(HJ) MINI-ME
|
Hoe lang nog voordat het kwartje bij Naish gaat vallen
|
|
|
Morres
|
bedoel je shockwave?
|
|
|
wouterb
|
bedoel je shockwave?
Da's toch niet echt een Delta (avant la lettre), of is er een nieuwe op komst?
|
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
bedoel je shockwave?
Een delta kite wordt bepaalt door shape en lange Y-vormige bridle
|
|
|
vissie
|
vervanger van me yarga? ziet er tof uit
|
|
|
|
[Pepper]
|
Een beetje van de Bandit (delta), een beetje van de Rebel (4 struts) en een (héél) klein beetje van Best zelf....
Beter goed gejat.....
|
|
|
JorritPi
|
Geen cuben viber?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Geen cuben viber?
Rustig, rustig.... dit is nog maar een proto type en volgens mij moet de kite in de zomer klaar zijn of misschien zien we de kite nooit meer terug
|
|
|
vissie
|
Haha ja idd:O Miss brengt best wel twinskin uit je weet het niet
|
|
|
Passie
|
ik geloof er geen donder van:).. Der zit geen middelste strut in!.. de vorm is precies zoals de monkey griffin. En in monkeykites zit in het midden geen strut. Grote kans dat het er dus zo een is? of zie ik dit fout?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
ik geloof er geen donder van:).. Der zit geen middelste strut in!.. de vorm is precies zoals de monkey griffin. En in monkeykites zit in het midden geen strut. Grote kans dat het er dus zo een is? of zie ik dit fout?
Dat zie je fout want de info komt van het "BEST" forum. Ze proberen alvast wat interesse en zieltjes te winnen op deze manier en volgens mij lukt het ook nog want aan aandacht geen gebrek
|
|
|
HansNet83
Geen avatar
|
Mooi strand.....
hoopte jij ook op een reply met welk strand het nou is :-) ?
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik wil weer een C shape of SLE, want iedereen heeft straks een Deltashape Kite ziet er goed uit, en onmiskenbaar een deltashape
|
|
|
wouterb
|
release: march 2009 is pretty solid....
ook van 't Best forum.
|
|
|
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Zie er mooi uit.. Ben erg benieuwd en hoop dat ze ook nog ff naar hun achterban luisteren en hun bar/safety nog ff onder de loep nemen.
|
|
|