skyhigh as a
|
was wel eeum weer leuk, nou weer aant werk tot half 11
|
|
|
CeesV
|
gaat er morgen nog iemand naar workum met wie ik mee kan rijden? t liefst zou ik de hele dag gaan! eindelijk weer eens fatsoenlijke wind! 06 25 464 560 ik heb vervoer morgen.. naar horst
|
|
|
jaapd
|
Dat wil ik wel eens proberen, morgen een avondsessie op Workum!
Afgelopen weekend op Ameland een heerlijke branding maar een vreselijk irritante stroming. Ik wil wel weer eens varen zonder na elke rak weer 50 meter terug te moeten lopen.
|
|
|
zarda
|
Wie heeft er zin om morgenavond nog ff avond sessie te doen op workum? Als je om 4 uur weggaat kun je om half 6 op het water staan en het blijft licht tot half 11, kun je toch nog ff 5 uurtjes meepikken!
Ja dat lijkt me super. Hoe ga je erheen, met de trein of met je auto? Als je met de auto gaat, heb je dan nog een plaatsje vrij, oftewel kan ik dan meerijden? groeten, Sjoerd 06-10 250 254
|
|
|
skyhigh as a
|
iemand morgenavond nog sessietje opt zuidlaardermeer alst nog wind giebt. ben tegen 17.30 daaro motwatjaa
|
|
|
hbari
Geen avatar
|
Iemand die me morgenochtend kan oppikken bij het stationtje in Workum ?
(kom uit kampen dus mocht iemand ook die route afleggen.. pb me dan!)
alvast bedankt,
Harry
|
|
|
Jordi_1990
|
morgen iemand kiten en met wie ik mee kan rijden (ik woon in zuidlaren), heb al eventjes neit gekite en morgen een vrije dag! HEB ER ZIN IN! waar maakt me niet uit trouwens
|
|
|
kitepower07
|
wat een baggerdag vandaag hehe
|
|
|
peter.
|
jah was echt niks aan,hahaha hoop de fotos snel te zien
|
|
|
piede
|
f*ckers
|
|
|
Dibbus
|
't lijkt wel een lift forum! Doe er nog een schepje bij, iemand morgen avond nog een plekje vrij van Workum naar Groningen?
|
|
|
|
|
CeesV
|
horst was vanochtend ook echt te vet... heel vlak water en lekker harde wind! had m'n handen vol aan m'n 12! ook een paar lekker hoge sprongen
|
|
|
|
peter.
|
volgens mij zou sanne ook te kiten om uurtje of half elf
|
|
|
sanne
|
is idd de bedoeling!! komen er meer?!
|
|
|
Lude
|
Ik wil er rond 11 uur zijn, hoop dat de wind nog wel wat aantrekt.
|
|
|
kitepower07
|
Veel plezier!
Ik moet leren:( klote tentamens....... :S
|
|
|
skyhigh as a
|
weer 17.00 vrij en weer geen wind tegen die tijd als die fuckers van een zweefvliegers weer aant zweven zijn work gek!!!
als ze er nie zijn rock ik de pan uit opt veld,maar beter alst wel beetjes waait natuurlijk
|
|
|
CeesV
|
zijn er al mensen met plannen voor zondag? ik heb morgen en maandag ( ) auto rijles... moet ook maar gebeuren... maja, maandag wel dikke wind en dan kan ik niet
|
|
|
Gertjan
|
zijn er al mensen met plannen voor zondag? ik heb morgen en maandag ( ) auto rijles... moet ook maar gebeuren... maja, maandag wel dikke wind en dan kan ik niet Nu alleen Steven nog autorijles.
|
|
|
Jordi_1990
|
zondag wil ik wel kiten, regen boeit me niks, alleen ik heb geen vervoer... zijn er mensen die me opweg kunnen helpen?
|
|
|
Gertjan
|
Ja, koop zo`n 45 km/h kar en je komt overal. Kunnen we nog een keer met je mee ook.
|
|
|