hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Trouwens nog bedankt voor het droppen van mijn board wie het ook was.
Een zwarte kite met roze LE F-one dacht ik ... was ook ver buiten bezig al vroeg
Thx
Leuk een nieuw board maar op zijn kop niet te spotten na ritje in de draaimolen pffff
|
|
|
|
thomasr
|
@ lex: waarom was je nou al weer zo snel weg jongen?? ben blij dat voor playa zijn gegaan,, martijn en ik zijn even naar de slufter gevaren, sjees wat was het daar niks zeg idd, wat lex zegt, n beetje tussen sluf en \ playa is het best chill op de drukke dagen!
|
|
|
Lex
|
ja, me broertje had nog huiswerk enzo....maarja was een lekker dagje, toch nog verbrand vandaag!
|
|
|
|
R.B.
|
Leuk om te lezen dat iedereen zo'n goede sessie heeft gehad. Ik zelf heb een graf sessie gehad op playa.
|
|
|
martijn
|
ik heb ook een heerlijke top sessie gehad op playa! In het begin ff niks, later lekker uitgehaakt gesprongen. Ben helemaal kapot. WInd was soms zelfs te veel om uit te haken.
R.B. was je ook met mayhem x?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik heb echt super kunnen varen @ De Slufter! Heerlijk met mijn 9m..
Later op de dag lag er alleen iemand in het weter, eerst met kite en daarna zonder. Weet iemand of er iets gebeurt is of dat die aan het uitrusten waren?
|
|
|
martijn
|
was nog even naar slufter gevaren rond 1 uur, was echt te druk en te vlagerig. Snel weggegaan ;p
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wat een privilege is het om lekker door de weeks te kunnen kiten, wat een extreme drukte op de Slufter Leuk om te lezen dat iedereen zo'n goede sessie heeft gehad. Ik zelf heb een graf sessie gehad op playa.
Ik verbaas me er ook over Robin, of zijn we misschien te kritisch? Ik vond het helemaal ruk op de Slufter. Na twee uur had ik het ook helemaal gezien daar. Nog wel ff lekker big-airs eruit kunnen gooien bij de grote zandbank, maar dat was dan ook echt het hoogtepunt tussen alle chop, aan/uit wind, enorm toenemede wind terwijl er 's ochtends bijna niks stond Sorry, Martijn. Ik was al weg om 13u
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Wat een privilege is het om lekker door de weeks te kunnen kiten, wat een extreme drukte op de Slufter Leuk om te lezen dat iedereen zo'n goede sessie heeft gehad. Ik zelf heb een graf sessie gehad op playa.
Ik verbaas me er ook over Robin, of zijn we misschien te kritisch? Ik vond het helemaal ruk op de Slufter. Na twee uur had ik het ook helemaal gezien daar. Nog wel ff lekker big-airs eruit kunnen gooien bij de grote zandbank, maar dat was dan ook echt het hoogtepunt tussen alle chop, aan/uit wind, enorm toenemede wind terwijl er 's ochtends bijna niks stond Sorry, Martijn. Ik was al weg om 13u Nou dan kunnen we elkaar de hand schudden! Gelukkig mocht ik een kwartier lang tegen Marieke schelden, daarna was ik de frustratie deels kwijt en ben hamburgers gaan eten.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Herhaling: Dames en heren heb gebied is al veel kleiner geworden en nu laten helaas steeds meer mensen hun vuil ook nog op het strand liggen.
Er liggen weer volop blikjes op het strand als deze kapot gaan zijn ze zeer scherp niet goed voor uw en andermans voeten en ook niet goed voor het materiaal.
Dus neem je rommel mee naar de parkeerplaats en deponeer het daar gewoon netjes in een vuilnis bak.
Dit is geen normaal strand waar ze van tijd tot tijd opruimen dus we moeten het met elkaar een beetje netjes houden.
Als iedereen nu een extra blikje mee naar boven neemt is het nog sneller weer schoon.
Zou jammer zijn als we het voor ons zelf verzieken.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Ik verbaas me er ook over Robin, of zijn we misschien te kritisch? Ik vond het helemaal ruk op de Slufter. Na twee uur had ik het ook helemaal gezien daar. Nog wel ff lekker big-airs eruit kunnen gooien bij de grote zandbank, maar dat was dan ook echt het hoogtepunt tussen alle chop, aan/uit wind, enorm toenemede wind terwijl er 's ochtends bijna niks stond Sorry, Martijn. Ik was al weg om 13u Nou dan kunnen we elkaar de hand schudden! Gelukkig mocht ik een kwartier lang tegen Marieke schelden, daarna was ik de frustratie deels kwijt en ben hamburgers gaan eten. En hebben de burgers gesmaakt. Ik heb nog lekker kunnen varen van 10u tot 14u. Toen ging ik er maar af omdat Chrizzzz moei werd. Wat hoorde ik @Leon??? Heb je een goede reden gevonden om een nieuwe fuel te kopen??? Je was al weg naar het eten bij eurofun, maar ik was benieud naar je verhaal hoe het komt dat je kite aan het scheuren is gegaan? Als je het 2009 model wilt kopen , adviseer ik je om een 9 en een 11 te kopen. Het gat tussen de 11m2 en de 7m2 wordt net iets te groot. Het nieuwe model heeft een beter low end, maar heeft 4 a 5 knopen moeten inboeten bij het high end. Ben zelf ook aan het overwegen om een 9m2 erbij te kopen. Als je nog een goede tussentijdse 11 wild kopen ik heb er nog een liggen uit 2008. De zelfde kleuren als je oude ha ha ha, maar ik neem aan dat je nu over gaat naar het 2009 model, ga je echt op vooruit.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hai Erik! Yep waren geweldige hamburgers ;-) We hadden nog even gewacht, maar zijn daarna toch weggegaan.
Nou heb vandaag met de 2009 gevaren, maar ga vanalles nog proberen, kijk niet echt naar merk ofzo. Dus wie weet kom ik met ineens heel iets anders op de proppen. Ik heb een lijstje wat ik nog wil gaan varen, en misschien is tijd voor complete vernieuwing.
Tja wat betreft scheur, heb in stevige condities kite iets te laag doorgestuurd met een loop. En mijn kite pomp ik vrij stevig denk aan 9psi. En door de stevige crash zijn wat naden losgeschoten en een scheur gekomen in de middelste strut vlakbij de leading edge. Heb t redelijk kunnen plakken dat wel, dus het beestje doet het nog wel eventjes in de tussentijd.
|
|
|
Ondabeach
|
ondabeach ik heb je een pm gestuurd want het zit niet goed.
Onwijs bedankt joh.. Ik maar vooral Paula is er blij mee. Ben benieuwd wat je gaat kopen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Nou dan kunnen we elkaar de hand schudden! Gelukkig mocht ik een kwartier lang tegen Marieke schelden, daarna was ik de frustratie deels kwijt en ben hamburgers gaan eten. Arme Marieke Waren jullie op playa?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Nou dan kunnen we elkaar de hand schudden! Gelukkig mocht ik een kwartier lang tegen Marieke schelden, daarna was ik de frustratie deels kwijt en ben hamburgers gaan eten. Arme Marieke Waren jullie op playa? Ja! En wat druk ineens, maar slufter niet veel beter zag ik van afstand.
|
|
|
martijn
|
Leon, had je mee naar achter moeten varen, was super lekker daar!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Hai Erik! Yep waren geweldige hamburgers ;-) We hadden nog even gewacht, maar zijn daarna toch weggegaan.
Nou heb vandaag met de 2009 gevaren, maar ga vanalles nog proberen, kijk niet echt naar merk ofzo. Dus wie weet kom ik met ineens heel iets anders op de proppen. Ik heb een lijstje wat ik nog wil gaan varen, en misschien is tijd voor complete vernieuwing.
Tja wat betreft scheur, heb in stevige condities kite iets te laag doorgestuurd met een loop. En mijn kite pomp ik vrij stevig denk aan 9psi. En door de stevige crash zijn wat naden losgeschoten en een scheur gekomen in de middelste strut vlakbij de leading edge. Heb t redelijk kunnen plakken dat wel, dus het beestje doet het nog wel eventjes in de tussentijd.
Ben benieuwd naar je lijsje. Ik denk dat de volgende er ook op moeten staan. -Torch -Bandit -Wainman (Even met Slis contact opnemen, mag je vast eentje voor een week lenen om te testen) Over de RPM hoor ik ook goede dingen, maar ik vind de kite zo lomp in de lucht staan. Ik neem aan dat je ons op de hoogte houd van je bevindigen, anders moeten we een nieuw topic openen, met als titel. @Leons keuze?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Leon, had je mee naar achter moeten varen, was super lekker daar!
Weet t maar had echt mijn dag niet op de 1 of andere manier, heb je zo heel af en toe weleens...gelukkig heb ik dit niet vaak dus dat scheelt.
|
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Le@n, je had op "zwarte vrijdag" toch ook nog een topsessie in de namiddag? Had het er net met O over, wat een topdag was dat nadat de bui met knalharde wind (45+kn) geluwd was naar een mooie 25-35kn. Ik word weer helemaal warm als ik er aan terugdenk Tja, dan is vandaag niet zo heel top vergeleken met toen Nou hou op zeg! Even los van al die ellende was het een mega dag voor in de boeken.
|
|
|
d@ni
|
Helemaal met je eens michiel, ik was om 8uur op sluf, toen waren we met z'n 5en. Maar na 10en moet je daar echt niet meer zitten zeg, wat een drukte, echt ruk. Wel lekker kunnen varen maar voortaan ga ik in het weekend naar playa. Wat martijn zegt verder naar achter gaan dan heb je alles voor jezelf.
|
|
|