El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Is er iemand die morgen vroeg naar de playa gaat en langs dordrecht komt. Heb nl geen vervoer.
ikke, zie pb Lauw niet zo zeurem , windfubu geeft nog steeds 20 Knots. @Bezem, morgen nog m'n Razor aan tand voelen? ik doe met je meehopen, marifoon zegt nu niet meer dan windje 4-5. We zien het morgenochtend wel :-) de wind zit in de ochtend, kunnen we mooi dat xtra uurtje aan de kite hangon
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Morgenochtend ga ik de rock pakken ivm een lekker windje en laag water, veel is het niet, maar dan ben je maar weer even van de straat heh.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ben benieuwd naar je skimkunsten Ed, als het goed is ben ik er ook met de blauwe 11m C4 .
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Teveel Zagerias in de richting............ik kapituleer en morgen op Ruk te vinden....
Helaas grote maten weer......
@Tim het 1e rondje is voor de spotdebutanten he!!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Waar zitten jullie Rock 2e slag ? Present om 10.00 mits er genoeg wind is haha.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Morgen ga ik ook voor de playa, is heel lang geleden. Heb daar mijn eerste rakjes en sprongen gemaakt. Daarna niet meer terug gekomen daar. Ik hoop er uiterlijk half 9 te zijn.
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
Waar zitten jullie Rock 2e slag ? Present om 10.00 mits er genoeg wind is haha.
ik ben zoiezo 2de slag ,vaar hoogst waarschijnlijk met mn 2006 vegas, zwart met roze. give me a shout out!
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Het wordt he-le-maal niets vandaag. we hebben het opkomende tij ook tegen. Ik sla over.
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Okee... Bdam is 10ms en hvh is 6ms, wie staat er al op het strand en kan wat meer info geven?
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Kan aan mij liggen hoor, maar er staat nu toch gewoon wind??
Naja je hebt gelijk gaat de motor net aan zeker??? Maar ff op Ruk kijken.....
|
|
|
|
R.B.
|
Nou ik ga maar ff poepen voordat ik weg ga scheelt toch weer een halve kilo hahaha. Ik ga rond 10.30 rijden richting playa, als het dan waait.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Zeg wie zet die windmotor even aan? Zelfs bdam is onder de 9ms gezakt
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
In Borssele waaide het meer dan zat om goed te varen.....er was alleen niemand...
Kan me niet voorstellen dat het verder aan de kust en noordelijker niks is.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
toch ff snel om het hoekje gaan kijken ,nou...het was 21 x niks. ben niet eens het water op geweest. was 1 groot sinusfestijn. Rudo, jij had nog wat plezier met de 13? of ook niet..
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
vanochtend precies 2 meter gevaren met de 14m. bijna geen wind en toch doen hè . ach ik was niet de enige gelukkig.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ben dan toch blij dat ik werken moest vandaag brandstof in de pocket, voor wanneer het er echt toedoet.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Nah was niet veel, net kunnen recreëren. Nog even de 2012 Razor 10m gegrepen, kon nog hoogte houden ook. Kon er niet veel van zeggen, behalve dat ie heel mooi stuurt.
|
|
|
pimpoldi
|
net heerlijk gevaren met de 12 razor! zit best een bulk kracht in en is heel stabiel!!
|
|
|
|