Spots Flevoland met W/Z/WZW

dude007

Geen avatar

Augustus 07, 2011, 13:14:00
edit2Rapporteer  
Hallo beste medekiters, na een afwezigheid van 2 jaar met het nodige blessure leed ben ik er weer klaar voor om weer mn eerste rakjes te gaan varen, nou ben ik alleen heel erg benieuwd op welke spots met de volgende windrichtingen goed kan varen: West, Zuidwest, Westzuidwest ik heb in het lijstje spots gekeken en ik kan daar niet al te veel spots terugvinden op strand Horst alleen word dat weer afgeraden met de bovenstaande richtingen ivm vlagerige wind.

En net was ik op Almere strand wezen kijken alleen daar kwam ie pal aanlanding aan dus dat werd niet met al die downwind obstakels, Huizen misschien een optie??

Thanks voor de hulp alvast!!!
dude007

Geen avatar

Antwoord #1 Augustus 07, 2011, 18:31:32
edit2Rapporteer  
Niet nodig meer alle benodigde info al binnen !

Slotje
Ed.

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #2 Augustus 07, 2011, 18:36:55
edit2Rapporteer  
Slotjes doen we alleen als iets dubbel is gepost ofzo;)

Maar voel je vrij om je info ook met de rest van de lezers te delen!
dude007

Geen avatar

Antwoord #3 Augustus 07, 2011, 22:06:14
edit2Rapporteer  
Haha ja indd!

Ik ben dus vanmiddag ter hoogte van de Stigse brug  bij Huizen / grensgebied Almere Haven de wind kwam uit ZW 18knp en zou later nog iets westelijker draaien ik vond de opstartplek erg ruim en er waren verder niet zo heel veel kiters bezig ik denk een stuk of 6 max op het water.

Door de windrichting kwam de wind over een rij bomen een een aantal appartentenblokken waardoor ie op het midden van het water erg vlagerig zo niet vaak gewoon weg was ik denk ook dat de spot beter te varen is met NW dan komt de wind over de weg een een stuk open water.
Verder opletten op de [aaltjes en vele prullenbakken die op de spot staan.

Verder wel redelijke sessie gehad jammer dat de wind door de upwind obstakels zo vlagerig was waardoor ik met opstarten en landen de kite 2x in het water had laten crashen ( heel irritant )

Verder ben ik hier naar de spots sectie verwezen voor verdere spot info thanks daarvoor!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.