dude007
Geen avatar
|
Heey wel gaaf man!!
Wat moet weinig zijn dan???
Greetz Nick
|
|
|
|
horstie
|
dat gaat in overleg. en meer als 30 euro gaat het echt niet kosten p/p als we met zo`n 10 man zijn dan wil ie wel een middagje een nat pak hebben. het liefst in ondiep water.
|
|
|
R@bert
|
Leuk idee....waar zou dat dan ong moeten zijn?
|
|
|
horstie
|
zolang ie maar in`t water kan staan en niet te vaak koppie onder hoeft vind hij het best. het zou ook op meerdere lokaties kunnen. workum , horst muiden katwijk enz enz
|
|
|
Passie
|
haha, maar hoe weten we of hij echt zo goed is. ik heb al meer professionele fotografen gezien op kitesurf gebied en die bakten er niets van doordat ze neit weten wanneer het mooiste in de trick is enzo. nie tstom bedoeld. maar heb je misschien een site met voorbeelden ofzo?
|
|
|
horstie
|
ik hoor `t al deze fotograaf is zelf kiter duzzzz dat komt wel goed en`t is altijd no cure no pay , maar dan heb je wel een leuke dag gehad toch? al die babes die toekijken haha
|
|
|
Emiel
|
ben bezig om een waterzak te kopen, dus dan ga ik straks ook in het water staan met me camera.
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ik heb ook 'n onderwaterbehuizing.... en ik kan ook best wel leuke plaatjes schieten d8 ik zelf.... en anderen met mij..... maar als je mensen vooraf laat betalen zal je toch eerst iets moeten bewijzen!
|
|
|