michiel v geel
|
wij kiters zijn verslavingsdeskundige hoor
igg ervaringsdeskundig
|
|
|
Vinni
|
Lijkt me een leuk idee! Ik doe mee!
|
|
|
@LaurenS
|
Hebben ze ook een download voor Mac???
|
|
|
[Pepper]
|
Hebben ze ook een download voor Mac???
Ben bang van niet. The minimum requirements:System memory: 256 MB Graphic card: performance similar to GeForce2 or comparable Processor: at least 1 GHz Operating system: from Windows 98 Meer info: http://skichallenge.orf.at/sc08/stories/240177/
|
|
|
|
|
|
Lex
|
ik ook, nog 5 daagjes wachten ...
|
|
|
|
der Torch
|
Uiteraard even wezen oefenen alvast Welke tijden fuhren jullie? Ben zelf alleen bezig geweest met Groeden.... zie op youtbe al tijden van 1:54 Zelf ff printscreen gemaakt van me tijd.....
|
|
|
|
Lex
|
ik ook..
|
|
|
[Pepper]
|
Het spel is vanaf vandaag te downloaden! Ziet er allemaal nog net weer iets leuker uit dan vorig jaar. Heb de groep: "Kitehigh Skichallenge" inmiddels aangemaakt. Meld je zelf even aan bij deze groep (inloggen op: http://skichallenge.orf.at/sc09 en dan naar de skihut) of stuur me een berichtje met daarin je exacte naam zoals je je hebt aangemeld.
|
|
|
Vinni
|
Ik ben aan het downlooien
|
|
|
Alferink
|
Ik ben aan het downlooien Same here, Zal wel drama worden, maar is kijken hoever we komen hehehe
|
|
|
Alferink
|
Volgens mij heb ik het aangevraagd, heb gewoon me kh naam gebruikt.
|
|
|
Vinni
|
Bij de skihut kreeg ik dit bericht: Deine Anfrage wurde übermittelt und wartet auf Bestätigung. Nu kan ik geen duits, maar volgens mij ben ik aangemeld? Ik ben KoningVincent, gewoon omdat mijn gebruikersnaam al bezet was
|
|
|
[Pepper]
|
Volgens mij heb ik het aangevraagd, heb gewoon me kh naam gebruikt.
Bij de skihut kreeg ik dit bericht: Deine Anfrage wurde übermittelt und wartet auf Bestätigung. Nu kan ik geen duits, maar volgens mij ben ik aangemeld? Ik ben KoningVincent, gewoon omdat mijn gebruikersnaam al bezet was Klopt, heb jullie beide toegevoegd
|
|
|
der Torch
|
Ja aangemeld... w8 op bevestiging.
Naam: FuhrerJung
Helaas trekt me laptop het spel beetje slecht... 08 liep super soepel, 09 loopt houterig gvd!!!
|
|
|
Vinni
|
Bij mij loopt hij alleen houterig als die geest voor me zit achter me gaat hij heel gladjes. Nu heb ik die geest uitgezet en gaat hij altijd gladjes..
|
|
|
[Pepper]
|
Ja aangemeld... w8 op bevestiging.
Done!
|
|
|
der Torch
|
ik heb me nu gequalificeerd, maar dat is volgens mij voor de hele competitie... hoe kom ik specifiek in de kitehigh competitie? iemand een idee?
spel loopt al iets beter nu, maar lange na niet optimaal... zit nu op 640x480... lijkt wel de ouwe gouwe 486-dx25 tijd haha
|
|
|
[Pepper]
|
ik heb me nu gequalificeerd, maar dat is volgens mij voor de hele competitie... hoe kom ik specifiek in de kitehigh competitie? iemand een idee?
Vreemd, je tijd zou volgens mij ook automatisch in de kitehigh competitie geplaatst moeten worden. Misschien een opstart probleempje. Ga morgenavond ook even proberen een tijd neer te zetten.
|
|
|
Alferink
|
Ik kwam dit tegen; How do group races work? In addition to regular tournaments, for which you have to qualify, you may also stage your own tournament for your ski group. Under „group races“ you can select the starting time, duration and track conditions, after which an invitation is automatically sent to all friends in your ski group. http://www.ski-challenge.com/index.php?modid=1&sh=faq&lang=en#O9Dus volgens mij moet jij ons uitnodigen voor een kwalificatie/race.
|
|
|