Gertjan
|
Het begint me meteen overal te kriebelen.
|
|
|
|
CeesV
|
Vandaag tegen het eind van de middag nog mensen naar het zuidlaardermeer? Ik ga aan het eind van de middag (4 uur ofzo) nog ff naar de graskant van t meer denk ik. wind trekt aan het eind van de middag wat aan als het goed is!
|
|
|
Mark04
|
Nog mensen woensdag en donderdag op Lauwersoog, ben van plan rond 10 uur `s ochtends er te zijn.
Tot hoe laat kan er dan door gevaren worden?
|
|
|
Rofl
|
Vandaag tegen het eind van de middag nog mensen naar het zuidlaardermeer? Ik ga aan het eind van de middag (4 uur ofzo) nog ff naar de graskant van t meer denk ik. wind trekt aan het eind van de middag wat aan als het goed is!
Kom ook wel even kijken dan cees[/quote] ben er ook wel eem dan denk ik
|
|
|
CeesV
|
Kom ook wel even kijken dan cees ben er ook wel eem dan denk ik [/quote] Goed plan... En anders neem je je telefoon ff op ofzo! K heb je al 100x gebeld vandaag!
|
|
|
Lude
|
Ga ook 1 middagje loog doen met Hendrik ws, alleen nog niet duidelijk welke, wo of do. (beide druk met school, dus kan niet alle twee de dagen )
|
|
|
Rofl
|
Kom ook wel even kijken dan cees ben er ook wel eem dan denk ik Goed plan... En anders neem je je telefoon ff op ofzo! K heb je al 100x gebeld vandaag! [/quote] kom anders eem op msn. zit op school namelijk nu! en me telefoon is leeg:P
|
|
|
Gj
|
Ah, morgen zijn jimmy ik en martijn ook van de partij op loog.
|
|
|
njitram
|
=) zeker weten
|
|
|
Gertjan
|
vanavond ook N5 nog iemand heen? vanaf 19.30 water.
|
|
|
Mark04
|
Getij.nl geeft om 20:30 0cm water aan. Kun je dan al om 19:30 varen op Lauwersoog?
|
|
|
Jelke
|
Ah, morgen zijn jimmy ik en martijn ook van de partij op loog.
Hoe laat zijn jullie aanwezig ? denk dat ik ook wel even langs komt als de wind z'n best doet !
|
|
|
Gertjan
|
Getij.nl geeft om 20:30 0cm water aan. Kun je dan al om 19:30 varen op Lauwersoog? ja dat kan dan ongeveer al.
|
|
|
Geronimo79
|
Is dr iemand waar ik mee heen kan rijden? zit nogal zonder vervoer.
|
|
|
CeesV
|
ik ga morgen gewoon weer naar t zuidlaardermeer... vandaag dikke top sessie gehad daar! Vandaag weer een nieuwe trick geleerd: Kiteloop into bommetje... Ik word er steeds beter in!
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Vandaag weer poeste wind op SuudLoarder Lake. I'll be there @ 5 then. Crash King ???
|
|
|
Battle Angel
|
Hi,
Zijn er hier nog beginners die vanuit Groningen of omgeving het leuk zouden vinden om in ieder geval samen naar de spot te rijden ? Vervoer is voor mij geen probleem, maar ga liever niet in mijn uppie.
Gr,
Thalia
|
|
|
Mark04
|
Alweer terug van Lauwersoog, net toen de wind lekker begon aan te trekken sloop ik de insert uit het board bij het afzetten voor een backroll. Welgeteld 10 min op het water gestaan, wat een hobby zeg. Ik denk dat ik maar ga dammen
|
|
|
KappuhH
|
Alweer terug van Lauwersoog, net toen de wind lekker begon aan te trekken sloop ik de insert uit het board bij het afzetten voor een backroll. Welgeteld 10 min op het water gestaan, wat een hobby zeg. Ik denk dat ik maar ga dammen Niet toevallig meerdere stances zodat je een andere insert kon gebruiken?
|
|
|
jaapd
|
Ik denk ook maar Zuidlaardermeer...Gaan jullie daar dan naar dat grasveldje aan de zuidkant? Of wil er iemand Hoogkerk proberen, 18:30 uur? edit: wind is ingekakt...
|
|
|
Jelke
|
Of wil er iemand Hoogkerk proberen, 18:30 uur? dat is ongeveer 400meter van af mijn huis, Oost is wel de beste richting maar zou het niet aanraden. vandaag op lauwersoog geweest toen er water was net wat wind, toen het water weg ging dikke wind, Trax 4 als test board van kitepro.nl ben wel overtuigt.
|
|
|
KappuhH
|
Of wil er iemand Hoogkerk proberen, 18:30 uur? dat is ongeveer 400meter van af mijn huis, Oost is wel de beste richting maar zou het niet aanraden. vandaag op lauwersoog geweest toen er water was net wat wind, toen het water weg ging dikke wind, Trax 4 als test board van kitepro.nl ben wel overtuigt. Gaat de Royal weer weg? Die Trax4 is idd erg lekker smooth, bijna té...
|
|
|
Mark04
|
Alweer terug van Lauwersoog, net toen de wind lekker begon aan te trekken sloop ik de insert uit het board bij het afzetten voor een backroll. Welgeteld 10 min op het water gestaan, wat een hobby zeg. Ik denk dat ik maar ga dammen Niet toevallig meerdere stances zodat je een andere insert kon gebruiken? De cabrinha sync backless binding past alleen op mijn board als ik de meest wijde inserts gebruik. Dus van de linker 3 inserts gebruik ik de meest linkse en voor de rechter 3 inserts gebruik ik de meest rechtse. Dan valt er helaas weinig te verschuiven. Morgen wederom Lauwersoog, maar dan met de Trax lll van een vriend van mij.
|
|
|