Ondabeach
|
Ben er om 4 uur of eerder op playadelpaal
|
|
|
|
onedayfly
|
Hi medekiters..waarom is de sluf slecht bij NO wind? Aflandig, choppie?
|
|
|
|
onedayfly
|
Ok, thnx... maar de noordzijde, waar de windfsurfers hun ding doen.. das toch sideshore met NO?
|
|
|
Lucasss
|
Beter ongeveer 14:00 uur autostrand
|
|
|
onedayfly
|
14:00 autostrand is inderdaad beter! Maar wishfull thinking... werk enzo! Wil vanaaf nog wel ff de mako en de 8m2 uitlaten... Autostrand is ok als je de hele middag hebt.
|
|
|
rocket man
|
14:00 autostrand is inderdaad beter! Maar wishfull thinking... werk enzo! Wil vanaaf nog wel ff de mako en de 8m2 uitlaten... Autostrand is ok als je de hele middag hebt.
rudo??
|
|
|
rocket man
|
Bekijk de boel van boven moet zo voor twee dagen naar bella Roma voor m'n werk.
|
|
|
onedayfly
|
nee, niet Rudo..Rob.. ik had de mako een dag eerder
|
|
|
thomasr
|
zozo wat een dikke oostenwind deze week!! ik zit op school, maar oostenwind is toch prutwind altijd.. als ie zaterdag nog niet gedraaid is probeer ik op de dam of op vrouwenpolder te zijn!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik baal..vind het echt iets teveel voor mn 11,....en de 7 moet nog gemaakt worden...was natuurlijk de dag om die eens goed te testen! Helaas mn oude 7 net vrijdag verkocht....wie verwacht die wind dan ook...
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
wie gaat er MORGEN (dinsdag) kiten en waar wind wordt vol Oost maar wel hard. misschien oostvoornse meer? of vrouwenpolder, wel t*ring end rijden ben de hele dag vrij dus kom maar op............
|
|
|
richard
|
Groen licht !! Vanmorgen bij de chef heelkunde geweest met m'n knieblessure. Daar de Moonwalk van Michael Jackson voorgedaan, en prompt genezen verklaard met als uitkomst dat ik vooral maar weer moet beginnen met sporten (arts was ook jackson fan vermoed ik) Ik las alle verhalen van Rudo en rest, en ik kan er ook geen touw meer aan vastknopen met de heren witjassen. Bij mij is het toch snel gegaan. Vorige week na die enorme klap op de knie in DWDreams, dacht ik toch echt 3 weken uitgeschakeld te zijn, maar de afgelopen hard gegaan qua herstel. Gaat er nu nog iemand naar die plek op de noordzee die we nooit noemen maar iedereen kent . Of ligt iedereen al in de plomp...?? In dat laatste geval overweeg ik een sessie morgen maar weet niet waar. Ik kan pas vanaf 12.30 uit den haag vertrekken. @Ron: waar ga je naar toe ? vrouwenpolder ?( inderdaad takke eind, 1,5 uur vanuit dhaag) Oostvoornse meer is toch tricky met die strekdam. Daar heb ik het niet zo op en nog minder na de gebeurtenissen vh weekend.
|
|
|
d@ni
|
Lekker windje dudes!!!! Helaas kan ik deze week vrijdag en zaterdag pas. Veel plezier diegenen die gaan!
|
|
|
Lucasss
|
Zo echt balen! Na een half uurtje varen op playa scheurd me venster in 2e van me Waroo 7 mtr Kite is half jaartje oud. Hoop dat ik nog wat kan regelen met de garantie.
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Kijk dat zijn berichten. En zo hoor ik ze dan ook graag! veel plezier man. Groen licht !! Vanmorgen bij de chef heelkunde geweest met m'n knieblessure. Daar de Moonwalk van Michael Jackson voorgedaan, en prompt genezen verklaard met als uitkomst dat ik vooral maar weer moet beginnen met sporten (arts was ook jackson fan vermoed ik) Ik las alle verhalen van Rudo en rest, en ik kan er ook geen touw meer aan vastknopen met de heren witjassen. Bij mij is het toch snel gegaan. Vorige week na die enorme klap op de knie in DWDreams, dacht ik toch echt 3 weken uitgeschakeld te zijn, maar de afgelopen hard gegaan qua herstel. Gaat er nu nog iemand naar die plek op de noordzee die we nooit noemen maar iedereen kent . Of ligt iedereen al in de plomp...?? In dat laatste geval overweeg ik een sessie morgen maar weet niet waar. Ik kan pas vanaf 12.30 uit den haag vertrekken. @Ron: waar ga je naar toe ? vrouwenpolder ?( inderdaad takke eind, 1,5 uur vanuit dhaag) Oostvoornse meer is toch tricky met die strekdam. Daar heb ik het niet zo op en nog minder na de gebeurtenissen vh weekend.
|
|
|
Lucasss
|
Haha nee, dit x was het toch het water en de wind. toch niet weer wezen ontbossen he!
|
|
|
Mriek
|
Richard, goed nieuws! Rudo, we duimen driftig voort! En Michiel, hoop dat ie niet te diep in de penarie zit. Einde van de week ziet er opeens goed uit, thank you Lord. Vrijdag heb ik bij deze minimaal een paar uur vrij. En morgen verwacht ik de onderhandeling van mijn aanstaande Maaseilandpaleisje in Rotterdam rond te krijgen. Word ik de achterbuuf van mr. Emperor. En eindelijk wat dichter bij de spots!
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
het was weer lekker met de 7m knallen op playa. deed nog per ongeluk een backroll kiteloop, auw dat was een harde crash, wat zijn die 7m toch snel. er was iemand bezig met een 13m, full overpowerd. @Olten was het nog wat? @Mariek, dat betekend meer kiten!
|
|
|
Mriek
|
he Mriek das goed nieuws, eindelijk weer onder de mensen Whaha ja Rotterdam is echt een stuk relaxter dan Utrecht (dat bedoelde je toch? ). Is bijna niemand met me eens, maar in dit topic vind ik vast wel wat medestanders @ H2H Mwaah, leuke bijkomstigheid maar niet echt belangrijk...
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Ik protesteer ook van harte! Al moet ik toegeven dat het wat surfen betreft wel beter is om dichter bij de kust te wonen....
|
|
|