Spoon
|
als een wond na drie weken nog steeds bloed dan zou ik zeker terug gaan naar de dokter. misschien kan je proberen om hem elke avond schoon te spoelen met alcohol.. heb ik ooit eens moeten doen vanwege een wond op mn arm.
maar als het nog steeds bloed misschien moet het dan gehecht worden..
|
|
|
onzin
|
ja dat was dus een probleem dat konden ze niet in het ziekenhuis de is een stuk vlees weg geslagen als het ware
|
|
|
Geen
|
ik had al paar weekies eerder teruggegaan, klink wel behoorlijk klote dude
|
|
|
Walt0r
|
morgenvroeg even langs je eigen doc.
die kan een beter consult geven dan de forumknakkerts hier
beterschap
|
|
|
dagmartijn
|
Klinkt allemaal niet zo goed. Als ik jou was dan was ik gisteren al even langs mijn dokter gegaan!
Succes ermee!
|
|
|
Lieketjee
|
3 weken geleden:O...jeetje!
ik weet dat mannen niet van de dokter houden haha..maar ik zou in dit geval toch maar even opnieuw bezoeken..dallijk komt er een dikke infectie bij!?
x
|
|
|
RebelSmit
Geen avatar
|
als je been begint te stinken, vraag je dan ook eerst aan anderen of je er mee naar het ziekenhuis moet???
|
|
|
Alferink
|
als je been begint te stinken, vraag je dan ook eerst aan anderen of je er mee naar het ziekenhuis moet??? Dus dit was voor jou het bericht waarop je dacht, nu ga ik me aanmelden? Zou idd ff langs de dokter gaan, vorige week ofzo
|
|
|
Poeri
|
fotos!!!
ik zou dit ook zelf beslissen idd, was allang bij de dokter geweest, beter 150 euri eigen risico weg dan een been!
|
|
|
RebelSmit
Geen avatar
|
haha, klopt! Ik lees altijd graag en ben niet zo'n schrijver maar ik vond dit een wel heel apart onderwerp/vraag....
|
|
|
Lord of the Boards
|
Ik heb dit met snowboarden gehad. Op een steen geklapt met mijn scheenbeen. 4 hechtingen gehaald bij de locale Franse slager.
Ben vervolgens een week of 8 bezig geweest om de wond dicht te krijgen. Betadinegaasjes hebben daarbij geholpen om de ontsteking te remmen. Ik hoop voor je dat het bij jou wat sneller gaat. Is echt geen pretje............ Toch maar ff langs de huisarts lijkt me.
|
|
|
onzin
|
is erg duidelijk allemaal ga wel weer naar de doktor net wat lieketje zegt houd ik indd niet van om naar de doktor te gaan toen het gebeurt was wilde ik al niet naar het ziekenhuis
|
|
|
kootsie
|
Dit is natuurlijk onzin Onzin. Niet zo snel opgeven!
|
|
|
robin..
|
zeg een week geleden was ik op het strand geklapt met kiten, en nu steek er een soort wit achtig bot uit me arm weten jullie wat ik nu het beste kan doen
o ik heb pleisters al geprobeert maar die werken niet.
komop zeg dit ga je hier tog niet vragen (onzin)
|
|
|
Erik de Berik
|
Na mijn kuit/scheenbeenbreuk heeft het 5mnd geduurd voordat t gat helemaal dicht was.Veel vocht maar geen bloed.Doe er sowieso een steriel gaasje overheen.Huid is dun daar en kan wel een tydje duren.In ieder geval ff langs de arts en ook erg goed schoonhouden,elke avond lekker druppelen met dat rooie jodium spul. En nu zeker niet t water in gaan en al helemaal niet in zoet/binnen water,t wemelt nu van de bacterien .Misschien heb je dat al gedaan en dat t daarom nog zo is?Wacht tot de wond niet meer lekt. Sucses!
|
|
|
onzin
|
vraag of iemand hier ervaring mee gehad heeft, ben met mn scheen been op mn board geknalt zal vast niet de enige zijn die dit is overkomen
dus waarom zou ik dit niet kunnen vragen?
dan kun je natuurlijk reageren met:
zeg een week geleden was ik op het strand geklapt met kiten, en nu steek er een soort wit achtig bot uit me arm weten jullie wat ik nu het beste kan doen o ik heb pleisters al geprobeert maar die werken niet.
wat nergens op slaat
ik maak er geen drama van loop nog gewoon en doet verder geen pijn behalve de wond zelf natuurlijk dus gewoon wie hetzlefde gehad heeft en hoe dat bij diegene gegaan is
|
|
|
Micky
|
Heb gelukkig persoonlijk geen ervaring met dit soort "shit" maarrrr ik zou toch wel heel snel een bezoekje brengen aan welke arts/dokter dan ook..... Een open wond (mijn oma had er ook eentje) kan een langdurig (3 jaar) verhaal worden. Succes....
|
|
|
PeterKite
|
FOTO!!!!!! moet nog ontbijten, dus snel een beetje aub...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Af en toe wat zout er in strooien.. En misschien wat maden erop zetten die houden het ook mooi schoon..
|
|
|
youne nl
|
eeeeeuuuuuhhhhhh ik weet een goeie oplossing (DOKTER)
|
|
|
Bene
Geen avatar
|
Had ik ook laatst; beetje soda erop klaar.
edit: plaatje verwijderd, te ranzig, xray
|
|
|
|
2cool
|
He Onzin,
Heb ik een maandje geleden ook gehad. Knie open gehaald met kiten (lopen met kite en vervolgens op men bek flikkeren vanwege gladde stenen onderaan de dijk). Heb gewoon door gekite en die wond wilde ook niet helen. Na een paar dagen aanzien toch maar naar de dokter, een kuur gekregen en daarna heelde hij pas. Dat jou wond niet dicht wil komt waarschijnlijk omdat er een ontsteking bij zit, zolang er een onsteking bij zit wil hij niet helen en blijft hij lekker door etteren.
Gauw naar de dokter anders krijg je misschien wondroos en dan ga je mooi naar de kloten.
Suc6
|
|
|
Spoon
|
gadverdamme.. dat klinkt echt ranzig.. wondroos...
|
|
|