kiters uit limburg????

Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #675 Oktober 30, 2008, 11:12:37
edit2Rapporteer  
Zaterdag oostenwind.

Vrouwenpolder?

Ik heb nog een ander idee, ik zal een hint geven...........

Tjek dis......  :C
diesel oo7

Antwoord #676 Oktober 31, 2008, 13:09:28
edit2Rapporteer  
@ sjokweef

kan je dan al weer fasoenlijk op beide voetjes staan?
daar moet we zeker eens een keertje naar toe gaan
let me now when
and ill be there

gaat er zaterdag iemand richting kust?
ik ben er nog niet uit
diesel oo7

Antwoord #677 Oktober 31, 2008, 17:54:31
edit2Rapporteer  
het gaat dan toch waaien morgen

Morgen is een bewolkte en sombere dag en regent het van tijd tot tijd. In de loop van de dag wordt het vanuit het zuidoosten droog, maar het blijft wel bewolkt. De middagtemperatuur komt wel iets hoger uit dan de afgelopen dagen, n.l. 9 tot 10 graden. De oostenwind is zwak tot matig, rond kracht 3 en aan de kust en op het IJsselmeer (vrij) krachtig, 5 à 6. In het noordelijk kustgebied later toenemend tot hard, 7.

@ louk
bel me eens
0032459155722

@ iemand die morgen gaat
bel ook maar
Ocean-Limbo

Antwoord #678 Oktober 31, 2008, 19:46:17
edit2Rapporteer  
Hallo Diesel,

heb je om 18.40 gebeld maar kreeg geen verbinding.

Helaas heb ik mijn vrouw al gezegd zaterdag niet naar de kust te gaan (voorspellingen waren niet gunstig). Daarom doen we zaterdagochtend pas de boodschappen.

Kortom: dit weekend no kiting Angry
Basjuh

Antwoord #679 November 03, 2008, 14:25:03
edit2Rapporteer  
dag jongetjes en hopelijk ondertussen ook meisjes,

Terug gekomen van Cuba heb ik toch wel heel veel zin om weer eens te kiten. heb nog een week vrij nu maar het lijkt niet te gaan waaien gvd. Ik heb jullie natuurlijk allemaal gemist (maar of dat komt omdat jullie aardig zijn of omdat wanneer ik jullie zie het waait?).
Zatedag kan ik niet naar zee, de zondag hou ik vrij.

Met vriendelijke groet,

Basjuh
Ocean-Limbo

Antwoord #680 November 03, 2008, 23:57:19
edit2Rapporteer  
He Basjuh,

kleine rakker (of rukker?) van mij,

Zondag zou wel eens een mooie dag voor  Oostvoorne of Neeltje J kunnen worden! Joepie
hOe hA HeNniE

Antwoord #681 November 04, 2008, 00:31:48
edit2Rapporteer  
wie heeft er trouwens afgelopen wiek waar gevaren?????
het blijft zo stil met grote-mannen-verhalen.....

ik zal de meest trieste aftrap ooit geven: ben via vele omzwervingen (via o.a. leeuwarden) op zaterdag bij enkhuizen uitgekomen (workum/makkum etc waren aflandig / kornwerd is verboden in de winter, alsmede ook hoek van de bant, wat een k.t-provincie....zoveel water en mooi wad, maar nergens mag je als boef met de natuur-vernietigende vlieger komen, pffffff)...
maar goed, daar stond ik dan in enkhuizen...daar ga ik dus NOOIT meer heen, de hoeveelheid stoplichten die je vanaf Hoorn moet trotseren om in Enkie te komen is desastreus.....irritatie alom.....kom ik daar aan, zijn er zo'n 20 man op het water, stond er een prima 20 knopen.....na een kwartiertje gekeken te hebben, had ik het gvd zo koud, dak r geen zin meer in had....en ben de kansloze rit naar huis gestart......
het enige goedmakertje van dit kansloze en trieste gebeuren, waren 2 dingen, nee 3: een date in leeuwarden, pete murray met freedom en kings of leon met closer.....
tot zover de belevenissen van deze stakker....jullie?
diesel oo7

Antwoord #682 November 05, 2008, 11:54:44
edit2Rapporteer  
@ danny

ik ben zelf zaterdag met Nino naar muiderberg geweest
we waren om 10h daar en ik heb pas om  14h een half uurtje kunnen varen
na dat half uur had ik het zo koud van de hele dag op wind te wachten

vrijdag vertrek ik tot en met dinsdag naar de belgiche kust Nieuwpoort
samen met het vrouwtje en de hond
maar natuurlijk ook met mijn dosjes
ik hoop dat  het wat word de komende dagen
Ocean-Limbo

Antwoord #683 November 05, 2008, 22:44:34
edit2Rapporteer  
@diesel

veel plezier met je vrouwtje en met je hond...

en er komt massa woei!!! Joepie
NinoBrownz

Antwoord #684 November 05, 2008, 23:49:15
edit2Rapporteer  
@danny

sorry wilde nog bericht achterlaten van onze 'avonturen' van afgelopen weekend. Probleem is alleen dat ik nog steeds zit te blauwbekken van de kou op m'n bankje hier in het Weertse ;-) Na 4 uur wachten en voor mij nul resultaat, was de kou toch wel door mijn nieuwe crossfire 5/3 gekomen en hebben we ons boeltje weer ingepakt. Jammer, want Muiderberg zag eruit als een erg mooie locatie.

Helaas voor ons dus ook geen grote-mannen-verhalen, maar samen met diesel toch weer een gezellig dagje gehad op zoek naar woei! Better luck next time...

@diesel

misschien dat ik morgenavond nog even m'n kite op kom pikken, zodat ik zondag nog wat wind kan meepakken. Ik bel wel ff. Alvast een heel fijn weekend aan zee, mocht ik je niet meer spreken!
Basjuh

Antwoord #685 November 06, 2008, 09:06:21
edit2Rapporteer  
Wie wat waar zondag?
~erwin~

Antwoord #686 November 06, 2008, 09:47:33
edit2Rapporteer  
Dit weekend Mirsn/ Workum YeSS ThumpsUp
witte

Geen avatar

Antwoord #687 November 06, 2008, 21:44:58
edit2Rapporteer  
voorspellingen voor het weekend zijn nogal wisselend. Zal morgen nog eens de sites checken.
@Bas. Ik ga met wind zeker kiten, zal je laten weten waar etc.
Ocean-Limbo

Antwoord #688 November 06, 2008, 23:50:04
edit2Rapporteer  
ik ga ook!
Waar?

Kust?
witte

Geen avatar

Antwoord #689 November 07, 2008, 19:59:57
edit2Rapporteer  
Ga zondag naar de kust.
Wie gaat en waar??
Ocean-Limbo

Antwoord #690 November 07, 2008, 20:23:25
edit2Rapporteer  
Oostvoorne?
 Neeltje-J?

You name it!!

Ik rij zondag waarschijnljik over Tilburg want daar moet ik nog iemand afzetten.
Basjuh

Antwoord #691 November 07, 2008, 21:39:06
edit2Rapporteer  
JE DOCHTER???? dan zit ik vanzelfsprekend bij jou in de auto. of sterker.... zal ik haar de avond van te voren al afzetten?

Even overleggen zodat we met wat meer lui samen kunnen gaan? Rik ging misschien ook Oostvoorne is misschien leuk met zw....... jaja het is een stukje lopen. Maar dat kunnen we ook nog zondagochtend afspreken. Het zou wel mooi zijn om eens met Witte aan de kust te komen. Dat is nog nooit goed gegaan.....

Kitemen

Antwoord #692 November 07, 2008, 21:52:12
edit2Rapporteer  
Hey ik wil zondag ook gaan! Laat even weten of er nog ergens plaats is en ik kan ook altijd rijden!
En het maakt me echt niet uit waar naar toe...
Basjuh

Antwoord #693 November 07, 2008, 21:58:02
edit2Rapporteer  
in dat geval rij je maar met ons in de auto door naar Brazilie
Ocean-Limbo

Antwoord #694 November 07, 2008, 23:05:05
edit2Rapporteer  
Wordt nog gezellig!

@Basjuh: je blijft met je tengels van mijn dochter af. Jij vieze, smerige kitesurfer!!!!!
@witte: kom a.u.b. met ons mee, dan kan ik tenminste nog met iemand een goed gesprek voeren ThumpsUp
@maurice: genoeg woei voor je 7.5?! Joepie

@ Parkstaddudes: zondag om 8.00 uur, trefpunt: Prins Clausstraat 35 H'broek? YeSS
witte

Geen avatar

Antwoord #695 November 08, 2008, 11:19:16
edit2Rapporteer  
Super als we met een paar dudes aan zee zijn
Oostvoorne ben ik nog nooit geweest.
@limboblandit: je hebt een pb met mijn telnummer.
@basjuh: Dit keer gaat het helemaal goed komen. (misschien ook met de dochter van Louk)
Ocean-Limbo

Antwoord #696 November 08, 2008, 12:11:06
edit2Rapporteer  

@basjuh: Dit keer gaat het helemaal goed komen. (misschien ook met de dochter van Louk)

dream on Grin
Ron

Antwoord #697 November 08, 2008, 12:16:45
edit2Rapporteer  
Ik heb vanavond een feestje, zal te laat en te veel alchohol worden om morgen op tijd naar zee te gaan..  (hoef ik eens niet te werken in het weekend heb je weer zowat  Roll Eyes) Maar ik ga s'middags wel ff naar Kessie als het hier ook lekker woeit.. Ben trouwens aan het loeren of het vanmiddag nog wat word om ff naar Kessie te gaan, weertje is goed maar nog weinig woei, zou vanmiddag al wat aantrekken maar ik wacht nog ff af  Lips Sealed

Voor de gasten die morgen naar zee gaan: Have fun!  Joepie

Kitemen

Antwoord #698 November 08, 2008, 12:26:56
edit2Rapporteer  
@ Basjuh: Noa zullen maar hier in de buurt blijven he aangezien hier ook genoeg wind staat!

@ Louk: Wie vertrekken er vanuit Hoensbroek? En moet ik zelf rijden of kan ik meerijden?

@ Ron: Volgende keer beter maar ja dat moet ook gebeuren he! En ik zal wel een paar sprongetjes voor je maken!!
Ron

Antwoord #699 November 08, 2008, 12:46:27
edit2Rapporteer  
@ Ron: Volgende keer beter maar ja dat moet ook gebeuren he! En ik zal wel een paar sprongetjes voor je maken!!

Sprongetjes?? Maak er dan maar een megajump van!  Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.