Ocean-Limbo
|
Gaat iemand morgen naar Kessenich??
|
|
|
|
~erwin~
|
heb verplichtingen... Hopelijk volgende week weer!
|
|
|
Basjuh
|
weekend nog iemand? nog iemand richting naar zee?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ga zondagochtend naar kessenich
|
|
|
Basjuh
|
hoe laat? denk dat als het waait ik ook even kom
|
|
|
|
Basjuh
|
ik ga eerder als ik ga. Kijken wat de regen gaat doen. ze voorspellen in iederg geval een goede 4. Ook nog iemand die wat vroeger van de parij is?
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Tjonge jonge jonge, wat een heerkijk dagje Hakken ende beulen met de 9 mtr. toppie. Aan zee was er vandaag niet veel te doen volgens mij, behalve bakken met regen. Eindelijk een keer beloning voor al die ritjes richting zee, dat wij Limbo's eens een keertje meer wind en beter weer hadden........ Laterzzzzz
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Tjonge jonge jonge, wat een heerkijk dagje Hakken ende beulen met de 9 mtr. toppie. Aan zee was er vandaag niet veel te doen volgens mij, behalve bakken met regen. Eindelijk een keer beloning voor al die ritjes richting zee, dat wij Limbo's eens een keertje meer wind en beter weer hadden........ Laterzzzzz top! beter weer zullen jullie allicht gehad hebben want t regende flink op de dam...maarehh......ik was aan zee dit wiek en ik heb vanmorgen toch aardig hard aan m'n 9 moeten trekken, pffff eens is eens, om 11.30 kakte de wind behoorlijk in, maar toen had deze jongen er al 2 uurtjes op zitten.....het is en blijft natuurlijk heerlijk als je met zo'n 20 min op de spot bent, much better dan 2 uurtjes rijden!
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Vond het al vrij rustig aan de telefoon gast. Jij zat dus weer op de Dam........ Durfde al niet te bellen. Mooi dat jij ook zo,n top weekend gehad hebt
|
|
|
Ocean-Limbo
|
vandaag lekker gekite op kessenich. Ik had wel het idee dat de wind 's middags vlageriger werd en het water was erg shoppy. Het was er trouwens gezellig druk.
Deze week (te) veel wind en regen, maar zaterdag .......
Prettige week allemeaal en werk met zin!
|
|
|
diesel oo7
|
hoi limbkiters
is al een tijdje geleden dat ik er nog was. maar ik heb nieuws voor jullie volgend weekend de 22en23ste maart is er een testdag van f-one op brouwersdam nu had ik graag dat we met zoveel mogelijk limbkiters ons zouden vertegenwoordigen op de dam. alles hangt af van de wind natuurlijk er zullen de 2008 boards van f-one zijn om te testen en natuurlijk ook de bandits ik zal er een heel weekend zijn zou top zijn oom met zoveel mogelijk van jullie een feestje te kunnen bouwen op de dam. gr david
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
hoi limbkiters
is al een tijdje geleden dat ik er nog was. maar ik heb nieuws voor jullie volgend weekend de 22en23ste maart is er een testdag van f-one op brouwersdam nu had ik graag dat we met zoveel mogelijk limbkiters ons zouden vertegenwoordigen op de dam. alles hangt af van de wind natuurlijk er zullen de 2008 boards van f-one zijn om te testen en natuurlijk ook de bandits ik zal er een heel weekend zijn zou top zijn oom met zoveel mogelijk van jullie een feestje te kunnen bouwen op de dam. gr david
ik ben erbij! (mits weer en wind meezitten)
|
|
|
|
diesel oo7
|
@danny
kijk jij om rik en bart ook nog mee te krijgen. Rik zij wel vorig weekend dat hij zin had. Andy gaat normaal ook mee dus Ben ook wel waarschijnlijk greetz
|
|
|
Kitemen
|
Hey, welke sites bekijken jullie als je wilt weten hoeveel knopen en welke richtng het waait op Kessenich??
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
@maurice: gewoon de finder en de guru, werkt prima... als je wilt kun je watersportweer.nl ook nog doen, die geeft ook richting en kracht aan in deel van limburg
@david: doe mn best: het zou leuk zijn als we er met z'n allen zijn!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
In dat weekend breng ik mijn caravan naar Zeeland als het weer enigzins meezit. Ik zal dan zeker en vast vande partij zijn.....
|
|
|
Basjuh
|
Het gaat wel heel erg koud worden komend weekend. En dan zou je voor een uurtje kiten wel erg lang in de auto zitten. ik wacht het weerbericht ff af................
|
|
|
diesel oo7
|
allee basjuh we zullen wel langer dan een uurtje kiten er is vanalles te doen aan zee zal het allicht beter zijn dan in kessenich met de temp dus gewoon komen
|
|
|
diesel oo7
|
het ziet er weer goed uit voor het weekend wie zal er nog allemaal op kessenich zijn ik ben er vanmiddag rond 15h en de rest van het weekend zal ik er in de namiddag zijn
|
|
|
witte
Geen avatar
|
he David,
Hoe was het vanmiddag? Is er nog wat strand over om de kite goed op te laten? Groeten en misschien tot morgen.
|
|
|
diesel oo7
|
het was een mooie middag eerst wat rustig maar vanaf 16h lekker kunnen knallen het strand is weer volledig weg door het hoge water we starten nu op het grasveld niet veel plaats maar voor de locals plaats genoeg
ik ben er weer vanmiddag rond 13h ik hoop op niet al teveel duiters
|
|
|