|
|
Marko
|
Hebben we ook nog iets gezien van een switchblade3 8m?? Ben al een tijdje aan het zoeken. Als je er 1tje tegen komt zou je he dan eve kunnen melden.
|
|
|
bekkers
|
Endra Prasta The Best Online Store in Indonesia -in geven op google.dit is toch wel echt goedkoop kan dit echt zijn?
|
|
|
maartend
Geen avatar
|
Indonesia. Leuk om te kijken of het echt is.
Volgend jaar gaat een collega van mij naar indonesia, Als het echt waar is mag je raden waar ik volgend jaar geld aan uit ga geven.
|
|
|
DHSKite
|
op meerdere plekken/ sites is de LF recoil te vinden voor 449,- incl. LF luxury Pads & Straps o.a. intofun.nl
top boardje!
|
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Op die site van Morres zijn sommige Airush Kites ook leuk geprijsd!!
|
|
|
Rev.Jeff
|
ehmmm
hallo?
weet iemand waar ze travelbags ( golf tas model ) in de aanbieding hebben? de Lidl golftas komt pas in mei natuurlijk !!
iemand een tip? of eentje over?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
ehmmm
hallo?
weet iemand waar ze travelbags ( golf tas model ) in de aanbieding hebben? de Lidl golftas komt pas in mei natuurlijk !!
iemand een tip? of eentje over?
Waarom toch steeds die golfbag. Koop gewoon een normale travelbag en zeg dat er golfspullen in zitten Zie ook mijn eerdere reactie http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,32847.0.html
|
|
|
Rev.Jeff
|
ach ik ga gewoon mee met de meute ik wil OOK een golftas!:P maar ff zit er dan verschil in prijs tussen een gewone travelbag of golftas? en je eerdere reactie heb ik al tig keer gelezen to be honest, goede tip overigens dit ga ik natuurlijk ook toepassen op mijn trip naar korsauu!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Golfbag is over het algemeen duurder en minder ruimte Ik weet dat BEST en Eclipse ruime golfbags hebben. Volgens mij is de bag van Eclipse niet duur
|
|
|
Mario
|
slingshot golfbag is een aanrader,maar enkel moeilijk aan te komen helaas
|
|
|
Rev.Jeff
|
Ik gaat even op zoek naar de eclipse golfbag bedankt he! Niemand een LidL golftas over by any chance?
|
|
|
Morres
|
ja ik, maar de rits is gaar, gaat wel dicht, maar ook uit zichzelf open, zonder dat de zipper er aant epas komt
|
|
|
Rev.Jeff
|
LoL. i kwas wel van plan deze met keukenfolie te wikkelen voor mijn reis. maar niet omdat de rits niet dicht gaat! besides die van jou heb je eindeloos door het zand gesleept toch ik zoek wel een hele uiteraard.
|
|
|
Rev.Jeff
|
@ mini me
weet je ergens waar ze die eclipse verkopen? ziet er wel goed uit.
|
|
|
|
Rev.Jeff
|
ondertussen een ongebruikte nog label eraanhangede luxe golftas op wieltjes weten te scoren van de LidL. voor 25 euri!!
hopelijk sturen ze mn tas ook echt op! maar ga ervanuit dat dit wel goed komt.
|
|
|
wouterb
|
Endra Prasta The Best Online Store in Indonesia -in geven op google.dit is toch wel echt goedkoop kan dit echt zijn?
Op kiteforum staat het een en ander: http://www.kiteforum.com/viewtopic.php?f=1&t=2352664even ge-PM-ed: kitesurfbali Message subject: Re: www.endraprasta.com also kite-scam??Folder: Inbox Yes it sound like another scam... Bye Jankie Sent at: Mon Nov 17, 2008 4:10 pm View message wouterb Message subject: www.endraprasta.com also kite-scam??Folder: Sent messages In line with your post on kiteform.com I’d like your opinion on this: On a dutch forum (kitehigh.nl) an Indonesian online store is mentioned and questioned whether or not it’s legit. It about ‘www.endraprasta.com’, they sell 2009 Switchblade IDS W Bar/Lines for: 4m $589.00 6m $644.00 8m $684.00 10m $739.00 12m $794.00 14m $849.00 Now that is (around holland) cheap. Please, can you say anything about this?? Your help will be appreciated. Thanx in advance Wouter de Boer Holland
|
|
|
WaZuP
|
tog wel bizar hoe een nieuwe 13m fuel 1450e compleet kost en een 08 13m overjarig dus nog maar 650e compleet Op die van 650 schrijf je mischien 200 a 300 af in een jaar die ander zo te zien dus iets van 400 tot 600 per kite
|
|
|
KappuhH
|
tog wel bizar hoe een nieuwe 13m fuel 1450e compleet kost en een 08 13m overjarig dus nog maar 650e compleet Op die van 650 schrijf je mischien 200 a 300 af in een jaar die ander zo te zien dus iets van 400 tot 600 per kite In de praktijk zul je nooit 1450 betalen als je hem gewoon in de shop koopt... Maar toch is het een flinke afschrijving...
|
|
|
Goldfinger
|
Bedankt voor de link Morres, Ik heb nu de Airush Switch 2008 144x44 besteld voor 234.50 incl verzendkosten, lijkt me een aardige verbetering t.o.v mijn Fanatic 160 easyrider uit 2004. Ben voor de grote maat gegaan wegens mijn gewicht. (100 kg) en had geen budget voor een duurdere plank..
|
|
|