe werken en dan hop naar Enkie. robbertvandermeer Eerst nog effe werken en dan hop naar Enkie Hoorde net op het nieuws dat jullie generatie dat tot hun 71ste mogen doen. gelukvogels. Ik heb ook gehoord dat de huidige generatie 10-15 jaar langer en gezonder leeft See joes
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ach ja ,en gelukkig heb ik geen hekel aan mijn werk ,en heb ik vrije tijd zat om aan die vlieger te hangen , 9 uur ga ik niet redden hoor Herman ,kom iets later denk
|
|
|
arvidnl
|
niemand naar ijburg toevallig morgen?is voor mij een stuk dichterbij dan. enkhuizen.
|
|
|
@LaurenS
|
Voor mij ook ,maar IJburg gaat hem niet worden ....Veel suc6 met ZO op Ijburg
|
|
|
|
|
BaSS
|
12 uur enkhuuzen! (20 jaar geleden gingen we daar altijd uit , hangen in "de slof" lol)
|
|
|
|
|
WillemThijsse
|
Wie voer er gistermiddag in Medemblik met n groene Ozone en n GoPro op z'n helm? Die moet denk ik nog wel wat tof materiaal van mij hebben (oranje/grijze Cult).
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Waarschijnlijk moet je Herman (Flying High) hebben. Die heeft een groene Ozone Edge en vaart veel met zo'n achterlijk ding op zijn kanis. Hier effies het laatste ritueeltje en dan off to Enkie.
|
|
|
@LaurenS
|
Kom ook wat eerder,mot nog wat dingetjes doen vanmiddag ,dus ga iets vroeger ,tot zo !
|
|
|
arvidnl
|
twijfelde ook al aan de windrichting op ijburg.enkie it is!!nog even wat voedsel naar binnen werken en hoppa!!
|
|
|
|