Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
heerlijk filmpje van een lekkere dag, jammer alleen dat ik er maar zo kort van heb kunnen genieten :-)
|
|
|
Tim_GTS5
|
Nice, leuke camera zo'n 550d heb hem zelf ook
|
|
|
chico
|
Ha die hond. Dat was lachen. Kite 2 mtr boven de grond en hij probeerde er in te happen. Dan weer omhoog sturen en weer naar m toe laten duiken. Dat beest werd helemaal gek. Animal cops: kom dr maar in
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ziet er echt top uit hoor. Ik heb vandaag weer lekker gebaalt dat ik tentamens moest maken.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
heerlijk filmpje van een lekkere dag, jammer alleen dat ik er maar zo kort van heb kunnen genieten :-)
Was je 7m echt genoeg om lekker te varen?
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
We wachten met spanning op jou eerste loops, dat je t maar weet!
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ha die hond. Dat was lachen. Kite 2 mtr boven de grond en hij probeerde er in te happen. Dan weer omhoog sturen en weer naar m toe laten duiken. Dat beest werd helemaal gek. Denk dat dit gedrag een beetje Border Collie eigen is. Als ik die van mij meeneem met kiten wordt ie ook helemaal leip, die van mij rent achter de schaduwen van de kites aan. Is ie savonds helemaal gesloopt Lekker filmpie trouwens mannen.
|
|
|
barry
|
eindelijk weer is een mooi filmpje met een 550d
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Tnx allemaal! Dit was wel de 1e poging, ik moet nog veel oefenen met scherpstellen en kleuren aanpassen enz, als er iemand opbouwende kritiek heeft, graag!
|
|
|
HDFrank
|
Ed Als alle filmpjes zo lekker door mijn strotje glijden hoef je voor mij nix scherper te doen. Hahahahhah
|
|
|
Yoram
|
Was heerlijk @Rockanje, mooi filmpje als aandenken! Van mij hoef je niks aan te passen hoor, perfect gemaakt
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Lekker bezig Ed, met je waveboardje op het einde Ook aan de EOS? Ik w8 mijn kans af om de 7D op de "kop te tikken". Prijzen van EOS'en zakken met de dag Ed, heb je de assecoire casheback kaart in de doos gekregen van Canon?
|
|
|
Ed.
|
Lekker bezig Ed, met je waveboardje op het einde Ook aan de EOS? Ik w8 mijn kans af om de 7D op de "kop te tikken". Prijzen van EOS'en zakken met de dag Ed, heb je de assecoire casheback kaart in de doos gekregen van Canon? Tnx, jep, aan de 550d! En er valt inderdaad een paar tientjes terug te vragen nog;) ..maar er moeten nog zo veel accessoires bijkomen:) Begin komend jaar zijn er weer gekke camera weken bij MM! Ben benieuwd naar dat speeltje, als je hem hebt moeten we gelijk een dikke film sessie houden eigenlijk!
|
|
|
Elevation
|
ed zou ze mensen eens wat moeten instrueren, kiteles precies waar iedereen zit en te water gaat op ouddorp.. echt fout..... loop eens naar boven of naar beneden, zelf liep ie ook stuk naar boven te varen, tja, snap wel waarom....
wel leuk fimpje...
|
|
|
joosie
|
Zet er nog maar een paar filmpies bij goed bezig!!
|
|
|
Ed.
|
ed zou ze mensen eens wat moeten instrueren, kiteles precies waar iedereen zit en te water gaat op ouddorp.. echt fout..... loop eens naar boven of naar beneden, zelf liep ie ook stuk naar boven te varen, tja, snap wel waarom....
wel leuk fimpje...
Dat doen we meestal wel, vandaag waren het 'mijn' mensen niet, ik zou zeggen, spreek 'm aan Mopper, jij mag ook niet op zandbanken varen
|
|
|
duffman
|
Zou kunnen dat ik dat was dat aan het lessen was, maar er waren maar weinig plekken waar nog een beetje vlak water was om te oefenen.
|
|
|
pallo
|
tof filmpje! was inderdaad een heerlijke dag die je niet had mogen missen
|
|
|