Mark-Fizzer
|
JA, verklaart u nader!!!
aub haha
|
|
|
daan
|
ben het helemaal met je eens echt stijlloos om hem the boy te noemen. Maar ik ben iig ook benieuwd hoe dit gaat aflopen. Hoop voor hem dat of hij geld terug krijg of nog een leuke kite er bij;)
|
|
|
Idefixe
|
beetje vreemd / lomp wel zo'n bericht TOPIC GESLOTENmisschien had er nog wel iemand op willen reageren......... Zelfs de plaatser van het topic kan niet eens meer zeggen "oeps sorry" of ( in het ergste geval) tja maar het is toch een 2006? staat trouwens een raven 3 2007 14 voor 950 eurie op een duitse site ( om er dan maar ff op door te gaan) En dat "boy" getuigd ook niet echt van respect voor de klant..... Die z.g. BOY telde wel ff 1100 eurie uit.......
|
|
|
dude007
Geen avatar
|
Welk topic is dat dan als ik vragen mag?? Ik heb zelf net 2 jaar lang bij kater gewerkt en 2 jaar lang zo'n best mogelijk advies te geven en uit eigen ervaringen is dat altijd goed gelukt. Ik weet wel dat ze nu bij kater in een moeilijke periode zitten omdat er best wel wat personeel weg is ( of dat een goeie reden voor dit conflict is weet ik niet ) Graag zou ik nog wel ffies willen weten om welk topic dit gaat!! Alvast bedankt en de groeten van een gewone kitesurfer
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
vincentt ik ben het aan het navragen, hoop vanavond reactie te hebben:)
|
|
|
dude007
Geen avatar
|
Ja idd vincent!!
Ik weet ook dat jij verder niks tegen Kater heb ( had ) ik heb zelf nog wel vaker met je op de msn gezeten of aan de telefoon om te kijken of ik nog wat voor je kon betekenen! Ik weet in ieder geval dat ik deze set niet verkocht heb ik weet wel dat deze prijzen aan de hoge kant zijn maar ik vond altijd dat het niet erg om wat meer te betalen maar dan verwacht je meer service van een shop en dat je probleem snel opgelost moet zijn ( helaas is dit mij ook niet altijd gelukt ) Maar ik kan wel zeggen dat ik de afgelopen 2 jaar bij er wel voor mijn klanten stond en een goed advies voorschotelde zowel voor beginners als voo gevorderden kiters!
Nu gelukkig een andere uitdaging gevonden qua werk en weer lekker for full fun het water op!!
Gr Nick
|
|
|
Kevin
|
Ik heb wel het idee dat Leander terug is of zo want hij heeft nou al een stuk of 10 topics gesloten denk dat ze bij kitehigh effe de mods rulzz hebben aangescherpt. maar vond het ook al raar ineens gesloten en das met nog wat topics geberut.
mzzl Kevin
|
|
|
VincentC
|
Ja klopt, je had me toen top geholpen en top advies gegeven Wat doe je nu dan? Drugsdealen?
|
|
|
Davidoff
Gast
|
NICK? Ben je weg?
OMG
haha,
vage shit man. maar ging toch om een 2007 kite? wel zitten ze te schreeuwen bij kater om personeel. verder top service! heb me hele set ervandaan. ben onder andere geholpen door nick. goed en kritisch advies gekregen! kater niet afkraken. want ga morgen me nieuwe rebel 2007 voor 475.- ophalen!
mzzzl
|
|
|
Morres
|
de boy, is een citaat van kater volgens mij.
|
|
|
Idefixe
|
eeeuuuuuuhhhh??? raven 2007 voor 1100 en dan rebel 2007 voor 475 ?
|
|
|
VincentC
|
eeeuuuuuuhhhh??? raven 2007 voor 1100 en dan rebel 2007 voor 475 ?
Verschil tussen beginner en iemand die weet wat je voor materiaal moet betalen
|
|
|
dude007
Geen avatar
|
NICK? Ben je weg?
OMG
haha,
vage shit man. maar ging toch om een 2007 kite? wel zitten ze te schreeuwen bij kater om personeel. verder top service! heb me hele set ervandaan. ben onder andere geholpen door nick. goed en kritisch advies gekregen! kater niet afkraken. want ga morgen me nieuwe rebel 2007 voor 475.- ophalen!
mzzzl
Ja ben nu net een kleine 2.5 week weg daar wel met heel veel plzier gewerkt ik had echt TOP COLLEGA'S daar! En natuurlijk ook alle klanten die ik heb gehad ( nu ik eraan denk zal ff een topic open om iedreen te bedanken ) Maar wie ben jij ook alweer ?? Greetz Nick
|
|
|
globe
|
NICK? Ben je weg?
OMG
haha,
mzzzl
Ja ben nu net een kleine 2.5 week weg daar wel met heel veel plzier gewerkt ik had echt TOP COLLEGA'S daar! En natuurlijk ook alle klanten die ik heb gehad ( nu ik eraan denk zal ff een topic open om iedreen te bedanken ) Maar wie ben jij ook alweer ?? Greetz Nick Bedank je alleen je klanten? Wie heeft je 2 jaar lang bijgestaan met raad en daad? Triest hoor, uit het oog, uit het hart
|
|
|
Davidoff
Gast
|
David.
met de krullen en de leenkite!
wat bedoel je precies globe?
grtz
|
|
|
dude007
Geen avatar
|
Ja ik dacht t wel maar wist t niet zekers!!!!
Op Globe moet je niet letten die heeft er last van dat t al een tijdje niet gewaaid heeft hahaha nee hoor h hij zit gewoon te dollen!!
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Het topic is gesloten, omdat kater zelf zegt dat het een raven 3 is. Daarentegen is de adviesprijs betaald en dat deze jongen niet heeft onderhandeld ligt aan hem zelf. Een welles Nietes spel hebben we niets aan hier op het forum, dus daarom is hier het topic, net als dit topic gesloten. Dit is een zaak tussen Kater en die jongen en hij post straks maar op het forum hoe het is afgelopen!
Topic closed
|
|
|