Sayootje
Logs: 0 | 511 uur
|
Gisteravond gevraagd of er vanochtend iemand meeging! Ik ken namelijk nog geen kiters in amsterdam en wilde gewoon mrt de trein naar Zandvoort gaan, uitendelijk ben ik niet gegaan ivm alleen kiten:gevaarlijk. zou daar iemand geweest zijn denken jullie? Want ik moet toch mensen leren kennen en kennelijk via n oproepje hier weinig respons, volgende x gewoon gaan en kijken?
Volgens mij heb je in het verkeerde topic gepost. Beter naar Noordholland topic, daar zijn door de week ook wel gasten die ergens afspreken om te kiten.
|
|
|
geloof68
|
@Ronald: je was echt te vroeg weg hoor. Heb zelfs de 10,5m nog ingezet voor de les en sprongetjes gemaakt met die 10,5m. Jij had minimaal 1,5 uur goede power gehad met de 13m.
|
|
|
tolaetik
Geen avatar
|
Hallo
Heeft iemand misschien mijn board (XENON) gevonden?
Ik ben hem vandaag 15. Juli kwijtgeraakt in zee toen ik aan kiten was bij slufter.
Met vriendelijke groet
Carl
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
@Ronald: je was echt te vroeg weg hoor. Heb zelfs de 10,5m nog ingezet voor de les en sprongetjes gemaakt met die 10,5m. Jij had minimaal 1,5 uur goede power gehad met de 13m.
Mja ik moest om 12 uur sowieso al weg, en zat al een uur of 2 te klooien. Zag het niet echt meer zitten
|
|
|
geloof68
|
Klopt, dat zag er om kwart over 6 op actuele waterdata heel anders uit dan die 12 knopen rond half 9. Ik had precies hetzelfde gedaan in jouw situatie. De Shinnster maar een andere keer testen dan.
|
|
|
Faxie
|
Klopt, dat zag er om kwart over 6 op actuele waterdata heel anders uit dan die 12 knopen rond half 9. Ik had precies hetzelfde gedaan in jouw situatie. De Shinnster maar een andere keer testen dan.
Ja idd. Leek me niet zo'n goed plan om 'm gelijk in de lowend grens te testen...
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Op de dam de hele middag minimaal 10kn, totdat ik klaar was met oppas spelen Misschien morgen nog wat thermische wind met NO.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Op de dam de hele middag minimaal 10kn, totdat ik klaar was met oppas spelen Misschien morgen nog wat thermische wind met NO. Dat moet het wel echt goed warm worden want je moet wel een groot verschil hebben tussen zee en land. De watertemperatuur zal het eind van de dag rond de 19.5 graden zijn namelijk.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Vandaag waaide het genoeg voor een 17m en TT om opwind te varen, meer dan genoeg thermiek als je het mij vraagt. Alleen jammer dat het stopte na 17u.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik heb geen Duits paspoort, dus mag daar dan ook niet komen Tja, blijft een unieke plek de Dam met zijn thermiek, net als bijvoorbeeld Lauwersoog.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Komende dagen ZO in de voorspellingen, dan kan zelfs BD niet meer veilig gevaren worden... Voor de mensen zonder foil en/of standplaats BD echt een matig jaar nu al kwa wind Hopelijk komt er een goed najaar...of tweede helft van deze zomer...
|
|
|
Evan
Administrator
|
Zelf varen lukt nog wel idd, maar normaal les geven is ook bijna niet te doen dit jaar. Als het al waait is het vaak te zacht, hoog water, aflandig of stormt het.
|
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
mag je wel eerst alle bierblikjes opruimen vd strandgasten van vandaag
|
|
|
Faxie
|
Morgen anders weer veel fun op de Slufter hoor. Ben benieuwd hoe druk het gaat worden, en hoeveel er gaan afdrijven....
|
|
|
|
|
Faxie
|
We zien de berichten morgen wel weer verschijnen... Ik blijf lekker in Zeeland, zijn hier wel een paar plekjes waar het prima kan
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Het voorspelde inkakken staat me ook niet aan. Wat een hitte vandaag! Op Scheveningen 34grC vanmiddag...in de schaduw
|
|
|
Straight edge
|
We zien de berichten morgen wel weer verschijnen... Ik blijf lekker in Zeeland, zijn hier wel een paar plekjes waar het prima kan waar in Zeeland dan met zo ? Oost ?
|
|
|
Faxie
|
We zien de berichten morgen wel weer verschijnen... Ik blijf lekker in Zeeland, zijn hier wel een paar plekjes waar het prima kan waar in Zeeland dan met zo ? Oost ? Rilland, Baarland, Grevelingen, Speelmansplaten, Borssele op het randje.
|
|
|
Straight edge
|
Grevelingen ook op randje was In toets op spots krijg ik hem niet
|
|
|
|