Giertje
|
Ik kijk er al naar uit Henk en ik verwacht hoger te komen dan Richard. Kom jij ook nog in de middag?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik kijk er al naar uit Henk en ik verwacht hoger te komen dan Richard. Het Sal toch wel Gier met jou ervaring en techniek moet dat geen probleem zijn
|
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Wat vinden jullie van de voorspelling? Temp=oke Maar het aantal knp wat er tussen zit. Bij 27knp valt mijn 7m uit de lucht met 51knp vlieg ik naar Hoorn-stad
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Je vliegt in ieder geval niet hoorn_stad , dat kan niet met aanlandige wind op schellinkhout
|
|
|
|
Kitemenn
|
27 knopen valt mn 7 uit de lucht...daarna was ik al afgehaakt
|
|
|
Haring High Richardt
|
ij 27knp valt mijn 7m uit de lucht met 51knp Je tel 27 en 51 bij elkaar op, daar trek je de wortel van maal PI gedeeld door de temperatuur en dat wordt de vaste windt. Met het verschil van de dikke of dunne wind aanslag komt het helemaal goed, oftewel knalle met je kadaver Pat
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Zal er wel mee te maken hebben dat de wind hoger in de atmosfeer flink harder is dan bij de grond en dat de modellen hiervan in de war raken. Op 600m is de gemiddelde wind al dik over de 50kn heen! Over het algemeen kun je er met zo'n voorspelling van uitgaan dat je gewoon de gemiddelde wind krijgt met veel minder harde vlagen.
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Kijk kitekings van schellinkhout Uit zeeland komt er tenminste nutiige info Dus dan maar naar schell woensdag
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was weer lekkel op schel, er zit progressie in de sprongen van 2.5 naar 8.9 meter. Was gezellig met de 3 smurfen in dat prachtige blauwe pak
|
|
|
Giertje
|
Richard ik heb er altijd vertrouwen in gehad. Morgen de dood of de gladiolen op naar de 18,90 meter gaan met je kadaver.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Wordt zelf al verslagen door haring hai ????.goed bezig richard Blijfe oefenen Henk , komt allemaal goed, je ken het Morge in de Revanche Henk
|
|
|
@LaurenS
|
Zo maar weer even aan de vlieger hangen , IJmuiden of schell...what to do?
|
|
|
RobertvO
Geen avatar
|
Gaan er vanmiddag, laten we zeggen ca. 15:30 nog mensen naar Schell??
|
|
|
|
|
|
|
|