hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Johnniieieieie......bij deze haal ik je over en maak ik het passend. dus niet zeiken verder , beuken mot je. geef me het nummer van je baas ff dan bel ik hem wel even. Nu kan ik er niet meer onderuit he..... Ron je hebt mijn nr toch? En een masterclass loopen van Eric lees ik net ;-) in de parkmodus... Gisteren trouwens nog even op de ZM geweest maar die poel gaat de zomer niet halen ben ik bang als het zo door blijft gaan met de afzet zand......
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Het moeten uiteindelijk allemaal kleine waddeneilandjes worden, wat mij betreft liever vandaag dan morgen, die poel is maar choppy
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Johnniieieieie......bij deze haal ik je over en maak ik het passend. dus niet zeiken verder , beuken mot je. geef me het nummer van je baas ff dan bel ik hem wel even. Nu kan ik er niet meer onderuit he..... Ron je hebt mijn nr toch? En een masterclass loopen van Eric lees ik net ;-) in de parkmodus... Gisteren trouwens nog even op de ZM geweest maar die poel gaat de zomer niet halen ben ik bang als het zo door blijft gaan met de afzet zand...... Hoe laat was je er? Ik heb me parkje van 12 tot 14 uitgelaten. Was wel lachen. Rashiet liet zijn 13m2 Fuel uit en ik stond met een 8je. Moet wel toegeven dat ik net hoogte kon houden. Later toen de wind aantrok ging het beter. Helaas was het geen weer om lekker te loopen, maar dat komt nog wel. De pool was idd laag, maar je kon wel lekker in het kanaaltje knalle. Ben je morgen ook van de partij?
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Heee luitjes bij deze doe ik jullie alvast fijne feestdagen en gelukkig nieuwjaar toe wensen... vanaf een zonnig winderig en warmer sardinië! Tot volgend jaar.
|
|
|
kappie
|
@ hijo del viento
Hoe laat was jij gister op de ZM? Ik was er ook met nog 2 lui. Zag als laatst alleen nog iemand met een bandit.
|
|
|
|
hijo del viento
|
Ik was er volgens mij van 13 tot 15 ergens...........
Beetje aan het rommelen tussen die oldskool dudes uit het Noorden in de poel..
En voor ik het vergeet, Ron is me nog aan het overhalen voor vanmiddag.........zal kijken wat we kunnen organiseren...
|
|
|
pallo
|
Vanaf 12 uur present met Yoram en Ronald
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zou mooi zijn als de poel op de ZM snel verdwijnt! Dan kunnen we er weer rustig varen
|
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Pff van mij mag de zon wel even doorkomen.. Ah daar is ze al, zo maar eens aan zee kijken dan
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Tja, wat zal ik zeggen over de sessie van vandaag.......... eerst 10 knopen toen 15 toen 20 en in de regenbui ineens 534.899 knopen het was 'em wel maar ook weer niet vandaag....
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Lekkere sessie gehad op rock. geen klots en niet druk.
Dus IEDEREEN naar Rock Balen Ron, zag er beter uit dan het dus was...
|
|
|
hijo del viento
|
Was best lekker hoor wel een vleugje vlagerig en tja het was gewoon Ron zijn dag niet......
Wel lekker kunnen spelen op een spiegeltje!!
|
|
|
Yoram
|
Zag toch nog een dikke loop van je hoor Ron Was helaas ook niet mij dagje, kite trok de hele sessie naar rechts en toen ik de golven in wou duiken knapte me bridle midden in de jump Morgen maar weer een nieuwe zien te regelen.
|
|
|
hijo del viento
|
Lekkere sessie gehad op rock. geen klots en niet druk.
Dus IEDEREEN naar Rock Balen Ron, zag er beter uit dan het dus was... Laat jij je uberhaubt nog een keer op het water zien dit jaar?? En ja dat mag ook op Rock evt...
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Was weer een ruk sessie, 1 om snel te vergeten, mijn 9m2 weer lek en had hem net terug! Precies op de zelfde plek..... Heb wel pech met die Ozone C4-tjes Gelukkig kon ik de kite van Johnny even lenen, maar was mijn dag niet. Bijna alles ging fout.... Zucht.....
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
@ mart.
was zeker balen voor je!!
hoor bijna iedereen over een niks sessie, maar ik moet zeggen was wel geslaagd.
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Ja man, jij ging flink te keer!! Moet zeggen dat je echt met stappen vooruit gaat de laatste tijd! Dikke loops, uitgehaakte shit. Jij bent ook zo'n tering ventje als Jesse, 1x een filmpje kijken en hem dan gewoon stikken.... Beetje jammer
|
|
|
pallo
|
Ik had ook echt al een klote sessie! Mijn kites gaan lekker naar de reparateur en daarna hophop al die gare meuk marktplaats op:)
Tijd voor nieuwe kites
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Jij bent ook zo'n tering ventje als Jesse, Ronald, je hebt bij deze een nieuwe bijnaam. Zag toch nog een dikke loop van je hoor Ron klopt, ik had er meer willen maken maar de wind liet het soms gewoon af weten om ze lekker gepowered te doen. behalve die ene keer dan.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
@ mart.
was zeker balen voor je!!
hoor bijna iedereen over een niks sessie, maar ik moet zeggen was wel geslaagd.
@bezemsteel12 Was jij bezig met die zwarte Best kite? Als dat zo is waren de loopje idd wel lekker. Jullie waren met een heel groepje, was wel lekker rustig. Op zich heb ik wel lekker gevaren, maar had me dag ook niet helemaal. Ik had alleen wat thermo kleding onder het droogpak, geen cap en te dunne handschoenen, maar dat was wel iets te koud. Helemaal nadat ik head down in het water dook en er een beetje water binnen. Ach volgende keer beter.
|
|
|