|
Shredder
|
Gaan er morgen middag nog mensen naar wijk?
|
|
|
RobertvO
Geen avatar
|
Stond even dat er vrijdagmiddag wind was op wijk inderdaad. Echter nu al weer weg. Wordt wachten op zondag, Andijk denk ik!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
De wind is helaas naar beneden bijgesteld Wordt op zijn vroegst zondag, oostenwind en een graad 5 brrrr
|
|
|
Giertje
|
Kom op Teigetje van een frisse neus knap je alleen maar op! Dus zondag Edam. Ik wil niet alleen zijn want ik verwacht dat zwafra deze top sessie over gaat slaan ivm de temperatuur van 3 graden
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Helemaal gelijk Ger ...3 graden is voor mij "no go "ik wacht wel weer een weekje.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik wil niet alleen zijn want ik verwacht dat zwafra deze top sessie over gaat slaan ivm de temperatuur van 3 graden Ongelofelijk, kou is een emotie en die kan je uitschakelen Mag zelf van de dokter na operatie van mijn hand na bijna 4 weken weer het water op maar moet het wel rustig aan doen, dussssss, goed excuus, toch ? Heb wel een Woo gekocht vandaag en ik ging eigenlijk alleen met Teigertje mee voor de gezelligheid, kom je thuis met een Woo Wil de Woo wel zondag testen dusss, zondag maar even kijken
|
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Haha lees dit bericht net in de winkel van versus.... kijken wat het me gaat kosten
|
|
|
|
Giertje
|
Frank kom op je laat je Gabber toch niet alleen kiten ik reken op je morgen om 12 uur Edam zuid.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Jij aan de woo.... schater schater Kostte ie maar een tientje? Paar familie bakke kibbeling, koopie, ps ken ik een tientje bij je lene
|
|
|
manrot
|
je 9 ophalen???
Nee die is er helaas nog niet. Ps het is een 8m geworden. 9 - 11 iets te kleine stap. Maar 8m is er ook nog niet.
|
|
|
Giertje
|
Manfred ook toevallig ik heb ook een 8 in bestelling en de eerste die binnen komt is voor deze jonge (vaste klant)
|
|
|
|
|
Tony-G
|
Giertje, hoe kom ik naar de spot in Edam? Anders ga ik naar Enkhuizen.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Wat is jullie geheim dat je zo gemotiveerd bent om met 2gr en vlagerige oostenwind het water op te gaan?
|
|
|
Tony-G
|
Gewoon die hards ????????????
|
|
|
manrot
|
tony, zie deze routebeschrijving https://goo.gl/KdKEWk@evan: in NH genoeg spots met oosten wind op korte afstand maar ik sla over ivm andere afspraken, dus veel plezier edit1: hmmm hyper link met andere titel is niet mogelijk, vandaar dat bericht op de site uit elkaar gaat edit2: dan maar via url shortener
|
|
|
|
Tony-G
|
Thanks Manfred, Evan, oké niet helemaal gewoon :-) trouwens Evan ik kan geen foto of film uploaden hier. Weet je wat er aan de hand is, deze zijn namelijk ook niet echt groot?
|
|
|