|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Was weer een lekker dagje vandaag op de zandmotor! Er had nog wel iets meer wind mogen zijn voor de 7m, maar toch lekker gevaren! Vandaag ook voor het eerst een zeehond gespot op de zandmotor, ze zitten er dus echt!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Lekker spotje hoor ZM, wel wat choppy maar met NW heb je dat zeker minder. Wel een hoop beginners leek het Veel bekende gezichten gezien weer, altijd leuk Paar leuke hoge loopjes gedaan met de 9 op korte lijnen maar mocht een tikkeltje meer wind zijn, s'ochtends was het wel ok. was je met die nieuwe groene C4 bezig? Dan waren het idd mooie loops. vond het ook wel chop daarom maar van de hele zandmotor gebruikt gemaakt.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
von hem maar matigjes vandaag. Of ik was moe van gister, of het was gewoon niet heel erg veel. Was zelfs met de 9m aan het varen, soms dikke power, soms niet veel. Bij de punt was het wel weer super mooi :-)
bij de punt was het idd lekker. je had wel een paar leuke loops tussen zitten, maar het leek wel of je de hoogte niet kon pakken. Misschien vanwege de stroming dan wil je afzetten en mis je net de druk in de kite om hoogte te pakken. bij mij ging het ook niet geweldig. moe van gister en gister was het beter. ondanks dat vond ik het niet slecht gaan met me 8tje
|
|
|
Tim_GTS5
|
Vaarde wel met een groene maar was niet de nieuwe 2012 groene dat was een 7m , zag er goed uit trouwens
Jij was ook aan het loopen met een 8m park ? Je had toch ook C4 eerst ?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Mocht inderdaad wat meer zijn, ook al was t meer als gisteren. Toch begon er net leuke power in mn 10m te komen, nog lang geen loopwinden. Ik had me nog wel zo verheugd op een stormweekend met die voorspellingen van afgelopen week.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Vaarde wel met een groene maar was niet de nieuwe 2012 groene dat was een 7m , zag er goed uit trouwens
Jij was ook aan het loopen met een 8m park ? Je had toch ook C4 eerst ?
ik vaarde idd met de groene 8 park. dit was pas mijn 3de sessie ermee. ging wel lekker. daarvoor heb ik C4 gehad. heb de 7 en de 9 verkocht en de 11 heb ik nog. ik vind dat een lekker snelle kite voor een 11. dus die wil ik jiet weg doen.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
waren er trouwens wel veel met de c4 aan het varen. een hele invasie.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
von hem maar matigjes vandaag. Of ik was moe van gister, of het was gewoon niet heel erg veel. Was zelfs met de 9m aan het varen, soms dikke power, soms niet veel. Bij de punt was het wel weer super mooi :-)
bij de punt was het idd lekker. je had wel een paar leuke loops tussen zitten, maar het leek wel of je de hoogte niet kon pakken. Misschien vanwege de stroming dan wil je afzetten en mis je net de druk in de kite om hoogte te pakken. bij mij ging het ook niet geweldig. moe van gister en gister was het beter. ondanks dat vond ik het niet slecht gaan met me 8tje pff nee... weet niet of het aan mij lag of ergens anders aan, maar zelfs met soms redelijke dikke power in de 9m kwam ik maar niet in hogere sferen, overigens zag ik niemand echt hoog komen, dus zal wel de omstandigheden zijn geweest ;-) maar jij was ook lekker loopjes aan het doen, mooie cleane landing ook :-)
|
|
|
ItsMe.Erik
|
bij de punt was het idd lekker. je had wel een paar leuke loops tussen zitten, maar het leek wel of je de hoogte niet kon pakken. Misschien vanwege de stroming dan wil je afzetten en mis je net de druk in de kite om hoogte te pakken. bij mij ging het ook niet geweldig. moe van gister en gister was het beter. ondanks dat vond ik het niet slecht gaan met me 8tje pff nee... weet niet of het aan mij lag of ergens anders aan, maar zelfs met soms redelijke dikke power in de 9m kwam ik maar niet in hogere sferen, overigens zag ik niemand echt hoog komen, dus zal wel de omstandigheden zijn geweest ;-) maar jij was ook lekker loopjes aan het doen, mooie cleane landing ook :-) dank je. Soms heb je van die dagen dan wil het gewoon niet. maar het was ook wel chop met veel onderstroming dan kun je ook niet hoogte krijgen ondanks voldoende druk in de kite. rashiet was met de 7 bezig en kon ook goed hoogte houden. had je misschien toch de 7 moeten pakken. is vaak wel iets meer werken.
|
|
|
|
|
|
CCaptain
|
John en ik zijn er dan nog wel. cu!
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
gaat er woensdag iemand naar kijkduin, zou niet graag alleen staan met de voorspelde wind
|
|
|
Lauw
Administrator
|
nu wel dikke wind, alleen nu moet ik werken en ben ik nog kapot van twee dagen knallen :-)
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
gaat er woensdag iemand naar kijkduin, zou niet graag alleen staan met de voorspelde wind
Goed dat je het vraagt. Mag ik vragen wat je skills zijn? woensdag wordt nuclear dus ik hoop dat je een heeeeele kleine kite hebt maar vooral de skills om deze wind aan te kunnen (lees: overleven)
|
|
|
Yoram
|
Pallo en ik staan nui @de parking van Kijkduin. T'is rustig hiero...
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Jep het is ook bibberkoud, ik ben er over een uurtje, nog even opwarmen
|
|
|
Lauw
Administrator
|
veel plezier mannen, kijk uit voor de hagel die zo nu en dan naar beneden komt zetten!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Vandaag te weinig woei voor megaloops en te koud, gok maar dat t woensdag beter weer is om mijn 6m uit te laten!
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Misschien dat ik woensdagmiddag ook even mijn 6m ga uitlaten, even kijken wat de wind doet en of ik een paar uurtjes vrij kan krijgen:-)
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Vandaag te weinig woei voor megaloops en te koud, gok maar dat t woensdag beter weer is om mijn 6m uit te laten!
Stond nochtans genoeg wind voor megaloops op de Zandmotor... 2 uur heerlijk gevaren met de 8m². Er moest niet veel wind meer bij of die was te groot... 6m² had makkelijk gekund in de poel!
|
|
|