|
Gehaktdag
|
Wat een held is dit toch, voorbeeld icoon voor de oldschool tricks. Uiteindelijk zijn dit toch de vette tricks van het kitesurfen vind ik persoonlijk.
|
|
|
|
|
martimor
|
Had die 2e al eens gezien (toen ook een keer of 5) En wederom zit ik weer vol verbazing te kijken... King of the air (oh nee, dat is iets met redbull ) Maar die titel verdient hij wel vind ik
|
|
|
|
|
|
|
joosie
|
Dit is top Staat er ook op de film met welke kite hij vliegt en hoe hij tot die hoogt kan komen kan ik zeker wat van leren
|
|
|
Langbeest
|
Zie hem meestal met een North Dyno 17m2
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zie hem meestal met een North Dyno 17m2
Fout hij vaart of met de 16m of met de 18m. Hij vaart namelijk met Dyno's uit 2011. Overigens klinkt dat Engels niet echt lekker met dat Duitse accent...
|
|
|
Matthijskite
|
Super filmpje alleen vind ik dat gejongleer met dat board zo......ehhh, nou ja niet zo cool. Wat vinden jullie? Lijkt een beetje alsof er wordt gedacht, hhmmm wat kunnen we nog meer doen want alle andere mogelijkheden doen we al..
Het ziet er wel heel moeilijk uit btw
|
|
|
martimor
|
Persoonlijk vind ik dat juist mooi. Zo'n freestyle film met de ene handlepass na de andere vind ik minder dan deze truckendoos.
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
@matthijskite Doen we alles al? Lijkt me niet.. Jouw houding is de grootste rem op creativiteit. Als je dezelfde vraag aan deze kerel of youri Zoon zou stellen... ik geef je op een briefje dat ze hard gaan lachen.. Heb nog wel een idee voor deze jongeleur: Springen, board heel hard en ver van zich afsmijten, kite zo hard laten loopen dat je het board weerinhaalt. en board vastgrijpen... Lijkt me rete moeilijk.. Nog nooit een filmpje van gezien...
|
|
|
berttt
|
@matthijskite Doen we alles al? Lijkt me niet.. Jouw houding is de grootste rem op creativiteit. Als je dezelfde vraag aan deze kerel of youri Zoon zou stellen... ik geef je op een briefje dat ze hard gaan lachen.. Heb nog wel een idee voor deze jongeleur: Springen, board heel hard en ver van zich afsmijten, kite zo hard laten loopen dat je het board weerinhaalt. en board vastgrijpen... Lijkt me rete moeilijk.. Nog nooit een filmpje van gezien...
Omdat dat ook onmogelijk is je kan nooit zo hard gooien dan je ver kan loopen
|
|
|
naja
|
Deze man is wel heel gruwelijk hoor!
|
|
|
rdeheld
|
Dit is top Staat er ook op de film met welke kite hij vliegt en hoe hij tot die hoogt kan komen kan ik zeker wat van leren Ik zag deze baas verleden jaar bij de lagoa tabuba vlakbij cumbuco bezig, Terwijl ik lekker gepowerd met de 9 bezig was, had hij een of ander north 17 op staan.! en soms een oude vegas 14
|
|
|