Ik zit nu al 5dgn in cumbuco en ik heb welgeteld 3 uurtjes kunnen kiten met mijn 9mtr(groter heb ik niet bij mij want voorgaande maanden vaarde iedereen hier met 10mtr en kleiner) en het lijkt er op dat ik blij moet zijn met deze uurtjes want het wordt steeds minder met de wind! Iedereen vaart hier momenteel 14mtr(bow) en groter, gisteren zelfs een X4 18mtr gezien!!!!!!
Ik ben in juni naar el-gouna geweest en van de 12dgn ook wederom 3 uurtjes kunnen varen, voor de rest was het daar toen windstil. Vorig jaar september naar flagbeach geweest en ook het zelfde verhaal!
Ik wordt hier ondertussen lichtelijk gestoord van en ik weet hier momenteel geen oplossing voor, buiten coma zuipen/blowen/spuiten en whatever.....
Ik ga voortaan via het web goed kenbaar maken waar ik mij momenteel bevindt want dat is voor een ieder een soort waarschuwing en/of tip om daar BESLIST NIET naar toe te gaan!
Hele fijne groeten uit cumbuco,
Alex
Waarom ook naar het buitenland??
De laatste weken dikke supersessies gehad bij Ouddorp.
NW 6-7 bft retevlakwater ala de lagunes, maar dan kilometers lang langs de kust omdat het strand vol liep.
......en morgen weer!! NW hele dikke wind dus Ouddorp the place to be.
......en die 25 graden temp. verschil merk je weinig van als je eenmaal aan het knallen bent.
Maar je tripjes zijn een duidelijk gevalleteje van the right place at the wrong time.