brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Brian morgen(woensdag ) wordt zeker GEEN 10m vrees ik...
Als je graag wilt kiten en geen vervoer hebt is de trein naar Hoekvan Holland een goede optie maar dan moet je wel kunnen varen in dikke branding die er morgen zal zijn.
Jammer dan de 7m maar, ik keek vandaag naar windfinder en daar zag ik nog wat vroeger woensdag 23-25 knp ofso dus hoopte ff dat ik die dag nog ff de 10m kon varen. Morgen is m'n pa vrij dus dan kan ik gewoon( ik vroeg een lift voor donderdag als de wind boven de 17knp blijft), maar is de branding op hoek van holland wat vergelijkbaar met die in ouddorp? Ik weet de weg ook nog niet naar het strand bij hvh.
|
|
|
martijn
|
Rudo, tho staat er sowieso op... Maar ik kan geen foto van je frontmobes and KGB's vinden , doen we die sessie snel een keer over! niks dat dit al de tweede dag op rij is dat ik op de verkeerde plek ben, check het verschil maar eens op actuelewaterdata HVH en brouwersdam
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
Is het nog te doen zonder schoenen?
Ja het is nog goed te doen zonder schoentjes hoor;) Kan ik btw nog met iemand mee morgen met wat tol vanuit zwijndrecht? nou Brian, ik had koude tenen gister , volgende keer schoentjes voor mij. maar ik heb het wel gezien hoor......jij was je stiekem aan het warmzwemmen steeds haha
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
wha Martijn die ga je zeker niet vinden, hooguit wat laffe grabjes en een enkele backloop. was sowieso m'n dag niet en ik realiseer me dat ik die suffe muts over me kanis had.
zit wel te zinnen op een drechtsteden kite meet / greet binnen kort. Hijo mag ook komen ondanks die bebaarde rudi drolligkeit van van de week.
|
|
|
brian
|
Is het nog te doen zonder schoenen?
Ja het is nog goed te doen zonder schoentjes hoor;) Kan ik btw nog met iemand mee morgen met wat tol vanuit zwijndrecht? nou Brian, ik had koude tenen gister , volgende keer schoentjes voor mij. maar ik heb het wel gezien hoor......jij was je stiekem aan het warmzwemmen steeds haha Haha ja (A) Heb ook elke keer m'n schoentjes bij, maar heb ze gewoon nog niet aangetrokken. Zal ze binnenkort wel weer aanmoeten vrees ik..
|
|
|
martijn
|
Haha voor mij the same Rudo! Moeten we idd doen!
Morgen nog iemand naar ouddorp die rond 4u terug gaat en nog een plekje overheeft?
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
wha Martijn die ga je zeker niet vinden, hooguit wat laffe grabjes en een enkele backloop. was sowieso m'n dag niet en ik realiseer me dat ik die suffe muts over me kanis had.
zit wel te zinnen op een drechtsteden kite meet / greet binnen kort. Hijo mag ook komen ondanks die bebaarde rudi drolligkeit van van de week.
Sorry Rudo geen idee dat het zo gevoelig lag....Maar ik ben vandaag van 12 tot 18 op de brouwersdam geweest en er waren echt meer duitsers dan Ned. tot grote ergenis.... Het was al lastig de branding door te harken en dan met een kudde duitsers in die zelfde branding met hun kite op 12u pffff. Maar wel ff lekker in depoel kunnen knallen met 5 man beetje jammer van die bui in de verte want heel de wind viel ineens weg.... Op naar de donderdag heren ik zet in op de playa uurtje of 16 als het mee zit...
|
|
|
brian
|
ja idd lijkt me cool, zeg maar wanneer en ik ben er. (als ik kan dan)
|
|
|
brian
|
Morgen nog iemand naar ouddorp die rond 4u terug gaat en nog een plekje overheeft?
Yo martijn je kan morgen wel mee naar B'dam denk ik. Je woont in Zwijndrecht toch? Of in de buurt dan kan je mee, maar de locatie staat wel vast. Alleen tijd niet ik ga denk ik ergens in de middag en dan voor ong. 3a4 u. lang kiten. Ik weet alleen niet precies wanneer we gaan, want er moet iemand thuis zijn bij mij morge, maar ik denk dat er zoiezo iemand thuis blijft.
|
|
|
Yoram
|
Brian hangt een beetje van je skills af of het morgen te doen is. Maar het is eerder 7m weer, hieronder een shotje van pro (autoplaya). Maar let op! Hij klopt niet helemaal, KNMI kleine luchtvaart voorspelt stoten van +10kn boven de gemiddelde wind. @Tniers, zie je bericht te laat. Was zelf om 11hr present. Aan uit aan uit sessie gehad.
|
|
|
brian
|
Met vlagen harder dan 27kn ga ik zoiezo niet met de 10m. Ik keek eerst naar windfinder, daar zag het er voor de 10 beter uit. Ik zie morgen ook nog wel.
|
|
|
brian
|
Ik ga om 10 uur naar B'dam en ben om 3uur terug. Sms me maar als je met mij mee wilt.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
even vooruitkijkend; morgen wordt DE dag, geen regen, zeer stabiele wind, zonnetje, dus wees er snel bij want op=op
|
|
|
D@VE
|
Gatverdamme wat een week..........en ik zit thuis aan de pijnstillers infectieremmers en gekneusde ribben. Iemand ervaring met duur van herstlelling. Denk dat het deze week niet meer wordt (g#@*!d%omme) Kan pas vandaag weer een beetje normaal ademen.
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
@dave, weet niet wat je gedaan hebt, maar gekneusde ribben moet je goed laten herstellen, anders blijf je er last van houden. heb nog steeds last van een rib van vorig jaar..
Zo naar Ouddorp:D
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Hmm..nu aardig stevig windje..maar de grafiek van AWD lijkt wel een hartslagmeter...en buienradar verklaart dat wellicht...ik wacht nog maar even af of de wind wat constanter wordt...
Als het hem vandaag niet meer wordt, dan morgenmiddag na werk misschien....als het idd zo wordt als Ron voorspelt!
|
|
|
D@VE
|
@ Robert en Ed, Ik weet het zelf ook niet. Dat is het gekke juist. Het is in ieder geval niet met Kiten gebeurd. en als ik het zo hoor gaat dat voorlopig ook niet gebeuren.
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
Eagle Jan weet toch wel hoelang zoiets moet herstellen, waar zit die gast ergens. D@ve, vorige jaar heb ik er 6 weken last van gehad neem hiervoor wel de tijd, anders blijf je last houden.
Hijo, donderdag kan ik helaas niet, heb precies om 16:00 een afspraak. Vrijdag heb ik tijd, Brain je kan eventueel meerijden ik woon in Dordt, bij El Party Rudo om de hoek. Rudo moet zeggen was afgelopen week op ouddorp, je had gelijk, waarvoor mijn nogmaal mijn excuses.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ja Ja ik ben er nog, nog steeds...hier en op het water.... ribbetjes heerlijk irritant, wat Ed zegt pak lekker je rust...ik zeg laat het lekker overwinteren, in de lente als de bloemetjes tevoorschijn komen enz enz enz dan ben jij weer de ouwe... kijk en tuurlijk voel jij zelf het beste aan wat je kan hebben maar denk er niet te licht over. en voor die gene die nu in de hagel aan het kiten is: sukkels
|
|
|
D@VE
|
@ Eagle-Jan LENTE??? mijn god, dat hou ik toch niet vol, dan kan ik dat droogpak wat ik wou halen zeker uitstelle?? (Wou trouwens ION fusion halen)
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
droog pak.... is misschien lekker maar is voor watjes... en ik ben er heilig van overtuigd dat een droogpak levensgevaarlijk kan zijn.... mare doe iig 2 mnd rustig aan... je kunt je ribben beter breken dan kneuzen...en als je niet weet waar het vandaan komt...kiten!!!! je hoeft het niet direct te voelen...kan zijn dat je na 4 dgn last van krijgt...
|
|
|
D@VE
|
Het is zeker langer dan 4 dagen geleden dat ik gevaren had, vandaar dat ik zo naar deze week uitkeek. De laatste sessie die ik gehad heb was trouwens te triest voor woorden, geen gekke dingen gedaan door slap windje. Vaar nu al 3 jaar zonder droogpak in de winter maar ga het toch eens proberen denk ik al is het maar om langer vol te kunnen houden als ik om een of andere reden in het water lig.
|
|
|
brian
|
aah nog ff lekker gevaren op B'dam. Was tog best vlagerig. Gelukkig kwam er later een poeltje, want echt super vond ik het niet in die hoge chop. Naja eigelijk zaten er gwn golven tussen.
Kan ik morgen met iemand mee vanuit zwijndrecht?
|
|
|