Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
En waar word het dan mannen? Wil mischien de gok ook wel wagen Als het zo lang geleden is neemt men wat meer risico's Ik zie nu op scheveningen 2 flysurfers kiten.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Tja, onze Eddy "The Eagle" Lansink vast met zijn zilveren pijl, het enige echte low-end kanon (in combinatie met een flydoor) Wind blijft hangen (om ons te treiteren) op 7,4 m/s
|
|
|
|
thomasr
|
7,4 m/s zou voor mij best leuk zijn! maarja, morgen weer 2 tentamens... gelukkig begint het als ze afgelopen zijn pas echt wat te waaien.. zit dan een weekje vlakbij de grevelingendam, kijken of daar wat te beleven valt.
|
|
|
Matthijs?!
|
die bomen hier in dat mooie oostvoorne gaan al wat meer heen en weer maar nog iets te twijfelachtig. Ik heb echter super zin om te gaan varen want heb me nieuwe footpads van brunotti^^
dus meld het als je gaat ik ga mee;) ben er in een kwartiertje dan:P
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
7,4 m/s zou voor mij best leuk zijn! Dat is het meetpunt HvH die een paar honderd meter in zee staat. Dat betekent op het strand minder wind. Daarom moet hij minstens de 8,0 passeren wil je uberhaupt wat kunnen doen zonder FS zilverpijl. 9,0 m/s geeft iets van garantie dat je hoogte kunt houden op zee... Grevelingendam is te varen met W t/m ONO. Volgende week ZW...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
die bomen hier in dat mooie oostvoorne gaan al wat meer heen en weer maar nog iets te twijfelachtig. Ik heb echter super zin om te gaan varen want heb me nieuwe footpads van brunotti^^
dus meld het als je gaat ik ga mee;) ben er in een kwartiertje dan:P
Oostvoorne is K#T met N, zeker als er niet veel wind staat. Grote kans om je spullen kwijt te raken... Idd. is de lijn stijgend, helemaal top!
|
|
|
Matthijs?!
|
mwah ik heb geen andere plek om te gaan op oost-v, rockanje en slufter na dus tja
|
|
|
|
Ondabeach
|
I give it a try... ben onderweg 2 man/vrouw sterk seeya op playa
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Gaat hem niet worden vandaag, alleen maar met grote kites en/of waveboards of skimboards. Hij komt niet boven de 8,0 m/s uit. Op scheveningen waren ze met "normale" kites aan het varen, meer hoogtelopen als kiten. Allemaal al gestopt.
Ik gok op morgen, iets betere specs maar het zal ook wel kiele kiele worden. Het succes zal zitten in het uitblijven van zeemist (of het oplossen in de ochtend z.s.m.)
Hoop dat Robin nu wel meer vertrouwen heeft gekregen in thermische wind, want dat is het op dit moment echt wel, helaas niet sterk genoeg (nog)
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
is al 8m/s met stoten van 9,5m/s Helaas O, hij is weer aan het zakken. Op de webcams ook geen enkele activiteit. Alleen op Scheef werd er even gekite, maar dat was ook niets om over naar huis te schrijven. Morgen de laatste kans deze week, daarna weer serieus aan de slag met ZW
|
|
|
rocket man
|
NEUROTEN wat moet je anders als er geen goeie woei is btw hij blijft hier hangen rond de 14-15kts
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
hmmmm.de stakker geeft al op....
edit; nu weer volop sinussnensnsnenennsnsen en hoogte "lopen"........
kortom, gaat nergens over.
|
|
|
|
Spoon
|
er is er nu toch 1 die wel redelijk aan het kiten is :S
tering.... en net 1 die als een wacko op de strekdam komt kiten en een railey springt boven op een groep golfsurfers...
klojo...
|
|
|
|
Mriek
|
8 m/s! Have fun iedereen die is gegaan of nog kan gaan. Zit me hier enorm op te vreten!
|
|
|
JO'Neill
|
Ja hoor! nu al 2 op scheef
|
|
|