ItsMe.Erik
|
Ruben met een Torch????? Ooooo Nee het is Evan de grote Laat het filmpje maar komen. ik kijk er naar uit. Haha. Maar moet altijd iets te mopperen blijven Kite ging wel diep op mn nieuwe 19m lijnen, alleen zat er maar weinig pull in. Maar wat wil je met max 38kn in de vlagen. Dan begint het pas.... Mopperen is niet nodig. Ik begin wel spijt te hebben dat ik niet gegaan ben. Ik moet trouwens nog wel wennen aan mijn nieuwe parkjes, deze loopen anders dan de C4. Ik krijg de hoogte nog niet te pakken en als ik te hoog ga worden het pussy loops. Heb ik weer wat te oefenen.
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
He dikbillen, tot over 2 weekjes, ik ga Curacou even onveilig maken. Enkeltje gaat de goede kant op dus kom jullie over een paar weekjes weer vervelen :-)
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
He dikbillen, tot over 2 weekjes, ik ga Curacou even onveilig maken. Enkeltje gaat de goede kant op dus kom jullie over een paar weekjes weer vervelen :-)
Ey Swa ik ben blij dat je een enkeltje de goeie kant op heb genomen!
|
|
|
|
wibi
Gast
|
morgen playa of rock
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Bezem hoe gaat het met het koppie, mijn ribbetjes maken het prima, morgen maar weer eens een loopje proberen.
hey, kite ging de volgende dag gelukkig al weer! je ribben hadden het geloof ik even zwaar te verduren gister was je op playa geloof ik, toen ik aankwam ging je net weg. was heerlijk op playa, met nog iemand het licht uitgedaan. toch mooi denk je van het water af te moeten komt er 1 weer het water op. toch nog lekker een uurtje langer kunnen varen. maar wat zijn er een stelletje domme mensen die het IQ van een ezel hebben! je snapt zelf toch wel dat je afstand van de palen moet houden al kan je amper springen. meneer met zijn bolt 10,5 m. je hebt geluk gehad! volgende keer land je 1 meter meer down wind en was je tegen die paal aan gekomen! de meeste kitesurfers die omkomen tijdens het kiten gaan dood doordat ze ergens tegen aan vliegen!
|
|
|
Yoram
|
maar wat zijn er een stelletje domme mensen die het IQ van een ezel hebben! je snapt zelf toch wel dat je afstand van de palen moet houden al kan je amper springen. meneer met zijn bolt 10,5 m. je hebt geluk gehad! 10.5m, alleen dat al was teveel Ik heb gister af en toe echt moeten aanpoten met de 8m van me He dikbillen, tot over 2 weekjes, ik ga Curacou even onveilig maken. Enkeltje gaat de goede kant op dus kom jullie over een paar weekjes weer vervelen :-)
Veel plezier daar Neem een klein beetje van die tempratuur daar mee op de terugweg
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Heb je helemaal niet gezien Laurens . Was super lekker in de poel aan het badderen... Hij was vandaag extra lekker omdat ik een tijdje niet geweest ben. @Marc aangenaam. Eensgelijks. Hoelaat ben je trouwens weg gegaan? Want ik zag je op een gegeven moment niet meer naar dat ik bij Dennis was wezen kijken. Het was echt super lekker op de zandmotor, wat een toffe spot is dit. Je hebt gewoon alles. Ik heb echt een top dag gehad. Heerlijk tussen de wat hogere golven heen en weer gevaren. Later nadat de wind gedraait was in het "poeltje" nog wat loops geprobeerd en toen de wind weer terug aangetrokken was lekker gevlogen. Alleen is pal aanladige wind niet zo lekker met de redelijk hoge branding. Maar als dat het enige is dan boeit het niet. Na het draaien van de wind nog even in de poel gebleven, maar met die pal aanlandige wind kon ik het niet laten om even naar Kijkduin boulevard te varen. Alleen terug varen na een tijdje was wat lastiger omdat de wind opeens weg was. Ging rond een uurtje of 14:30 weer van het water af, waar ik een verdrietige Dennis tegen kwam. Das balen dude van je kite (lijnen). Vooral dat stuk hardlopen achter je kite lijkt mij minder fijn.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Luitjes! Mooie verhalen weer allemaal!
Ik hoop woensdag wel weer van de partij te zijn..ziet er vooralsnog weer prima uit!
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Yesyess, hopelijk volgend weekend hopelijk weer wind. Heb dit weekend maar 1x gekite en heb de high-end van mn 7 nog niet getest, dus hopelijk volgend weekend! De verwachtingen zien er nu nog goed uit.
|
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
@Marc is je filmpje nog gelukt van gisteren?
Neen helaas niet, met een landig van een kiteloop is denk ik de SD kaart eruit geklapt. :S Helaas dus geen film op beeld. Wel heb ik ongeveer 7150 foto's gemaakt als ik het goed heb.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
En marc, heb je een nieuwe homespot gevonden (ZM)?
Nah ik heb niet echt een homespot, ik ga heen waar ik wil en hoe de wind is. Maar ik ga hier zeker vaker terug komen.
|
|
|
Yoram
|
Luitjes! Mooie verhalen weer allemaal!
Ik hoop woensdag wel weer van de partij te zijn..ziet er vooralsnog weer prima uit!
@Jochem, waar ga je woensdag, Zandmotort?
|
|
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
Als de wind gunstig blijft dan ben ik woensdag bij het eerste licht op de zandmoter..........
Nog liefhebbers?
hijo zeker wel liefhebber maar wanneer begint het eerste licht? heb namelijk net 8 dagen Sal er op zitten sta nog in de no stress mode.
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Wow Dat zou wel heel nice zijn zeg als dat uitkomt. Wie wil er dan v cameraman spelen??
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Wow Dat zou wel heel nice zijn zeg als dat uitkomt. Wie wil er dan v cameraman spelen?? ik zal ff iemand bellen in het International Space Station. wellicht dat ze daar wat kliekjes kunnen maken.
|
|
|