Kiters uit Rotterdam , meld je!

Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #1750 Januari 06, 2008, 18:33:33
edit2Rapporteer  
morgen gaat het los en de rest van de week ook:)

Trouwens gister voor een super bedrag een oneill psycho2 2008 op de kop getikt en wat een meesterlijk pak is dat zeg. Aantrekken is wel even wat anders en uittrekken helemaal. Maar dat pak zit werkelijk overal precies om je huid heen, super warm, super comfortabel en dat voor de prijs van een mystic pak..ghehehe
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1751 Januari 06, 2008, 18:57:21
edit2Rapporteer  
morgen gaat het los en de rest van de week ook:)

Trouwens gister voor een super bedrag een oneill psycho2 2008 op de kop getikt en wat een meesterlijk pak is dat zeg. Aantrekken is wel even wat anders en uittrekken helemaal. Maar dat pak zit werkelijk overal precies om je huid heen, super warm, super comfortabel en dat voor de prijs van een mystic pak..ghehehe

Dan heb je een vette deal gemaakt, pak kost ongeveer €380,- in de winkel! Ik heb de Psycho I, en die is al heel erg warm. Top aankoop!

Ook ik gok op morgen, en evt. dinsdag.
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #1752 Januari 06, 2008, 19:12:01
edit2Rapporteer  
oooh verwende mennekes allemaal. Ik stap nu in de oto>sluf.
Michiel.
Moderator

Antwoord #1753 Januari 06, 2008, 22:07:18
edit2Rapporteer  
oooh verwende mennekes allemaal. Ik stap nu in de oto>sluf.

Nee, iemand die gaat pozen in een drysuit op de Sluf, terwijl wij gewoon nat worden, dat is lekker verwend!  loser

Rudo, laat maar weten hoe het was. Ik zie meer heil in de komende week. Morgen?
Lauw
Administrator

Antwoord #1754 Januari 07, 2008, 00:09:24
edit2Rapporteer  
morgen hoe laat?Smiley slufter of autostrand?
El Rudo

Antwoord #1755 Januari 07, 2008, 00:24:30
edit2Rapporteer  
Toch maar praia do Pé gedaan... Ik was niks te vroeg want de wind was net een beejte opgestoken, precies volgens de windguru WRF van gisteren trouwens. Knoopje of 16 dikke winterwind, was lekker gepowered met de 16, toen haalde ik het in mijn bolletje om 2:1 te veranderen in 1:1, en het leek gelijk alsof ik opnieuw moest leren kiten, je krijgt een totaal andere kite terug! Dan merk je ook hoe langzaam die grote is, je moet echt heel radicaal sturen om iets te bereiken. One handed is ineens wel mogelijk, want die beul- bardruk is weg. De superveilige lompe 100% depower is wel ingeleverd. Ik heb die 2008 upgrade van Naish erop zitten, en ik moet het allemaal nog beter instellen.
Door dit alles kon ik gelijk ervaren hoe een goeie wipe out en bijbehorende drag-zoektocht naar m'n board ging met de drysuit. Super comfy, plenty bewegingsvrijheid, gewoon in een joggingbroek, snowboard onderbroek en twee sweatertjes. Lekker droog de auto in, en aan- en uit trekken gaat dankzij een paar goeie tips van Wouter sneller dan een gewoon pak.

Morgen laat ik aan jullie over, beul ze maar lekker ik heb giga veel werk op m'n bordje.
The O

Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #1756 Januari 07, 2008, 01:26:02
edit2Rapporteer  
Morgen naar auto of scheef als ik me wat beter voel.
Weet nog niet hoe laat.
Michiel.
Moderator

Antwoord #1757 Januari 07, 2008, 02:33:23
edit2Rapporteer  
Top dat je nog lekker hebt kunnen kiten, El Rudo.  ThumpsUp Ik moest toch nog wat zaken kopen voor de badkamer met mijn ega, die wel moet werken door de weeks. Ik zag aan het water dat het net hard genoeg waaide. Op Scheef moesten de jongens letterlijk hoogte lopen (over het strand).

Morgen voorspellen ze 7/8 Bfrt en zware windstoten worden niet uitgesloten. Ik denk een no go daar ik niet kleiner heb dan 9m2. Lijkt wel of het over het algemeen harder gaat waaien. Waar vroeger een 8m2 C-shape voldoende was lijkt een 7/7.5m2 ook een noodzaak te worden. Dus toch weer 3 kites ipv 2 als quiver  Huh

Afijn, Okikoki. Dinsdag ziet er nog steeds goed uit, evenals de rest van de week.

El Rudo, absoluut geen water binnen gekregen? Ook niet via je manchetten? Wel lekker zo'n droogpak.
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #1758 Januari 07, 2008, 02:40:26
edit2Rapporteer  
ja toch nog ff gevaren vandaag van 1 tot 3 5 bft daarvoor en na niets.

dinsdag weer!!
Michiel.
Moderator

Antwoord #1759 Januari 07, 2008, 03:04:32
edit2Rapporteer  
Dinsdag staat Oki!  ThumpsUp
HBob

Antwoord #1760 Januari 07, 2008, 03:29:17
edit2Rapporteer  
Voor een cruise dagje als vandaag komen steeds meer mensen hun bed niet eens uit met deze temp.

Klinkt goed Rudo
El Rudo

Antwoord #1761 Januari 07, 2008, 04:13:13
edit2Rapporteer  
hey rhino, IK ZEI TOG! van die wind...
nee, geen water binnen gekregen behalve een ieniemienie beetje bij m'n linker enkel, niet goed gechecked. verder voldoet het aan alle verwachtingen. Moet nog wat bedenken om die rugrits dicht te doen, iets van een stok met een haakie er aan. het is trouwens een OR pyro lite.
behoed jij je overigens voor teveel consensus in de badkamer jongen, straks krijg je zo'n vlees nog vis badkamer die je altijd op funda ziet Smiley

HBob, er waren toch nog een stuk of 8 kiters op de playa, en op het oog leek het alsof ze toch wel soort van hun bed waren uitgekomen.

Ron Rodeo

Antwoord #1762 Januari 07, 2008, 14:44:49
edit2Rapporteer  
Dinsdag staat Oki! ThumpsUp

net nog ff de weersites gechecked, het gaat lekker worden morgen!! jihaaa
 YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS
Michiel.
Moderator

Antwoord #1763 Januari 07, 2008, 15:38:57
edit2Rapporteer  
hey rhino, IK ZEI TOG! van die wind...

Idd. 1-0 voor je luchtverplaatsingsgoeroe proffesioneel! Ik baal een heeeeeeeel klein beetje  Roll Eyes We houden de score bij om het gebruikte weermodel aan de tand te voelen  ThumpsUp

nee, geen water binnen gekregen behalve een ieniemienie beetje bij m'n linker enkel, niet goed gechecked. verder voldoet het aan alle verwachtingen. Moet nog wat bedenken om die rugrits dicht te doen, iets van een stok met een haakie er aan. het is trouwens een OR pyro lite.

Dat is niet ongebruikelijk met een drysuit. Een beetje nattigheid bij de manchetten is normaal. Klinkt dus dat het pak uitstekend voldoet. Het is een goede investering die je hebt gedaan! ThumpsUp

behoed jij je overigens voor teveel consensus in de badkamer jongen, straks krijg je zo'n vlees nog vis badkamer die je altijd op funda ziet Smiley

schater wees gerust. Mijn vriendin in styliste. Enige waar ik dus voor moet waken is dat het een te gestyle badkamer wordt. Waarom denk je dat ik ook fysiek mee ben geweest om accesiores uit te kiezen?  Cool

net nog ff de weersites gechecked, het gaat lekker worden morgen!! jihaaa
 YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS

JAAAA! Het ziet er idd. goed uit. Ook a.s. donderdag ziet er top uit! En eind van de week lijkt het erop of de buitentemp. over de 10 graden BOVEN nul gaat  Joepie YeSS Joepie YeSS

We houden wel ff contact over morgen. Denk dat we met z'n tweeen zullen zijn. Morgen W wind, pas om 14:45 uur hoog water. Met W is Slufter vaak lekker om te golfrijden, maar autoplaya kan natuurlijk ook.
El Rudo

Antwoord #1764 Januari 07, 2008, 15:49:58
edit2Rapporteer  
Waarom denk je dat ik ook fysiek mee ben geweest om accesiores uit te kiezen?  Cool

om te dokken?
Michiel.
Moderator

Antwoord #1765 Januari 07, 2008, 16:11:09
edit2Rapporteer  
om te dokken?

Dat ook ja. Daar gaat mijn OR Pyro drysuit.  :'( :'( :'( :'(
El Rudo

Antwoord #1766 Januari 07, 2008, 16:26:18
edit2Rapporteer  
sorry ik wou je niet aan het huilen maken...

WHOEHAAAAAHAHAHAHAAAAAA!
Lauw
Administrator

Antwoord #1767 Januari 07, 2008, 17:54:18
edit2Rapporteer  
hmm ik ga de gok vandaag maar niet wagen. Niemand die gaat. Morgen dan maar:)

Ik lees rebelrhino dat w goed is om golfjes te surfen op sluf? Kom ik daar ook golfjes surfen in de ochtend. Of gaan jullie toch naar playa?
Michiel.
Moderator

Antwoord #1768 Januari 07, 2008, 18:16:38
edit2Rapporteer  
hmm ik ga de gok vandaag maar niet wagen. Niemand die gaat. Morgen dan maar:)

Ik lees rebelrhino dat w goed is om golfjes te surfen op sluf? Kom ik daar ook golfjes surfen in de ochtend. Of gaan jullie toch naar playa?

Je zou gek zijn op dit moment, zelfs met een Fuel07 7m2. Nu al op HvH 7/8 Bfrt! En de grafiek gaat nog steeds omhoog!  loser

Persoonlijk vind ik voetplaya goed bij laag water en opkomend tij met ZZW - ZW wind. Dan is het nl. een grote spiegelgladde piste en volledig aanlandig. Ideaal om nieuwe dingen te leren omdat het dieper is als in de kom op de Sluf en om gewoon lekker hard en hoog te gaan. Tevens kun je in de zomer dan meestal in 1 rak doorsteken naar de Sluf en terug.

Slufter is bij W-NW het beste met opkomend tij. Dan kun je nl. in de kleine kom een beetje spelen in spiegelglad water, maar een meter of 500 richting ouddorp voor de zandplaat breken er grote bakken waar door de windrichting goed op te surfen valt. Dit is ook afhankelijk van de plaats van de zandbanken, die nogal eens verplaatsen.
Ook is het dan mogelijk om naar de blokkendam te varen net voor de branding, ook door spiegelglad water. En je kunt zo de branding in die wel rommelig is op de meeste plaatsen overigens.
ZW-Z-ZO is Slufter ook goed tenzij het druk is. Dan kun je alleen in de kom varen met aanlandige wind, en de branding een beetje in. ook hier weer opkomend tij. Bij hoog water is het een klotsbak.

Morgen dus opkomende tij vanaf de ochtend tot 14:45 uur. Windrichting ZZW. Dus zowel Sluf als autoplaya kunnen. Denk dat we hier nog wel posten uiterlijk morgenochtend wat het gaat worden.
Lauw
Administrator

Antwoord #1769 Januari 07, 2008, 18:22:32
edit2Rapporteer  
thnx voor de uitleg rhinobandit ik denk dat ik morgen naar slufter ga in de ochtend, moet begin van de middag al weer in rdam zijn. Dus rond een uurtje of 10 weg
Michiel.
Moderator

Antwoord #1770 Januari 07, 2008, 18:28:39
edit2Rapporteer  
ff wat taalfoutjes eruit gehaald, typ te snel en lees niet goed!  ThumpDown

Dat is wel heel vroeg Rouwepower. Dan denk ik dat ik je kite wel aan kan pakken. Ik wacht nog ff de verwachtingen af morgenochtend, tenzij Okikoki een beter idee heeft. Maar in ieder geval ga ik kiten!
Ron Rodeo

Antwoord #1771 Januari 07, 2008, 19:48:31
edit2Rapporteer  
ik ben toch verslaafd aan playa, blijft vette spot.

lekker stoeien en oefenen daar  en "veilig" op je bek gaan. Grin

Slufter is ook wel tof maar met opkomend water rond de middag.... ik weet het niet.

vanavond nog ff poste.  voorkeur playa.

Michiel.
Moderator

Antwoord #1772 Januari 07, 2008, 20:09:50
edit2Rapporteer  
ik ben toch verslaafd aan playa, blijft vette spot.
lekker stoeien en oefenen daar en "veilig" op je bek gaan. Grin

Ik vind de Slufter echt een fantastische spot, echt uniek in Nederland (en hij gaat helaas verdwijnen, de bordjes met Maasvlakte II staan al bij de trappen  :'(). Maar als je na een trick op je bek gaat dan lig je in 10/20cm water, au!  Embarrassed

Idd. voor het uitproberen van nieuwe tricks is het voetplaya nog uber  Joepie
El Rudo

Antwoord #1773 Januari 07, 2008, 20:23:57
edit2Rapporteer  
mss ben ik er morgen ook wel bij, het ziet er te sweet uit om voorbij te laten gaan... wordt dan wel heel vroeg.
ochtend sessie dan, sluf heeft lichte voorkeur (tot 10:00 laagwater, dan snel opkomend (toch?))
nu me ff de vinketering werken anders valt het op... YeSS
Michiel.
Moderator

Antwoord #1774 Januari 07, 2008, 20:26:58
edit2Rapporteer  
mss ben ik er morgen ook wel bij, het ziet er te sweet uit om voorbij te laten gaan...

Wordt het tenminste weer echt ouderwets gezellig  YeSS

Wie nog meer?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.