Leon aero2
Gast
|
Als je me kan redden uit een crash, mag dat best hoor (grinnik_kitesmiley)
Ik kan wel helpen met oplaten. Maar meer ook niet. (huilen_kitesmiley) Prima? Hoe laat Autostrand haha 
|
|
|
R@bert

|
Als ik ga wordt t denk t wel vroeg, ivm mn werk as u know. Tot hoelaat heb je dan?
Ik heb een 6, toch geen buddies dus... We zien wel...uurtjes mssn?Kan ik ook eindelijk na weet-ik-veel-hoelang uitslapen. Ook wel handig met mn dienst Buddies 4ever toch?  (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Als je me kan redden uit een crash, mag dat best hoor (grinnik_kitesmiley)
Ik kan wel helpen met oplaten. Maar meer ook niet. (huilen_kitesmiley) Prima? Hoe laat Autostrand haha  hahaha
|
|
|
R@bert

|
Als ik ga wordt t denk t wel vroeg, ivm mn werk as u know. Tot hoelaat heb je dan?
Ik heb de hele dag de tijd! wordt voor jou ook tijd idd
|
|
|
Jacq

|
Ja idd, jij hebt nachtdienst toch? Is juist goed om de dag dat je erin gaat heel erg lang uit te slapen, want voorslapen werkt toch niet  . En je weet hoe intensief het is om mij te moeten begeleiden, ben eigenwijs, laat boardjes weg zwemmen enz enz...Kan je idd beter goed uitgerust zijn (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Ik heb de hele dag de tijd! wordt voor jou ook tijd idd Nog een bijdehand op dit forum!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Je bent niet goed genoeg Er op de 1 of andere manier? zonde...
Maar kom je dan wel voor mij? Hoef ik niet te self launchen
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Vanzelfsprekend...
|
|
|
Jacq

|
Nee, Er vind zichzelf niet goed genoeg, maar daar gaat snel verandering in komen 
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Vanzelfsprekend... gaaf!!!
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Nee, Er vind zichzelf niet goed genoeg, maar daar gaat snel verandering in komen  Vertel...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Nee, Er vind zichzelf niet goed genoeg, maar daar gaat snel verandering in komen  Niet op jullie manier 
|
|
|
Jacq

|
Ik hoop voor Er, niet in mijn tempo idd, maar met zijn surfervaring zal ie het snel onder de knie hebben!
|
|
|
R@bert

|
Ik heb de hele dag de tijd! wordt voor jou ook tijd idd Nog een bijdehand op dit forum! nog een? Shit...te laat
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Ik hoop voor Er, niet in mijn tempo idd, maar met zijn surfervaring zal ie het snel onder de knie hebben!
Ik hoop het.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Er!! komt best goed hoor....de harde realiteit is eigenlijk gewoon dat jouw buddiies je hier in de steek laten haha
|
|
|
Jacq

|
Volgens mij begon dit alles met dat alle buddies MIJ in de steek lieten!
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Er!! komt best goed hoor....de harde realiteit is eigenlijk gewoon dat jouw buddiies je hier in de steek laten haha
Het leven is hard...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Volgens mij begon dit alles met dat alle buddies MIJ in de steek lieten!
Jij hebt kite, board, en vaardigheden. de heer Er niet.... waarom leer je hem niet wat?
|
|
|
Jacq

|
Haha..jaa....ehm even denken, waar zal ik beginnen....360??
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Haha..jaa....ehm even denken, waar zal ik beginnen....360??
nope..basis...
|
|
|
Jacq

|
Maar dan moeten jullie dus wel tot in de middag blijven, daar ging het eigenlijk allemaal om, dat ik smiddags pas kan komen!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
haha nee, Robert gaat niet... Er misschien nu... Ik ga wel ergens in een hoek kiten tot 15:00 a 16:00 uur Allemaal beetje gekkigheid hoor  gewoon doen waar iedereen zich lekker bij voelt. Maar wel serieus Jacq als je gaat, en Er ook leer je hem toch beetje de basis? Body draggen en etc. stuurlijnen, depower-systeem, safety. Bevestigen van de lijnen....windvenster. En je bent met zijn 2-en ook, en hij heeft de hele dag...
|
|
|
Jacq

|
In de hoek waar de boardjes heen drijven (grinnik_kitesmiley)
|
|
|