Ooit wel eens iemand met ijshocky schaatsen gekite???

.Chris.

Antwoord #25 November 29, 2006, 19:50:47
edit2Rapporteer  
Ja, wel eens gedaan, levensgevaarlijk, echt een kleine kite met goede depower pakken.
Op kiteforum.com staat er ergens nog een gaaf filmpje van.
krullebol

Antwoord #26 November 29, 2006, 20:44:01
edit2Rapporteer  
Achja allesshhj kan (tong_kitesmiley) maar ja skaten op de skatebaan en schaatsen okee maar ik zou er niet snel een kite bijpakken... Wilde vorig jaar wel proberen maar niet genoeg ruimte en geen schaatsen (cry_kitesmiley) dit jaar misschien toch maar proberen ziet er namelijk wel bruut uit Olaf ThumpsUp
Mazzleee
OlafJanssen

Geen avatar

Antwoord #27 November 30, 2006, 01:14:51
edit2Rapporteer  
Het was op hockeyschaatsen, maar dan mijn inlineskates met ijzers ipv wielen, dit geeft veel meer steun voor je enkels (die ijzers kun je in goede sketezaken kopen) moeten wel goed scherp zijn! Verder was het ijs wel redelijk dik, maar niet super, op een bepaald stuk bleek het toch wat aan de dunnen kant te zijn, iemand die te voet was, was door het ijs gezakt waar wij net daarvoor nog met een noodvaart overheen gegaan waren. Daarna maar niet meer op dat plekje geskate..... Maar indien je gewoon goed landt, kom je niet met een klap op het ijs, alleen het blijven staan was wel lastig.
Hee olaf, ziet er idd erg cool uit.
Kan alleen niet helemaal opmaken of je nou op noren staat of op hockyschaatsen.
Hee reinout, thx nog voor het filmpje ThumpsUp
Micky

Antwoord #28 November 30, 2006, 08:56:03
edit2Rapporteer  
Vond het al niet helemaal duidelijk....  :Smiley
Hee olaf, Kikke dat je het gedaan hebt.
Ik blijf erbij dat je met goed geslepen hockyschaatsen wendwaarder bent en meer fratsen uit kunt halen als je in ieder geval goed kan schaatsen.
Mocht het gaan vriezen.....hebben wij een date.....  schater schater
reinout

Antwoord #29 November 30, 2006, 20:34:07
edit2Rapporteer  
als het gaat vriezen  (grinnik_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.