Morres
|
nog geen 60, en bijna 90 kg, dus eigenlijk grofweg 30G verschil is redelijk wat, als je 1board wil: neem dan iets rond de 130(afhankelijk van type board) als je twee wilt(bv 2 overjarige, of 2 andere je krijgt toch korting als je 2 koopt) neem dan voor haar een 120-125 en voor jou 130-135
|
|
|
RobB_W
Geen avatar
|
Eens, samen 1 boardje delen lijkt me met jullie specificaties erg lastig. Bovengenoemde maten lijken me prima voor jullie. Met een 130-135 Heb jij 't misschien iets moeilijker, maar die kan voor haar perfect zijn voor de eerste meters. Daarna kan ze dan snel overstappen op een kleiner plankje.
Ik zou gewoon naar een shop gaan en voor een totaal aanbieding gaan voor die 2 kites en 2 boardje, moet je toch een leuk stukje korting kunnen bedingen!
|
|
|
snah.siub
|
Hey,
Thanks voor de snelle antwoorden al.
Heb al een aanbieding gekregen, maar vind die nog niet echt scherp, wat jullie:
- Rebel 2007 12m2 - Dragon 2007 EUR 1549,-
Kite los: EUR 1060,-
- Boxer SLE 9m2 - Haze 129x38 EUR 1399,-
Kite los: EUR 1000,-
Ik had gewoon om een goed beginnersboard gevraagd, dit zijn wel pricey boardjes geloof ik, wel goed denk ik, maar het mag van mij wel goedkoper ..
Kitepirates en windsurf heb ik 3 dagen geleden gemaild, kijken met welke prijzen die komen.
Nog andere tips voor goede winkels? Als ik daar zo'n bom geld uit ga geven, moet er toch meer korting te regelen zijn (huilen_kitesmiley)
|
|
|
ijbe
Gast
|
Ik zou eerst maar is wachten met wat voor prijzen die Duitse winkels komen, over het algemeen zijn zij natuurlijk veel goedkoper en kan je er voor hetzelfde geld waarschijnlijk veel meer uithalen.
Grtz ijbe
|
|
|
Ondabeach
|
Samen met 1 setje....? dan heb je in NO time ruzie (grinnik_kitesmiley) Veel plezier straks op het water!
|
|
|
SSFuel
Geen avatar
|
Heb een super fijn board liggen voor je vriendin! 123*37 voor €150,- Heb voor jou ook nog wel wat staan tussen de 127 en 137. Stuur me even een mail als je intresse hebt.
LaterZz
|
|
|
Langbeest
|
Wees slim en kijk naar breedte en niet zo zeer naar lengte als je met z'n 2-tjes wil kiten. De breedte is erg belangrijk. Hij kan dan kort maar breed zijn, kort voor haar en breed voor jou. Zo heb ik het opgelost met mijn meissie.........
|
|
|
|
mijn vriendin weegt ook nog geen 60 kilo en die gaat als een trein met een 129x39 dus ik zou zeker niet groter gaan!
|
|
|
torchjelle
|
je vroeg toch oowk om advies voor een trapeze als je veel geld wil uitgeven: mystic firestarter of mystic warrior (allebei waist trapezes)
|
|
|
snah.siub
|
Ik hoef niet veel geld uit te geven hoor Ik wil een goede prijs/kwaliteit verhouding... eigenlijk moet er voor rond de EUR 100,- wel toch iets te vinden zijn?
|
|
|
jeroen90
|
misschien kan je wel een overjarige trapeze vinden voor rond de 100 euro. Maar de nieuwe zijn toch allemaal wel rond de 130-150 euro.
|
|
|
Frenkie
Geen avatar
|
Ik heb zelfde situatie met mijn vriendin. Ik weeg 90 kilo zij 60. Zij heeft echt wel haar eigen boardje. Krijg je in ieder geval geen ruzie over wie er varen mag. Verder is haar boardje veel flexibeler (Skyrider 2005) 128 lang volgens mij. Daardoor is ie wat vergevingsgezinder. Als je nog niet super ervaren bent profiteer je nog niet echt van het verschil tussen 2006 en 2007 materiaal. Terwijl je wel heel veel meer betaalt. En kun je prima iets 2e hands kopen. Kan je het geld weer in een xtra of betere kite steken. Als je net begint zou ik voor jou de maat 1.35 aanraden. Leren gaat gewoon makkelijker op een wat groter board. Als je al makkelijk planeert en bv al trucks doet bv backloopje zou ik voor iets van rond de 1.30 gaan voor jou. En voor je vriendin bv een tweedehands skyrider 128. Hoeft echt niet veel te kosten!
|
|
|