Omgeving Leiden/Den Haag..Waar gaan we kiten??

R@bert

Antwoord #3800 Juni 12, 2007, 02:31:45
edit2Rapporteer  
Van welke site heb je dat, dude?
(HJ) MINI-ME

Antwoord #3801 Juni 12, 2007, 02:41:57
edit2Rapporteer  
He Leon.... Laat ff weten waar volgens jullie donderdag de best wind staat en waar jullie vervolgens heen gaan.... Ik wil misschien wel aansluiten... Ik heb donderdag en vrijdag vrij dus laat maar weten.....  ThumpsUp
Ps hoe komen jullie aan die voorspellingen voor donderdag want ik kom niet verder dan 9 knp zuid-Ooost  :Smiley
Myzrael
Gast
Antwoord #3802 Juni 12, 2007, 02:45:11
edit2Rapporteer  
Ik ben ook vrij en ga deze keer naar zee waarschijnlijk!
Leon aero2
Gast
Antwoord #3803 Juni 12, 2007, 03:27:44
edit2Rapporteer  
He Leon.... Laat ff weten waar volgens jullie donderdag de best wind staat en waar jullie vervolgens heen gaan.... Ik wil misschien wel aansluiten... Ik heb donderdag en vrijdag vrij dus laat maar weten.....  ThumpsUp
Ps hoe komen jullie aan die voorspellingen voor donderdag want ik kom niet verder dan 9 knp zuid-Ooost  :Smiley

Hai MINI-ME,

Dit zijn beetje de vooruitzichten van knmi, je kan beter vragen aan de vaste dames/heren hier wat ze gaan doen.. ik kan momenteel even niet helaas
JorritPi

Antwoord #3804 Juni 12, 2007, 03:48:12
edit2Rapporteer  
JA LEKKER donderdag veel regen.. hmmm  Joepie Ja ik overdrijf gaat wat met wind..

Volgens mij kunnen we beter woendag gaan. Er wordt meer wind voorspeld dan op Do

En voor morgen aan het eind van de dag staat er ook toenemend 4-5

11-JUN-07 21:04:00
Pagina: 13 * Hydro-Meteo centrum Rijnmond * Uitgifte: Mon Jun 11 22:01:37 2007
Weersverwachting voor KUSTDISTRICT HOEK VAN HOLLAND.  +12, +24 uur.
===============================================================================
              Periode van 20:00-08:00 uur             | Periode van 08:00-20:00 uur
-------------------------------------------------------------------------------
Waarschuwing: GEEN                                       |
Wind Bft    : NOORDWEST 2-3, GELEIDELIJK       | WEST TOT NOORDWEST 2-3,
              WEST TOT NOORDWEST                   | KRIMPEND ZUIDWEST TOENEMEND 4-5
                                              |
Stoten kts  : GEEN                            | GEEN
Zicht  km   : 1-4 KM, LOKAAL MINDER DAN          | 1-4 KM, LOKAAL MINDER DAN
                                 1000 M                          | 1000 M
Weer        : VEEL BEWOLKING, KANS OP EEN      | VEEL BEWOLKING, KANS OP EEN
              BUI, MOGELIJK MET ONWEER               | BUI, MOGELIJK MET ONWEER
                                              |
Watertemp.  : 15  C        T min.: 15  C     Zon op   : 05:27 uur
                           T max.: 19  C     Zon onder: 22:05 uur
Weersituatie en ontwikkeling:
LAAG BOVEN SCANDINAVIE VERANDERT NAUWELIJKS. ZWAK HOOG BOVEN DE GOLF VAN
BISKAJE BEWEEGT LANGZAAM NOORD.

tijden in Zomertijd , T=luchttemp.

Merc
Gast
Antwoord #3805 Juni 12, 2007, 05:32:22
edit2Rapporteer  

Donderdag ochtend!! Ikke ikke wie nog meer. Ik kan alleen maar tot 11.00 uur dus wie oh wie, Micky gaat al toch???
JorritPi

Antwoord #3806 Juni 12, 2007, 13:19:50
edit2Rapporteer  

Donderdag ochtend!! Ikke ikke wie nog meer. Ik kan alleen maar tot 11.00 uur dus wie oh wie, Micky gaat al toch???

Volgens mij wel. Ik rij met Micky mee.

Maar nu geven ze even helemaal NIKS aan voor donderdag VAR windrichtingen..nou dan weet je het wel.

Wie gaat er morgen (woensdag) mee? Dan gaat het in iederval waaien.  loser
lucash

Antwoord #3807 Juni 12, 2007, 16:50:02
edit2Rapporteer  
Wonen er eigelijk nog kiters in Leiderdorp (ik wel namelijk), vroeg me af of ik een keertje met iemand mag/kan meerijden (Ik wil de auto daarna ook nog wel wassen  (grinnik_kitesmiley) ) en benzinekosten meebetalen.  ThumpsUp
Mvg Lucas Hekkelman.
Myzrael
Gast
Antwoord #3808 Juni 12, 2007, 16:50:38
edit2Rapporteer  
Ik wil morgen wel mee maar welke richting komen jullie vandaan en hoe gaan jullie? Ik kom zelf uit Almere.
Pjoeloe

Antwoord #3809 Juni 12, 2007, 19:17:37
edit2Rapporteer  
Voor mij zitten er niet meer als een paar avondsessies in voor deze week, so I'm puttin' al my money on saturday  ThumpsUp

Mocht het nu zaterdag/zondag lekker gaan waaien, waar gaat de crew heen? Ik heb zelf wel weer een keertje zin om te knallen op Oostvoorne. Kmoet echt nodig aan m'n jump skills werken namelijk  loser
Leon aero2
Gast
Antwoord #3810 Juni 12, 2007, 19:55:29
edit2Rapporteer  
Voor mij zitten er niet meer als een paar avondsessies in voor deze week, so I'm puttin' al my money on saturday ThumpsUp

Mocht het nu zaterdag/zondag lekker gaan waaien, waar gaat de crew heen? Ik heb zelf wel weer een keertje zin om te knallen op Oostvoorne. Kmoet echt nodig aan m'n jump skills werken namelijk loser

Dan doe ik absoluut gezellig met je mee, Zaterdag en Zondag mag er weer gesprongen worden
Laat het alsjeblieft waaien dit weekend weer is....
Micky

Antwoord #3811 Juni 12, 2007, 20:06:23
edit2Rapporteer  
Het is weer van alles wat...  Huh
Elke site geeft wat anders aan...  :Smiley

Maar ff per dag bekijken wat er gaat gebeuren.

Hee Leon, de shirts al ontvangen????  (hangloose_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Pjoeloe

Antwoord #3812 Juni 12, 2007, 20:20:17
edit2Rapporteer  

Hee Leon, de shirts al ontvangen????  (hangloose_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)

shirts? Zeker van jullie karaoke band.. BZW (Band Zonder Wind)  schater
Micky

Antwoord #3813 Juni 12, 2007, 20:25:22
edit2Rapporteer  

shirts? Zeker van jullie karaoke band.. BZW (Band Zonder Wind) schater

Het zingen hebben we opgegeven toen we gewijgerd werden bij X-factor...  (grinnik_kitesmiley)

Wij zijn fan van VenM en hebben aangeboden om 1 jaar lang in hun T-shirts te gaan kiten om reclame te maken. In het geval van Leon zal dit positieve reclame zijn met al zijn loops.... ik mijn geval zullen we nog moeten kijken of het sponsorcontract na 1 jaar verlengd gaat worden...  loser (grinnik_kitesmiley)
michiel v geel

Antwoord #3814 Juni 12, 2007, 20:43:50
edit2Rapporteer  
en wat voor tegenprestatie hoord daarbij?
Pjoeloe

Antwoord #3815 Juni 12, 2007, 20:55:58
edit2Rapporteer  

... fan van VenM en ...

VenM  Huh

Vliegen en Muggen?
Vaders en Moeders?
Vibra....
michiel v geel

Antwoord #3816 Juni 12, 2007, 21:48:00
edit2Rapporteer  
vinni en matjas
Lex

Antwoord #3817 Juni 13, 2007, 00:47:55
edit2Rapporteer  
Voor mij zitten er niet meer als een paar avondsessies in voor deze week, so I'm puttin' al my money on saturday ThumpsUp

Mocht het nu zaterdag/zondag lekker gaan waaien, waar gaat de crew heen? Ik heb zelf wel weer een keertje zin om te knallen op Oostvoorne. Kmoet echt nodig aan m'n jump skills werken namelijk loser

Dan doe ik absoluut gezellig met je mee, Zaterdag en Zondag mag er weer gesprongen worden
Laat het alsjeblieft waaien dit weekend weer is....

Wind komt goed dit weekend! Eindelijk weer wind Grin!
Leon aero2
Gast
Antwoord #3818 Juni 13, 2007, 01:04:48
edit2Rapporteer  

shirts? Zeker van jullie karaoke band.. BZW (Band Zonder Wind) schater

Het zingen hebben we opgegeven toen we gewijgerd werden bij X-factor... (grinnik_kitesmiley)

Wij zijn fan van VenM en hebben aangeboden om 1 jaar lang in hun T-shirts te gaan kiten om reclame te maken. In het geval van Leon zal dit positieve reclame zijn met al zijn loops.... ik mijn geval zullen we nog moeten kijken of het sponsorcontract na 1 jaar verlengd gaat worden... loser (grinnik_kitesmiley)

Wahaha LOL  ThumpsUp

Mick ik ga gewoon met jouw style mee, samen uit samen thuis darling.... ik pas me dus gewoon aan..
We moeten ze niet het idee geven dat we meer in onze mars hebben  (grinnik_kitesmiley) dit enkel om in latere stadia toch nog in aanmerking te komen voor contract verlenging.

Heb de Tie-Sjurts nog niet binnen, dus kan dan ook voor hun nog wel even gaan duren voordat ik er een echte kiteloop uit ga gooien.... Ik bedoel Mick, rare wereld toch wij zijn de 2 beste kiters? Kunnen iedere sponsor krijgen die we willen en kiezen voor VENM..... dan moeten die shirts wel heel erg mooi zijn!

Onze zang carrière was enkel om de kas wat te spekken, hoewel we overal afgewezen zijn vind ik jou nog steeds een pracht stem hebben, vooral s, ochtends na 7 Zware van Nelle,s.  ThumpsUp

Hopelijk bieden VENM ons nieuwe kansen dit jaar, en anders ga ik weer terug de plantsoenen dienst in...

Vinni!!! Ik geloof dat Micky je nogal leuk vind, anders had ik hier nooit aan mee gedaan haha  ThumpsUp

Leon aero2
Gast
Antwoord #3819 Juni 13, 2007, 01:16:05
edit2Rapporteer  
Miss. Jacq, mocht het gaan woeien van het weekend? Bent u dan ook van de partij?
Neem ik het 1 en ander voor je mee!! En wat post je eigenlijk weinig?  ThumpsUp

Ik denk ik vraag het maar, want je weet hoe het hier gaat he (grinnik_kitesmiley)
Jacq

Antwoord #3820 Juni 13, 2007, 03:20:05
edit2Rapporteer  
Hallootjes...

Tja..zit ondertussen een beetje weg te kwijnen hier..heb dringend wind nodig...

Dit weekend moet ik werken en zijn niet echt gunstige diensten, ik ga proberen of ik nog wat kan schuiven, maar ben bang dat t weer niet gaat lukken.  (cry_kitesmiley)

Jorrit, mag ik nog mee naar El Gouna, dikke wind en bloedje heet, wat wil je nog meer  ThumpsUp. Oja het kitechix weekend van vorige week is verschoven naar aankomend weekend, mocht je nog op zoek zijn naar leuke fotos  (grinnik_kitesmiley)
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #3821 Juni 13, 2007, 03:40:59
edit2Rapporteer  
jahoor nu waait het zomaar 9.2ms zuidwester..fok. Morgenochtend beter ook nog even zo:D
Leon aero2
Gast
Antwoord #3822 Juni 13, 2007, 04:07:19
edit2Rapporteer  
Hallootjes...

Tja..zit ondertussen een beetje weg te kwijnen hier..heb dringend wind nodig...

Dit weekend moet ik werken en zijn niet echt gunstige diensten, ik ga proberen of ik nog wat kan schuiven, maar ben bang dat t weer niet gaat lukken. (cry_kitesmiley)

Jorrit, mag ik nog mee naar El Gouna, dikke wind en bloedje heet, wat wil je nog meer ThumpsUp. Oja het kitechix weekend van vorige week is verschoven naar aankomend weekend, mocht je nog op zoek zijn naar leuke fotos (grinnik_kitesmiley)

Jij hebt ook al tijdje niet meer op het water gestaan he?
Leon aero2
Gast
Antwoord #3823 Juni 13, 2007, 04:12:10
edit2Rapporteer  
Tis alweer 2 weken geleden voor mij  (cry_kitesmiley)
Jacq

Antwoord #3824 Juni 13, 2007, 04:12:55
edit2Rapporteer  
Zou niet eens meer weten wanneer de laatste keer was, is dat niet erg!!! (cry_kitesmiley)

Maar ja..jij weet precies hoe het voelt dus!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.