He bram. Wat ik heb gehoord is de wind in el gouna beter deze tijd van het jaar. Verder kan ik je niet helpen. Wij gaan zelf 24 november - 5 december naar el gouna. Succes met de keuze.
hoi jacobus... hmmm precies die data willen wij ook.... sharm iets goedkoper.. zitten al beetje aan de max anders was de keuze makkelijk had veel positiefs gelezen over el gouna..
Wij gaan voor dik 700 euro pp voor 12 dg naar three corners rihana inn resort. Men is heel positief over dat resort, alles is erg goed daar. Betaal liever iets meer voor egypte, want je hoort vaalnover slecht eten en hygiene op bepaalde resorts.... Laat goedkoop geen duurkoop worden. Aan de race daar is geen lachertje.
Richard, wij zullen geen last van jullie hebben. Wij gaan 24 november die kant op inderdaad het reisverslag van HJ heb ik onder andere ook gelezen. Veel plezjer daar!
HOIII .. ZAG IEMAND IN HET FILMPJE MET EEN PATLOVE TRAVELER GOLFBAG... IS DAT WAT... Zijn er mensen met tips? heb board van 130 en 3 kite's en trapeze.... Graag hoor ik over ervaringen met die pat love...
Moet voor die tijd nog even een degelijke travelerbag scoren... max 135 cm het liefst met wieltjes en stevig.. + golflogo als dat nog werkt. iemand tips??