|
|
NIELZZZZ
|
hey erik man.... hoe vaak gaa je me nog vertellen dat je daar net vandaan komt,sms nu weer hier maak me maar jaloers - hoe is je week geweest? loopend door de baai heen!!! het is een graad of 25 rond die tijd las ik ergens,wel een wetsuit aan omdat de zee dan wel nog fris is rond die tijd. ik heb el medano maar rond die tijs wind iets minder geloof 14 knopen en tarifa geven 17 op de grafiek. maar we houden het als een optie kunnen altijd vergelijken.
|
|
|
Lex
|
Jaaa ik ga de 22e februari naar Tarifa. Mischien zie ik je daar dan nog!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
hey erik man.... hoe vaak gaa je me nog vertellen dat je daar net vandaan komt,sms nu weer hier maak me maar jaloers - hoe is je week geweest? loopend door de baai heen!!! het is een graad of 25 rond die tijd las ik ergens,wel een wetsuit aan omdat de zee dan wel nog fris is rond die tijd. ik heb el medano maar rond die tijs wind iets minder geloof 14 knopen en tarifa geven 17 op de grafiek. maar we houden het als een optie kunnen altijd vergelijken. Ik heb het goed naar me zin gehad. Ik heb aardig wat loops geoefend, maar bij de wat grotere loops lukt mijn landig niet. Ik heb een veel te hoge landing snelheid die ik niet onder controlle krijg. Ik heb 4 dagen met mijn 7 m2 vol gepowerd gevaren, dus wind genoeg. Verder was daar een local 14 jaar die best extreme loops maakte. Ik natuurlijk weer jaloers. Verder ben ik ook voorstander van Tarifa. Lijkt me gaaf om daar te gaan kiten. Ik heb nog een reisverslag in een kiteblad staan. Wanneer het weer waait. Kiten op Scheef of wordt het al te vroeg donker? Lex. Ben je al eerder in Tarifa geweest?
|
|
|
NIELZZZZ
|
6 uur donker nu al man ballen maar kunnen , als de wind weer draait op scheef beulen. ga ik gewoon uurtje of 1 van werk weg. maar dat moeten we wel ff afspreken want me spullen liggen niet meer standeerd in de auto en weet niet of er nog mensen op scheef doordeweeks zijn. ja lex ben je er al is eerder geweest in feb? en via wie heb jij geboekt? van me zus en zwager wel al dingen gehoord dat het gaven spot is en leuke relaxte sfeer. die waren er op huwelijksreis.
|
|
|
|
DM2008
|
weet iemand hoe de wind in begin mei is.. in tarifa?
Eind mei geweest dit jaar, varen op alle dagen (behalve vertrekdag )
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
hopen dat het in febuari ook zo word dan maar.
|
|
|
Lex
|
Inderdaad! Nielzzz zou zo even navragen via wie we geboekt hebben. Heb jij al geboekt?
|
|
|
NIELZZZZ
|
nee heb nog niks geboekt ben nog aan het kijken naar een locatie,maar als je niet te ver wil vliegen ziet tarifa er wel goed uit op zich. kwa wind en temp.
|
|
|
spoetnik
|
Hey Nielzzzz, Das toevallig, gisteren mijn creditcard getrokken, en een reis Tarifa geboekt. Ryanair retourtje op Malaga, daar een auto huren ( http://www.kemwel.com/), en een appartement boeken. Ik vertrek 31 Januari, en kom 12 Februari weer terug. Man, ik kan iet wachten!!!
|
|
|
Lex
|
zo hebben wij het ook gedaan, alleen wij vliegen met transavia volgens mij. Vetrekken 22 februari.
|
|
|
NIELZZZZ
|
oke dan spoetnick heb jij ales los geboekt of via organisatie. ik moet nog steeds kijken om te boeken ga er volgende week ff voor zitten denk maar.
|
|
|
spoetnik
|
Alles los geboekt. Is zo gepiept. Vliegtuig, auto, hotel/appartement
|
|
|
|
|
Morres
|
iig 10 graden warmer dan hier
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Februari, kiten, tarifa or whatever ik had zo'n plan nog op de rol staan. Als er nog slachtoffers gezocht worden..........
Krijg je je spullen wel fatsoenlijk mee bij Ryanair?? Of is dat dik aftikken??
|
|
|
spoetnik
|
Bij ryanair is dat dik aftikken. Nou ja dik.... Sports Equipment *Per Item/ Per One Way Flight £15.50 €22.50 when booked online, £20.50 €30.00 at the airport. Kitesurfing kit counts as 'one' item. On some flights you can get away with not paying for the return leg, but you'll generally be charged each way. Zie http://www.oceansource.net/airlines/ voor de verschillende policies
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik heb vandaag ff naar surfreizen.nl een mail gestuurd wat het kost als ik via hun boek. dus afwachten ff,het zal laatste week feb. worden denk
|
|
|
|