Beginneling

Lynn

Juni 15, 2008, 19:18:56
edit2Rapporteer  
Dag mannen              (en vrouwen),

Ik wil gaan kitesurfen. Gewoon, omdat ik kicks nodig heb en ik voldoende van die kicks uit het kiten denk te kunnen halen. Heb nu een paar keer gekeken bij een vriend van me en wil eigenlijk zelf ook gewoon aan de slag.
Máár... ik heb dus nul ervaring. Ook niet op surf of board-gebied..dus ik vraag me toch lichtelijk af of mijn kite-avontuur wel haalbaar is..

Ik heb simpelweg geen geld voor een cursus e.d (maar vriendlief wil me vast wel wat leren..) en vraag me af wat een hele outfit + kite me ongeveer zal gaan kosten.

Nou, hopelijk kunnen jullie me eens voorzien van wat advies  Smiley

Lynn
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #1 Juni 15, 2008, 19:26:40
edit2Rapporteer  
kite les ca 100 euro, kte set (board 300, 1 9m kite van na 2006 350, trapeze 100 en pak 150) reken op 800-900 euro. Laat je hier adviseren over 2e hands materiaal, koop geen gevaarlijke ouwe meuk.
Je kan dit ook rustig in het nieuws en discussie posten, de lounge is meer voor Mark "Tommy" Nova, Mikkie en Matjas (de drie Muskiters van de lounge!) YeSS
Lynn

Antwoord #2 Juni 15, 2008, 19:37:14
edit2Rapporteer  
Oww thanx voor je antwoord. Had al zo'n vermoeden dat ik hier niet goed postte.
Ik kopieer de boel even naar de andere topic!

Lex

Antwoord #3 Juni 15, 2008, 23:45:25
edit2Rapporteer  
dan sluit ik deze even Wink
Matjas the scissor-kid

Antwoord #4 Juni 16, 2008, 01:33:20
edit2Rapporteer  
Citaat
Je kan dit ook rustig in het nieuws en discussie posten, de lounge is meer voor Mark "Tommy" Nova, Mikkie en Matjas (de drie Muskiters van de lounge!) YeSS

WTF...of wij geen zinnig woord kunnen zeggen.....KLOPT  Grin loser ThumpsUp

haha maar ik zou zeker niet besparen op die 100 ballen voor een lesje...gewoon omdat je het waard bent.. ThumpsUp

Als je zonder les gaat kiten:

1/ je brengt jezelf en anderen in gevaar
2/ je leer periode duurt 4x zolang.

Je hebt tegenwoordig ook scholen die gelijk een lesje geven als je materiaal koopt  ThumpsUp

Suc6 en see you on the water  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.