jetzu
|
Als luuk die koopt heeft hij echt geen principes (tong_kitesmiley)
|
|
|
Jurrien
|
dan is ie niet meer naakt
|
|
|
Gertjan
|
ja maar Luko heeft zo'n broek nodig omdat anders zijn pak stuk gaat (zegt hij).
en mijn pak heeft zijn langste tijd ook wel gehad dus is het een nieuw pak of een broekje er over.
|
|
|
Jurrien
|
jah dan is het een makkelijke keus
|
|
|
peter.
|
mijn eerste f16,s gesticked jammer dat jullie er vandaag niet waren wat een top sessie!!!! 14m op en net genoeg wind lekker te lopen loooopen
|
|
|
piede
|
ok, goed bezig peter! Het kriebelt mij ook erg, ik denk dat ik de verplichtingen van komend weekend maar ga afzeggen....
|
|
|
peter.
|
hah jah idd anders haal ik je straks nog vet in
|
|
|
Jurrien
|
jij gaat sowieso te snel
|
|
|
Piede @ Hanze
Gast
|
Nog iemand die vrijdag ook vrij is? Het gaat dan lekker waaien, maar er moet wel naar Mirns gereden worden vanwege zzo. Zaterdag lijkt het niet veel soeps te worden maar het kan allemaal nog veranderen.
Groetjus!
|
|
|
jurrien op schoool
Gast
|
hey is goed! ik ben er wel bij!
|
|
|
dekkerz
|
Hallo, Ik ben nieuw hier, ik heb sinds een paar weekjes een mooi kamertje in grunn, dus ben van plan om wat meer te gaan kitesurfen enzo. Ik ben afgelopen oktober begonnen met kitesurfen, ik heb een blauwe/witte venom 16 en een rood zwarte guerilla2 11, sommige mensen kennen me misschien al van workum, ik schijn nogal op te vallen met die foils haha. Verder flyboard ik ook zo nu en dan. Is er nog een mooi veldje ofzo in de buurt voor als het water bevroren is . Groeten Stijn
|
|
|
Gj
|
jup.. die zijn er genoeg.. ! www.northernair.nl de site voor de groningers onder ons hier. maar in Veendam paar km buiten Groningen ene perfect veldje! of richting sideburen ook prachtige velden / termunten
|
|
|
piede
|
hey is goed! ik ben er wel bij!
Ok, bruin wil ook mee, misschien met zn 3en in 1 auto? Hij heb die audi niet meer, dus het wordt of de jouwe of de mijne....
|
|
|
piede
|
Hallo, Ik ben nieuw hier, ik heb sinds een paar weekjes een mooi kamertje in grunn, dus ben van plan om wat meer te gaan kitesurfen enzo. Ik ben afgelopen oktober begonnen met kitesurfen, ik heb een blauwe/witte venom 16 en een rood zwarte guerilla2 11, sommige mensen kennen me misschien al van workum, ik schijn nogal op te vallen met die foils haha. Verder flyboard ik ook zo nu en dan. Is er nog een mooi veldje ofzo in de buurt voor als het water bevroren is . Groeten Stijn Ok dan Stijn, welkom. Waar woon je in Grunn en waar zit je op school? Jij kan verder ook niks aan je foil handicap doen, alles beter dan bow....
|
|
|
peter.
|
hoe bevalt jouw feule eigelijk ph?
|
|
|
piede
|
het is een toppertje....
|
|
|
dekkerz
|
haha idd, ach het vaart wel hoor, heb nu een mod dr op gezet, dus als het goed is vaart hij nog wat beter , hopelijk is de low end wat beter geworden, dat viel me wel tegen als ik vergelijk met tubekiters, die varen wat eerder weg met weinig wind, maar ik zit op de rug en studeer bewegingswetenschappen, ben eerstejaars.
|
|
|
Steven
|
Heej Stijn, welkom! Jammer dat je geen Vinkiaan bent.
Maar, Vrijdag ben ik er miss ook wel bij. Als ik mijn stage kan verzetten naar zaterdag. Denk het wel.
|
|
|
Jurrien
|
dan wordt het druk ik heb me auto niet vrijdag
|
|
|
piede
|
Dit is mooi kloten. Ik lees net op mn mail dat ik voor school op VRIJDAG van 10 tot 3 met een simulatiespel mee moet doen, is verplicht, onderdeel van project, verplichte aanwezigheid BLA BLA BLA.
Kortgezegd, ik kan niet kiten vrijdag en ga voor zaterdag. BAH
|
|
|
peter.
|
jij hebt dit jaar ook konstant pech met kiten!!!
|
|
|
Luko
|
He Luko
Wil jij ook nog zo'n voetbal broek van mystic kopen om over je pak heen te doen? staan nu op ebay voor 40 euro maar als we meerdere kopen hebben we wel een leuke korting. 9 euro verzendkosten is ook te doen.
geluk
ik ben platzak
|
|
|
Gertjan
|
Hallo, Ik ben nieuw hier, ik heb sinds een paar weekjes een mooi kamertje in grunn, dus ben van plan om wat meer te gaan kitesurfen enzo. Ik ben afgelopen oktober begonnen met kitesurfen, ik heb een blauwe/witte venom 16 en een rood zwarte guerilla2 11, sommige mensen kennen me misschien al van workum, ik schijn nogal op te vallen met die foils haha. Verder flyboard ik ook zo nu en dan. Is er nog een mooi veldje ofzo in de buurt voor als het water bevroren is . Groeten Stijn Ok dan Stijn, welkom. Waar woon je in Grunn en waar zit je op school? Jij kan verder ook niks aan je foil handicap doen, alles beter dan bow.... tja als ik 80 kilo was had ik ook gewoon een C kite Piede. Maar met 60 kilo blijf je aan het wisselen met C kites. Of je moet geld over hebben net als Jetzu en een Vegas kopen. Voor mijn vaarstijl is een bow prima.
|
|
|
peter.
|
heb je ook een spingstyle (grinnik_kitesmiley)
|
|
|