|
jelmerboy
Geen avatar
|
Ik denk, dat je gewoon erover heen moet springen, ernaar te wijzen, en dan je safety trekken, zodat je vlak ernaast valt, en hem een lekker visje geven. En dan weer verder surfen en de zeehond lekker laten chillen
|
|
|
pimpoldi
|
ik snap niet wat er zo bijzonder is aan zeehond in het water?? 2 keer per maand zie ik er wel 1 5 meter van me af! 1 keer bijna overheen gevaren
|
|
|
shannon89
Gast
|
hap hap hap jordi toch
|
|
|
Taco.
|
internationaal zeehondengebaar:
hou je duim, wijsvinger en middelvinger licht gebogen in de lucht (als een grijpertje van een horlogegrijpding op de kermis, maar dan horizontaal). Beide vingers boven en de duim onder. De toppen van je wijsvinger en middelvinger stellen de neusgaten voor van de zeehond.
Vervolgens beweeg je je wijsvinger en middelvinger naar de duim toe (als een grijpertje dat dicht gaat). Open, dicht, open, dicht. Dit gebaar is geinspireerd op het open en dichtgaan van de neusgaten van de zeehond.
Vaak wordt het zeehondengebaar verward met het klappen met gestrekt armen. Dit gebaar wordt echter gebruikt voor de zeerob. Bovendien heeft bij kiten het vingergebaar de voorkeur omdat je 1 hand aan de bar kan houden.
Is toch algemeen bekend? Hebben jullie geen les gehad?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik zag er dit weekeinde ook een zeehond.. Die viel mij bijna aan
|
|
|
|
|
|
robin..
|
ik snap niet wat er zo bijzonder is aan zeehond in het water?? 2 keer per maand zie ik er wel 1 5 meter van me af! 1 keer bijna overheen gevaren
tuurlijk
|
|
|
vissie
|
en nu heeft tie 2 vinnetjes in zen rug pimpoldi?
|
|
|
shannon89
Gast
|
ahhh
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
OK dus je moet een beetje krom gaan staan en dan met een knuppel tegen je hoofd gaan slaan
|
|
|
Alferink
|
OK dus je moet een beetje krom gaan staan en dan met een knuppel tegen je hoofd gaan slaan
Precies, of dat met die bal. Die met die bal snapt iedereen, dat is een standaard signaal, maar deze moet ook wel lukken. @ Shannon, voelen ze niks van hoor, zit een spijker op.
|
|
|
timmuh
|
ik begin het nu te begrijpen,
bij het zien van een zeehond direct uithaken, maak van je bar een slaande beweging als met een knuppel. hierbij komt een explosieve kiteloop vrij die vervolgens op de ballen geland moet worden.
|
|
|
|
shannon89
Gast
|
Precies, of dat met die bal. Die met die bal snapt iedereen, dat is een standaard signaal, maar deze moet ook wel lukken. @ Shannon, voelen ze niks van hoor, zit een spijker op. wedden van wel! wil t wel ff bij je uittesten? om maar in de sferen te blijven:
|
|
|
|
pimpoldi
|
tuurlijk haha je was er zelf bij knaas
|
|
|