Pjoeloe
|
check even bij de advertenties... worden nu net 2 Cults aangeboden door eene Andrei..
|
|
|
Morres
|
Das wel erg niks Maarre, die cults van andrei zijn 12-10.5 en niet 12-9
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Sjezus, klote backside! Wie weet dat diegene die ze mee heeft genomen dacht dat het rugzakken waren, idd. marktplaats.nl goed in de gaten houden. Ik weet niet hoe hard je reed, maar al met 50km/uur blijven je tassen niet onbeschadigd van zo'n val op asfalt. Ze moeten dus relatief eenvoudig te herkennen zijn Check Hanglos.nl voor het verhaal van Slis. Kwa pech lijkt het hier wel een beetje op. Overigens wel vaag dat er de laatste tijd door particulieren nieuwe kites worden aangeboden die nooit gebruikt zijn. Hoeveel mensen kopen er een kite, en bedenken zich dan zonder dat ding uit de tas te halen, of uberhaupt proberen
|
|
|
Geronimo79
|
jah die cults hier op KH.. komen ook wat vreemd over... ik kan me echt niet voorstellen dan iemand nieuwe kites koopt en dan ze direct probeert door te verkopen.. of iets heeft van ah.. neej toch maar niet.. En als de verkoper dan ook nog een pools achtige naam heeft.. jah het helpt niet..
|
|
|
e_surf
|
Gebruik bijvoorbeeld ook www.zoekwekker.nlDeze zoekt en vindt op veel 2e hands site's naar aanbod. Mocht er een Naish Cult worden aangeboden op marktplaats, 2ehands.nl of wat dan ook. dan krijg je een mail van zoekwekker.
|
|
|
DM2008
|
Das wel erg niks Maarre, die cults van andrei zijn 12-10.5 en niet 12-9 Dat klopt weliswaar, maar een foutje is zo 'per ongeluk' gemaakt... Waarmee ik niet wil impliceren dat deze kites de verloren kites zijn, alleen wel dat ik in het geval van backside wel ff contact zou leggen met 'interesse in de kites'...
|
|
|
Flyingtrunkie
|
D'as mooi klote! Ik hoop voor je dat je ze terugkrijgt! Heb je de serienummers in geval van....?
|
|
|
joyce
Geen avatar
|
tis erg vervelend voor je,
maarre die kites van andree zijn idd gewoon te koop!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
tis erg vervelend voor je,
maarre die kites van andree zijn idd gewoon te koop!
Ken jij Andree?
|
|
|
backside
|
Ik ben vandaag nog naar de politie in Tholen gegaan, maar de eerlijke vinder heeft zich nog niet gemeld. Mijn verzekering bij de ANWB dekt waarschijnlijk 1800,-. Hoop toch maar dat ze de kite's netjes afgeven bij de politie.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
€1800,- is nog heel wat. ik denk dat je daarvoor zeker weer dicht in de buurt komt van een nieuw setje Cults met korting Maar wie weet bestaat er nog zoiets als een eerlijke vinder Overigens staan er weer nieuwe nooit gebruikte kites te koop, dit maal F-one kites van vorig seizoen nog in de verpakking
|
|
|
leeany
|
?1800,- is nog heel wat. ik denk dat je daarvoor zeker weer dicht in de buurt komt van een nieuw setje Cults met korting Maar wie weet bestaat er nog zoiets als een eerlijke vinder Overigens staan er weer nieuwe nooit gebruikte kites te koop, dit maal F-one kites van vorig seizoen nog in de verpakking ja inderdaad heel vreemd, je zou snel denken dat ze van de vrachtwagen zijn.
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Yo Ron, No offense maar dat had iedereen wel door, de clue was juist dit niet te schrijven om de zgn. eerlijke verkoper niet af te schrikken....
je hebt gelijk, dacht ff niet na, heb het gelijk weggehaald.
|
|
|
boardbas
|
mmmm dat nummer van andrei is niet in gebruik......
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
mmmm dat nummer van andrei is niet in gebruik......
Kijk, now we're talking! Ik ruik wat en het is niet de smerige modder van Ouddorp
|
|
|
boardbas
|
we zoeken dit tot op de bodem uit jongen, ben je 1800 ballen rijker en 2 kites(met een smerig luchtje eraan)
|
|
|
Tim!
|
Ik hoop dat je ze snel terugkrijgt, hou ons op de hoogte
|
|
|
e_surf
|
Overigens staan er weer nieuwe nooit gebruikte kites te koop, dit maal F-one kites van vorig seizoen nog in de verpakking Overjarige modellen van een winkel, welke particulier worden aangeboden.
|
|
|
kitepower07
|
Die Fone kites heb ik te koop staan:)
Niks mee aan het handje hoor, zijn idd overjarige modellen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Overjarige modellen van een winkel, welke particulier worden aangeboden. Watersport Scheveningen doet dat hier ook regelmatig, maar zet dat er wel netjes bij. Nu lijkt het wel vreemd. Overjarig kan ik me voorstellen, maar we hebben het hier over de nieuwste kites zoals de Cult en de Bandit
|
|
|
|
|