brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Maar ik kan me ook niet voorstellen dat het dan sneller heelt ofso. Het enige wat je met deze sessie's wilt is vaak hard en hoog, en aangezien dat niet kan, is er echt geen ene reet aan, in mijn ervaring. Beetje carven en de golven in vond k dan wel weer chill.
|
|
|
|
geloof68
|
De 6 kon in de tas blijven. Mooi weer, grote poel, niet druk .
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
sluf was apart vandaag. irritant al die buien. kom je terug bij je auto is de zijruit gesneuveld
|
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Niks weg gelukkig. Oproepje. Gast met 7m torch die gister iets eerder weg ging als ik. (Met gebroken 5th) had pegaso pak. Kan je mij ff pb sturen? Heb ff een vraagje lijkt me nl. Sterk dat ie door de wind kapot gaat. Heb jij misch iets geks gezien?
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Kon ik eindelijk is uit de boeken om te kiten, scheurt m'n doek na 30 min varen Was wel jammer, want t was een mooi poeltje op Bdam.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ah, dat was er aan de hand. Was net mijn kite wisselen omdat de wind inzakte.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Niks weg gelukkig. Oproepje. Gast met 7m torch die gister iets eerder weg ging als ik. (Met gebroken 5th) had pegaso pak. Kan je mij ff pb sturen? Heb ff een vraagje lijkt me nl. Sterk dat ie door de wind kapot gaat. Heb jij misch iets geks gezien? las zonet in de krant dat een winkelruit door de wind aan diggelen is gegaan ......
|
|
|
geloof68
|
ZM is ook geen verkeerde spot, vooral als het waait.
|
|
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Nee , eerst met de 9 mtr groene Cypher (Ocean Rodeo) en later met de 7 mtr Prodigy Blauw wit. Was een prima loopwindje.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ow ok. Mja ik zag meerdere OR's varen. Eentje kon het wel ja Ik durfde het niet echt aan met m'n 9... dan maar laffe sprongetjes.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Geen loop gezien Ron alleen maar crashes Maar was een mooi dagje en morgenmiddag mogen we weer.
|
|
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Geen loop gezien Ron alleen maar crashes Maar was een mooi dagje en morgenmiddag mogen we weer. haha lekker crashe jongu
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Vanmiddag nog mensen? Denk eraan om rond uur of 6-7 m'n eerste sessie van dit jaar te gaan boeken,....met m'n nieuwe 10m Edge
|
|
|
ErikFanatic
|
Rond 19:00 worden er vlagen van 40 knopen verwacht. Lijkt me niet handig dan aan een 10m te hangen of je moet Ruben Lenten heten...
|
|
|
|
|
thijs77
|
Lekker hoog gegaan met de witte 11 vandaag! Toch maar wat meer ruimte incalculeren downwind volgende keer want kwam soms effe net iets verder neer dan gepland..
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Prima middaggie op Autostrand! Jij was de loopert met de C4? Haha aangenaam faxie welke vlieger had jij in lucht dan?
|
|
|