Prolimit en Services

terrorwally
Gast
Juli 30, 2007, 16:57:06
edit2Rapporteer  
.
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #1 Juli 30, 2007, 17:21:52
edit2Rapporteer  
piiiieeeeeeeeeeeeep

Ik heb zelf nog een Neilpride en daar lieten de lijmnaden al na 2 weken los. Ik stap nu over op O'neill Psycho waar de naden op een andere manier zijn gelijmt.
terrorwally
Gast
Antwoord #2 Juli 30, 2007, 17:27:00
edit2Rapporteer  
zat ik ook aan te denken. Alleen het blijft gewoon een schande. Beetje pak gaan repareren die ik nog niet 12 keer heb gebruikt. Ik ga nu nog naar de winkel, want hij heeft belooft dat ik terug kan komen.
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #3 Juli 30, 2007, 17:38:25
edit2Rapporteer  
zat ik ook aan te denken. Alleen het blijft gewoon een schande. Beetje pak gaan repareren die ik nog niet 12 keer heb gebruikt. Ik ga nu nog naar de winkel, want hij heeft belooft dat ik terug kan komen.

Ja. ik snap je probleem helemaal. Ze kunnen niet zomaar de schuld aan je trapeze geven. Die pakken zijn toch gemaakt om te dragen tijdens kitesurfen en niet op de verjaardag van je oma!!! Daar horen ze tegen te kunnen. Dat moet je ook maar zeggen bij die winkel, als je het zelfde commentaar krijgt.

Succes en beter krijg je een nieuwe pak of je geld terug...persoonlijk zou ik mijn geld terug vragen en een ander pak kopen.
terrorwally
Gast
Antwoord #4 Juli 30, 2007, 17:49:06
edit2Rapporteer  
idd, heb het helemaal gehad met prolimit. Welke merken zijn goed behalve oneill?
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 Juli 30, 2007, 18:02:27
edit2Rapporteer  
thx for the heads up, had volgende week anders de global gekocht (06)

Zelf heb ik nooit problemen gehad met proliimit, altijd harnas van hen gehad
terrorwally
Gast
Antwoord #6 Juli 30, 2007, 21:49:05
edit2Rapporteer  
.
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #7 Juli 30, 2007, 22:58:31
edit2Rapporteer  
Jep mijn prolimit pak scheurt ook op jouw manier. Had al een nieuwe gehad van de shop, maar deze scheurt ook al overal. Wel een lekker pak, maar zeer fragiel.
Petteflat

Berichten: 179
Antwoord #8 Juli 30, 2007, 23:02:53
edit2Rapporteer  
Ze willen het toch voor je repararen? Wat is dan nog het probleem?
Davidov

Berichten: 896
Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #9 Juli 30, 2007, 23:08:34
edit2Rapporteer  
Ze willen het toch voor je repararen? Wat is dan nog het probleem?
Leer toch eens lezen. Of lees alles eens.

Terrorwally, verder heb je volgens mij gelijk. Een maat van me zijn promimit pak begon ook ineens te scheuren onder zijn knieen. Terwijl ik met mijn pak van de decathlon nog geen probs heb gehad. Succes met de onderhandelingen.
ralph local@noordwijk

Berichten: 412
Antwoord #10 Juli 30, 2007, 23:21:38
edit2Rapporteer  
ik heb zelf een C2, heb nergens last van.
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #11 Juli 31, 2007, 01:36:35
edit2Rapporteer  
ik heb ook 'n global en dat ding is net gaten kaas!!!!
overal zitten gaten en scheuren!!
m'n hele knieen hingen er uit dus ik dat ding terug gebracht naar de shop(telstar)
zij dat ding opgestuurd...kreeg ik m terug hadden ze m zo gelijmt dat nou de knieen nog strakker zitten!!!
met als gevolg dat 'n klein beschadegingetje op de knie nu helemaal door gescheurt is en tja....de reparaties zij ook al weer kapot!!!!
maar ja ik heb ff geen -$$$- dus kan geen nieuwe kopen voor zeker 2maand nog...en in m'n shorty was vandaag veel tekoud geweest!!!
dus moet ik nog maar ff met die gatens kaas rond blijven lopen!!!
o ja mijn pak is 10maand oud!!!en heeft dus meer litekens dan de oksels van viola holt!!!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #12 Juli 31, 2007, 03:52:21
edit2Rapporteer  
moderator: teruggeplaatst, user terrorwally heeft juridische dreigementen ontvangen van kubus:

"Hierbij vraag ik de moderators dit topic te verwijderen gezien kubus names pro-limit  heeft laten weten dat het juridische stappen overweegt tegen mij. Ik neem alsnog hun oplossing aan om het pak te laten repareren in de hoop dat het langer meegaat.


 

Dus verwijderen a.u.b."


reactie van kubus/globe:
"Beste Hanglossers,

 

Hierbij 'de andere kant' van het verhaal. Matthijs is langs geweest bij Kubus en hier is voorgesteld om ter plekke het pak te repareren. Helaas ging Matthijs hier niet mee akkoord en eisde een nieuw pak.

 

Als Kubus hier dan toch met naam en toenaam genoemd wordt is het vanzelfsprekend hun goedrecht om ook de andere kant van het verhaal te doen:

 

 

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Matthijs
Verzonden: maandag 30 juli 2007 13:49
Aan: Alex - Kubus Sports
Onderwerp: Re: Probleem met mijn wetsuit


Beste Alex,

 

Jammer dat we niet tot een goede oplossing zijn gekomen. Ik blijf erbij
dat een wetsuit niet binnen 3 maanden kapot hoort te gaan.
Een reparatie is een oplossing die ik niet accepteer. Aangezien het pak
pas 3 maanden geleden is gekocht en het duidelijk een productie fout is

 

In ieder geval ben ik niet enige die er zo over denkt:

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=26710.0
http://hanglos.nl/asp/for/topic.asp?forumid={9D09FC83-51CD-49E3-92E2-60FF8DA81969}
http://www.kitesurf.nl/forum/material-world/prolimit-en-services/view.html

Natuurlijk ben ik hier voorlopig nog niet klaar mee en zal ik al mijn
middelen gebruiken om dit onder de surfers en kitesurfers duidelijk te
maken.


Het is jammer dat zoiets moet gebeuren, maar zakelijk gezien kost u dit
meer geld dan het oplevert. Gelukkig zien andere merken dit in en maken
ze hiervan gebruik. Zulke gevallen worden bij andere merken gewoon
opgelost met een nieuwe product.

 

Het is jammer, want een goede service heeft als voordeel dat degene het
via mond op mond reclame overbrengt. Nu heb je het negatieve effect.

 

Met vriendelijke groet,


Matthijs

 

 

het antwoord van Kubus Sports:

 

 

 

Beste Matthijs,

 

Na wat navragen bij onze medewerkers begrijp ik je mail wat beter. Je bent hier geweest en we hebben ter plekke aangeboden het pak onzichtbaar te herstellen. Duidelijk was dat er niets mis was met de naad maar dat naast de naad het SKIN neopreen was gebroken. Het blijkt dat je niet geïnteresseerd was om het pak onzichtbaar te laten repareren met daarbij een extra versteviging aan de binnenzijde zodat dit probleem (wat het ook veroorzaakt mag hebben) niet meer zo makkelijk kan voorkomen. Het enige waarin je geïnteresseerd was is een nieuw pak.

 

Volgens algemeen geldende garantievoorwaarden heeft de leverancier het recht om schade binnen de garantie termijn te repareren/herstellen en als dat niet mogelijk is deze te vervangen.

Wij hebben je keurig aangeboden (service terwijl je wacht) het pak te herstellen wat je tot drie maal toe geweigerd hebt.

 

Matthijs, in plaats van je naar een dealer door te verwijzen hebben wij je netjes ontvangen. Wij hebben direct aangeboden je probleem te verhelpen als coulantie zonder kosten. Zonder een aankoopbon of garantiebewijs.

 

Normaal gesproken ga je met een aankoopbon terug naar je dealer die direct verantwoordelijk is voor datgene wat hij verkoopt. Als je een CD koopt ga je ook niet naar de importeur/distributeur maar na de CD zaak waar je de CD hebt gekocht en wordt je alleen geholpen als je ook een aankoopbon kunt overleggen.

Wij hebben je direct geholpen. Op vrijdagavond 27 Juli stuur je ons een mail. Op 28 juli in de ochtend is je mail beantwoord en bieden we je aan om het pak bij ons af te leveren voor een inspectie waarbij we al aangeven dat het neopreen scheurt naast de naad en niet OP de naad. Op maandag 30 juli zou je probleem opgelost kunnen zijn! Als je dan klaagt over service zijn wij van mening dat dit niet redelijk is.

Elk willekeurig bedrijf had je mail pas op zijn vroegst op maandagochtend 30 juli kunnen beantwoorden, wij waren degene die het al op maandagochtend voor je hadden kunnen oplossen!

 

Wij hebben sterk de indruk dat het je helemaal niet gaat om een oplossing van het probleem. Een gratis pak was je doel en omdat je je zin blijkbaar niet hebt gekregen moeten wij het ontgelden met een tendentieus verhaal op de forums dat niet geheel de waarheid vertelt. Wij zijn teleurgesteld in je reactie en daarbij overwegen we juridische stappen want het kan niet zo zijn dat halve waarheden worden rond verteld om louter en alleen ons te beschadigen zoals je in je mail stelt.

 

Denk dat forum lezers ook recht hebben op wederhoor!

 

Vertrouwende je hiermee geïnformeerd te hebben

 

Met vriendelijke groet

Kubus Sports
Alex"

reactie van KB:
"bij mij is niet bekend dat dit topic gesloten moest worden en zo werkt een forum ook niet in mijn ogen.

bovendien vind ik het gewoon onterecht  dat zij je juridisch zouden vervolgen het is jou mening en die mag gehoord worden.

 

en je ziet je bent niet de enige. service om direct te repareren is goed maar niet de oplossing.

als ik iets koop wil ik niet na 3 maanden afgescheept worden met een reparatie.

kijk naar andere merken die 9 van de 10 keer direct een replacement regellen.

 

ik wens je veel succes met dit gebeuren.."

Ik wens Terrowally veel succes met dit verhaal.
terrorwally
Gast
Antwoord #13 Juli 31, 2007, 19:46:09
edit2Rapporteer  
Mijn laatste reactie op hanglos:

Ik ga vrijdag naar de winkel toe. De reden waarom ik direct naar pro-limit ben gegaan is omdat ik het graag persoonlijk met hun wou oplossen aangezien ik een trouwe pro-limit gear koper ben.

Natuurlijk zou het mooi zijn als wij het andere kant van het verhaal hier horen. Een consument heeft zijn recht om zijn kant van het verhaal te vertellen en een bedrijf kan hier eventueel op reageren. Dit is al gedaan via de email. Alleen het is niet netjes om informatie uit een email openbaar te maken.

Daarnaast staan ze volledig in hun recht om het pak te repareren. Alleen zoals "kiteboardertje" het formuleert het is niet de eerste keer en ook niet het eerste verhaal. Daarnaast sta ik er ook volledig anders tegenover als het naar 1 jaar was gebeurd.

Laat het wel duidelijk zijn dat prolimit een optie heeft aangeboden als blijk van service. Alleen ik ben hiermee niet akkoord gegaan en heb mijn verhaal geplaatst. Tenslotte heb ik ze op de hoogte gebracht van mijn acties op het internet en dat ik hier nog niet mee klaar ben. Dit is bij hun in het verkeerde keelgat geschoten.

De reden waarom ik vroeg om het topic te verwijderen is om mij goede wil te tonen aan pro-limit.
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #14 Juli 31, 2007, 22:15:20
edit2Rapporteer  
Zowieso aan de binnekant repareren heeft weinig zin. Daar zit de stiksel, en het is juist de gelijmde buitenkant die loslaat. Het enige wat zou helpen is opnieuw lijmen van de naden.
harryCab

Berichten: 316
Antwoord #15 Augustus 01, 2007, 01:17:50
edit2Rapporteer  
Ach, normaal gesproken is Kubus gewoon te laks om via een mail te reageren.

Zowel ik als een vriend van me wachten al weken op een antwoord van Kubus!

Materiaal wat van hun afkomstig is binnen een jaar kapot, winkel doet niets meer met kitesurfspullen!

Bonnetje aanwezig, géén reactie.

En nu een beetje lopen janken en dreigen met juridische stappen.

Waardeloze importeur!!

thedude

Geen avatar

Berichten: 39
Antwoord #16 Augustus 01, 2007, 02:58:50
edit2Rapporteer  
toch vreemd dat zoveel mensen problemen hebben met Kubus. mijn mening is dat ze daar een beetje last hebben van het volkswagen syndroom. verkopen hun producten als warme broodjes en denken daar een bepaalde houding bij te mogen hebben. en die alex tja is gewoon een moeilijk mannetje, weet ik uit ervaring.

en net zoals je mag zeggen tegen oom agent, ik vind jou een kloot... is geen probleem. dat is je vrije mening. maar jij Bent een kloot... mag weer niet.

dus lekker schrijven wat je vind. en laat Kubus vanuit dat grote pand hun eigen naadjes lijmen

groet Philip

PS prolimit noemde wij in de windsurf tijd al prolijmit
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #17 Augustus 01, 2007, 03:00:43
edit2Rapporteer  
wat verkoop kubus eigenlijk allemaal???
naish
north
prolimit
en.....
thedude

Geen avatar

Berichten: 39
Antwoord #18 Augustus 01, 2007, 03:05:51
edit2Rapporteer  
RRD

zie de website http://www.kubus-sports.nl/
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #19 Augustus 01, 2007, 05:44:45
edit2Rapporteer  
ja... ik zie geen lijst van merken die ze verkopen!!!
terrorwally
Gast
Antwoord #20 Augustus 01, 2007, 13:10:39
edit2Rapporteer  
zo te zien is het topic verwijderd op hanglos.
thedude

Geen avatar

Berichten: 39
Antwoord #21 Augustus 01, 2007, 13:37:40
edit2Rapporteer  
ik zie de lijst wel aan de rechterkant,

Watersport
wintersport
hockey
country
Slis

Berichten: 563
Antwoord #22 Augustus 01, 2007, 14:17:02
edit2Rapporteer  
ja topic is ineens pleite op hanglos...
reden erachter weet ik zelf nog niet...

maar fijn dat hier een gedeelte staat!
LEAF

Berichten: 826
Antwoord #23 Augustus 03, 2007, 03:00:33
edit2Rapporteer  
Ja Kubus ik wacht ook weken op een antwoordt van jullie!!! Te gek voor woorden !!! ThumpDown 
Pbter

Geen avatar

Berichten: 1580
Antwoord #24 Augustus 03, 2007, 04:06:16
edit2Rapporteer  
jezus melvin jongen, kap nou eens een keer met die uitroeptekens
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.