Nicolas
|
Sharm El Sheikh is beter
|
|
|
Nicolas
|
Sharm El Sheikh is beter Maar voor wind moet je wachten tot de winter
|
|
|
Retard
|
gefixed bij kitepro.nl
thanks
Wat heb je daar gefixed ?? die Patlove ?? Tell mee
|
|
|
Bram Wilbrink
|
die patlove idd.....
ik hoop op wind einde novermber begin december..
|
|
|
To
|
kheb die patlove ook, en echt een toptas,
richard haal gewoon de zelfde dan zijn onze tassen een tweeling hahahahaha
|
|
|
Retard
|
ik zie die patlove niet staan man voor hoeveel heb je hem gekocht
Check je pb
|
|
|
To
|
je bent ook scheel niksje
|
|
|
Bram Wilbrink
|
staan er nog niet op.. het weekeind komen ze op de site.. via de site kan je mailen, heb ik ook gedaan.... prijs zit wel goed
|
|
|
Retard
|
MAILTJE gestuurd zie het wel kan je verder nog neits zeggen over de prijs ?
|
|
|
Bram Wilbrink
|
neeej geen idee over de prijs... vast niet duurder dan de anderen Taco kennende.... morgen is er meer duidelijkheid.. ik wil dat ding iig. vrijdag neemt hij 1 voor me mee... mogelijk kan je hem mailen en geeft ie je de prijs, dan kan hij gelijk 1 meenemen.. succes... ben heel benieuwd.
|
|
|
Retard
|
klote, hij maild mij niet terug ...
|
|
|
To
|
zou ik ook niet doen:P
|
|
|
To
|
1 januarie om 06,30 het vliegtuig pakken, was dat nou wel zo verstandig !
|
|
|
Retard
|
Godver is het 2 uur vroeger geworden echt niet xD?????
|
|
|
Retard
|
Je hebt de anulerings papieren in huis dus we kunnen nog alles doen xD
|
|
|
Jacobus
|
Richard, zaten jullie wel in Rihana inn? Meende dat de spot dicht bij het resort was, maar je moet alsnog met de TUUK-TUUK (of hoe dat ding genoemd wordt..) stukje rijden?
|
|
|
Retard
|
ja wij gaan naar Rihana in Lachen tot met de tuuk tuuk xD we gaan dus half 7 weg nieuwjaardag
|
|
|
Jacobus
|
Euhm ik bedoel eigenlijk haring hai richardt, sorry. Jij bent er nog niet eerder geweest en ben benieuwd hoever de spot is vanaf rihana inn. Desalnittemin bedankt voor de reactie. Wordt oudjaarsdag vroeg je nest in en hopen dat ze niet te veel vuurwerk afsteken daar bij jou ...
|
|
|
|
|
Retard
|
Euhm ik bedoel eigenlijk haring hai richardt, sorry. Jij bent er nog niet eerder geweest en ben benieuwd hoever de spot is vanaf rihana inn. Desalnittemin bedankt voor de reactie. Wordt oudjaarsdag vroeg je nest in en hopen dat ze niet te veel vuurwerk afsteken daar bij jou ... of niet slapen
|
|
|
Jacobus
|
He Bram, weet je al op welke spot je gaat kiten daar? Wij gaan zullen elke dag de kiteboarding-club checken (3e kitestation). He Richard, niet slapen is idd ook een optie. Wel veel zuipen dan zodat je lekker lam in het vliegtuig kan pitten.
|
|
|
Retard
|
haha , dan kan je de volgende dag niet kiten als dat wel zou kunnen ... dus dat is ook geen goed idéé
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Jacobus het is mijn eerste keer ik heb geen idee....
Ik wil de beste spot voor kiten alleen mijn vriendin wil wel lekker kunnen chillen met een drankje... ik ga me nog inlezen vanavond.. hou je op de hoogte.. bram
|
|
|