Idefixe
|
Wist niet dat er een bunker op Mirns was D'r komt een dag dat je het allemaal ineens snapt
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Gaat iedereen naar Wijk of zijn er nog mensen die naar Workum gaan?
|
|
|
vissie
|
Maatje van me gaat wel dus je zal niet de enigste zijn
|
|
|
|
|
kitealot
|
Hi, Sorry, but my dutch writing is not good enough for a post in this forum, so I hope you do not mind that I am writing in english Guess I am going to be in Workum... around 11:30... By the way I do not really understand why some of you are going to be at wijk. Isn't the wind- and waveprediction much better for ijmuiden??? In case you want to answer... please - no need to write in english - I understand dutch! Cheers Philipp
|
|
|
Idefixe
|
Guus rijdt met mij mee.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Mooi hebben we een mooi kluppie @de bunker (up_kitesmiley)Ik heb Sietze nog gesmst maar kon niet Helaas Voorspellen ze nou aan zee 5-6bft
|
|
|
McBridges
|
Ws Workum, wind maakt niet uit qua Worum of de kust. Belangrijkste is DAT 't waait. Denk rond een uurtje of 11.30 ..............
|
|
|
Hattori Hanzo
|
@ mc bridges:
Ga denk ik ook rond eind vd ochtend richting Workum...als je mee wil rijden PB dan effe je nummer.....
mvg, Marcel
|
|
|
Idefixe
|
By the way I do not really understand why some of you are going to be at wijk. Isn't the wind- and waveprediction much better for ijmuiden??? It's all about "what do you like " @ Wijk i like the combination onshore wind and upcoming water ( specially with water temp 4dr C. )
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Hi, Sorry, but my dutch writing is not good enough for a post in this forum, so I hope you do not mind that I am writing in english Guess I am going to be in Workum... around 11:30... By the way I do not really understand why some of you are going to be at wijk. Isn't the wind- and waveprediction much better for ijmuiden??? In case you want to answer... please - no need to write in english - I understand dutch! Cheers Philipp Zijn dus wel wat mensen op worky... eind vd ochtend begin van de middag present!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ws Workum, wind maakt niet uit qua Worum of de kust. Belangrijkste is DAT 't waait. Denk rond een uurtje of 11.30 .............. He wat is dit? Is de liefde voorbij...word ik dan niet meer op de hoogte gehouden geintje.... ik moet werken maar misschien heb je dinsdag nog een gaatje vrij?
|
|
|
McBridges
|
@ HH: Dank voor het aanbod maar we komen al met 2 man/vrouw sterk en een autootje vol , zie je straks! @ HJ: Ik had al gelezen dat je niet kon vanwege je nachtdienst anders had ik je uiteraard gebeld/sms't
|
|
|
Idefixe
|
't was @ Wijk net ff te weinig. In de ochtend heel ff lekker ( 30 min ofzo) en later in de middag ook nog ff 3 kwartier goed kunnen varen. De rest van de dag was het 'm net niet Weer eens te weinig dus.............
|
|
|
Hattori Hanzo
|
@ workum idem.... uurtje gevaren..net wel net geen hoogte houden.... k%$#@ dag...
gaan er morgen nog mensen wat proberen?
|
|
|
LF Ruud
|
't was @ Wijk net ff te weinig. In de ochtend heel ff lekker ( 30 min ofzo) en later in de middag ook nog ff 3 kwartier goed kunnen varen. De rest van de dag was het 'm net niet Weer eens te weinig dus............. Hier heb ik wienig aan toen toevoegen,ik heb wel wat foto's geschoten met mijn mobiel
|
|
|
job
Geen avatar
|
Helaas... Mja volgende keer beter! Temperatuur viel me trouwens reuze mee!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
marcel... het is je vergeven Is er dinsdag wind? Wie-o-wie kan er dinsdag?
|
|
|
naja
|
Jammer jongens dat het net niet helemaal top was daar ,zelf nog even lekker met z'n zessen tussen 2en 3 gevaren met de 14m.op Muiderberg Was niet echt verkeerd voor de eerste sessie dit jaar.
|
|
|
Nazar
|
morgen lekker naar bovenwater.!
|
|
|
LF Ruud
|
Jammer jongens dat het net niet helemaal top was daar ,zelf nog even lekker met z'n zessen tussen 2en 3 gevaren met de 14m.op Muiderberg Was niet echt verkeerd voor de eerste sessie dit jaar. Ja Rolf we hadden er meer van verwacht @wijk, Maar je was het nog niet verleert het kitesurfen (schater_kitesmiley)he we zien je snel weer @mirns,maar dan met betere omstandig heden knoopje of 20-25
|
|
|
Idefixe
|
morgen lekker naar bovenwater.!
moet tot 15.30 werken. Als er nog genoeg wind is kom ik ook nog wel ff dan.
|
|
|
McBridges
|
@ workum idem.... uurtje gevaren..net wel net geen hoogte houden.... k%$#@ dag...
gaan er morgen nog mensen wat proberen?
Was ik al bang voor HH, wij hebben de spullen niet eens uitgepakt en zijn teruggereden Even nog op het mobiele internet gekeken of IJmuiden/Wijk beter was maar dat hield ook niet over (wat dus ook bleek uit de berichten van Tom hierboven). Zag er dus allemaal mooi uit dit weekend maar helaas........................ (komende week niet beter trouwens) aagghhh ............
|
|
|