Vinni
|
Ik ben er ook
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
mmm er ligt hier een 7m te smeken om ontmaagding... mss even wat kerstvetten afsmelten! Niet koud trouwens!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
In loop van de Kerstnacht bedekt het neerslaggebied vrijwel het hele land en blijft de kans op IJZEL vooral in het noordoosten groot. Met name in het westen valt er dan sneeuw. De temperatuur loopt uiteen van om het vriespunt in het westen en noorden tot 5 graden boven nul in het zuidoosten. De wind is oostelijk en wordt aan het einde van de nacht in het zuidoosten zuidelijk. Vooral aan de noordkust kan de wind kan de wind toenemen tot vrij krachtig.
Gedurende de ochtend van eerste Kerstdag trekt de neerslag noordoostwaarts weg. De temperatuur loopt op tot ruim boven nul en daar waar nog neerslag valt gaat die over in regen. In de middag kunnen er nog enkele regenbuien voorkomen. De wind draait in de loop van de ochtend geleidelijk overal naar westelijke richtingen en neemt naar vrij krachtig tot krachtig, 5 tot 6, in het zuidwestelijk kustgebied mogelijk hard, kracht 7.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Ben net terug van snowcamp en het ziet er voor zaterdag goed uit moet even kijken of tijd vrij kan maken om al die buitenlandse hapjes er even uit te kiten.
|
|
|
|
Mr the Emperor
|
Zaterdag???? Morgen moeten we knallen. In de middag zullen die buien al een stuk minder zijn. Laag water om 1400uur.....
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Sorry Mr the E
Als ik morgen richting water ga rijden hoef ik niet meer thuis te komen denk ik haha. Even een compensatiedagje en dan zaterdag maar even ontstressen!!
|
|
|
|
hijo del viento
|
Hoe laat gaat het voor jullie worden want heb niet zo veel zin in mijn uppie op het strand te staan..... En iemand moet mijn pak dicht ritsen
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
moge, toch de laptop ff meegenomen en het werkt zowaar........... kijk net uit het raam naar de zee en er staat hier al een lekkere bak wind!! zometeen ff kerstontbijtje en dan met hoteleigenaar rammen! die gast heeft een leven hier zeg....kan altijd varen als het waait, heeft 6 kites, 3 boards en kite al 15 jaar... veel plezier mannen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
15 jaar ron? Zonder boardje dan, want pas in 1998 waren de eerste classics te koop van Wipika... Helaas erg nat vandaag + kerstverplichtingen, het weekend breng ik door met familie in het binnenland (ik had nog zo gezegd, aan de kust... ) Wordt een nikskerst dus voor mij
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
15 jaar ron? Zonder boardje dan, want pas in 1998 waren de eerste classics te koop van Wipika... zal 12 zijn dan, hij kocht de eerste wipika op internet destijds.
|
|
|
|
El Rudo
|
ik zit er hard over te denken om morgenochtend te gaan, kijk milfguru dan! Toch met de 7m
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Ik ben helaas zondag pas beschikbaar. Voorspellingen qua windrichting nog onduidelijk, actuele zegt w-nw, anderen z-zw. Ben nog nooit op Slufter geweest, overweeg de dam. Is slufter makkelijk te vinden en rond het middaguur ok? Of zijn er medestanders voor de dam?
|
|
|
martijn
|
chille feestdagen allemaal en een windvol nieuwjaar!
|
|
|
Mr the Emperor
|
Buienradar geeft aan dat over een uurtje de regen in elk geval zal gaan stoppen. Geloof dat ik zo mijn spulletjes bij elkaar ga rapen, de fam. gedag zeg en richting de slufter rijd.
Rond 1400uur present.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Fijne Kerstdagen toegewenst dude's! Voor de gene die vandaag nog gaan, veel plezier , en let goed op elkaar met deze omstandigheden. @ H2H: WTF doe je in limboland terwijl je hier ook kunt boarden? Lekker dan, balen man Niet doorvertellen maar daar in limboland is de baan een derde langer als in Sweatlake, en er is een stoeltjes lift , en dat is erg relaxed. Het is idd flink balen... @H2H Good luck..... Je moet maar denken liever nu, dan van het voorjaar wanneer het zonnetjes schijnt en het elke dag 20knp+ waait.
Thanx. Daar heb je gelijk in MTE, maar het blijftniks.
|
|
|
Mr the Emperor
|
Wat een mooi kerstkado was dat. Een strakke 25knp. Zelfs nog even het zonnetjes gezien. Maar het mooiste van alles is dat ik zo over een half uurtje gewoon weer kan aanschuiven bij het dineer. Morgen aan het einde van de ochtend zeker weer in de herhaling. Dan hopelijk wel in het gezelschap van wat bekenden..........
|
|
|
hijo del viento
|
Waar heb je vandaag mee gevaren vandaag Mr the E??
Ik ben geen bekende maar ga wel die kant op morgen in ieder geval...
|
|
|
El Rudo
|
zoho ho ho wat een poeier! kan ik gelijk de high end van die 7 testen! probeer er rond 10 1/2 11 te zijn neem wel een extra Mako-tje mee om te testen
|
|
|
Mriek
|
Merry Xmas ya all! Goed plan om morgen voor vreetfestijn deel 2 even wat calorieen van deel 1 te gaan verbranden. Ben er tegen half elf! @ Rudo: soooo wat een poeier! Neem mee neem mee die Mako!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
HALLO,
Normaal ga ik naar de spots in Zeeland of Rockanje/Oostvoorne. Maar deze keer wil ik eens Slufter testen en ben ik helaas alleen.
Dus zondagmorgen (3e kerstdag): Waar kan ik het beste mijn auto parkeren? Zijn er al gasten om 11.00 uur? Waar kan ik mijn spullen veilig neerleggen?
Grtz. uit Limboland
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
tussen de containers dan weet je zeker dat tie leeg is als je terugkomt
|
|
|