naja
|
Jammer jongens dat het net niet helemaal top was daar ,zelf nog even lekker met z'n zessen tussen 2en 3 gevaren met de 14m.op Muiderberg Was niet echt verkeerd voor de eerste sessie dit jaar. Ja Rolf we hadden er meer van verwacht @wijk, Maar je was het nog niet verleert het kitesurfen (schater_kitesmiley)he we zien je snel weer @mirns,maar dan met betere omstandig heden knoopje of 20-25 Maken komend weekend een goede kans!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Donderdag nog gasten naar Mirns of eventueel Ijmuiden/Wijk? Voorspelling is West 20/21 knoop
|
|
|
Jambo
|
Donderdag nog gasten naar Mirns of eventueel Ijmuiden/Wijk? Voorspelling is West 20/21 knoop Als de wind zo blijft donderdagmorgen begin middag aanwezig. Eindelijk mijn droogpak eens proberen.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Jammer jongens dat het net niet helemaal top was daar ,zelf nog even lekker met z'n zessen tussen 2en 3 gevaren met de 14m.op Muiderberg Was niet echt verkeerd voor de eerste sessie dit jaar. Ja Rolf we hadden er meer van verwacht @wijk, Maar je was het nog niet verleert het kitesurfen (schater_kitesmiley)he we zien je snel weer @mirns,maar dan met betere omstandig heden knoopje of 20-25 Maken komend weekend een goede kans! Mooi dan ben ik van de partij (up_kitesmiley)Jij en alle andere locals ook kunnen we ff bij kletsen en tussen door lekker ragge en knallen
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Donderdag ben ik, waarschijnlijk samen met Joost, present @ Mirns
|
|
|
[Pepper]
|
Donderdag lijkt inderdaad de beste dag van de week te worden. Wolkje/zonnetje, 8 graden en rond de 20 knopen! Morgen maar even proberen wat afspraken te verzetten.....
|
|
|
job
Geen avatar
|
Ik ga alleen nog maar als ze 30kn voorspellen... dan staat er miss wel 19kn om lekker te varen
|
|
|
[Pepper]
|
Zo, agenda leeg en snipperdagje geregeld voor donderdag. Het weer ziet er tot nu toe wel aardig uit. Windrichting kon wel eens minder gunstig zijn voor Mirns.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Joost en ikku zullen er ongeveer 11.30 uur zijn
|
|
|
McBridges
|
Wij gaan richting Workum omdat we van Amsterdam komen en dat is dan weer iets korter dan naar Mirns. Andere, niet onbelangrijke, reden is vanwege het beetje noord wat in de wind zit................... Rond 13.30 uur present!!!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ziet er naar uit dat we in iedergeval wind gaan krijgen. 20 a 22 knoop met een beetje noord Ik laat het ff van morgen afhangen want Workum is weer net iets verder rijden dus gaat de voorkeur uit naar Mirns
|
|
|
[Pepper]
|
Ga in eerste instantie ook naar Mirns denk ik. Mocht het daar niet lukken dan rij ik door naar Worky.
|
|
|
Idefixe
|
Ik krijg verdulle geen vrij Gelukkig komt de woei uit west dus kan ik na het werk nog ff een uurtje thuis knalle dan
|
|
|
KappuhH
|
Morgen tentamen dus kan helaas niet
|
|
|
[Pepper]
|
Ik krijg verdulle geen vrij Gelukkig komt de woei uit west dus kan ik na het werk nog ff een uurtje thuis knalle dan Ze kunnen toch wel een dagje zonder je? Die jongelui lopen echt niet weg....
|
|
|
Idefixe
|
Ze kunnen toch wel een dagje zonder je? Die jongelui lopen echt niet weg.... HHmmm , je zult je verbazen............
|
|
|
Nazar
|
Ik krijg verdulle geen vrij Gelukkig komt de woei uit west dus kan ik na het werk nog ff een uurtje thuis knalle dan
Ik ben er vanaf 1 uur......dus ik zie je daar?!
|
|
|
Idefixe
|
bij ruim voldoende woei uit west ben ik iets van 15.30 @ bovenwater.
|
|
|
NickY!
|
Gaat er nog iemand heen die langs arnhem komt?
heb namelijk zin om te varen!
|
|
|
Nazar
|
Idefixe hoezo bovenwater, strandje is tog ook goed?!
|
|
|
Goonie
|
ik ben er morgen vroeg bij op mirns.... eindelijk ff de stress lozen hahahahaha
Supported by my dove ;-)
|
|
|
kitealot
|
@ workum idem.... uurtje gevaren..net wel net geen hoogte houden.... k%$#@ dag...
gaan er morgen nog mensen wat proberen?
True... sunday wasn't really what could be expected from the forecast, but monday was pretty good in workum - eventually my first good session this year. Can hardly wait for the temps to go up soon - I hate riding with gloves and hoddie... For everyone going to mirns tomorrow... ROCK ON - have fun !!! @ idefixe - too bad for you, but after all those semi-good sessions you had this year, I am sure your time will come soon greets Philipp
|
|
|
Jambo
|
Wij (2 man) vertrekken rond 9en uit Meppel dus rond uur of 10 ook aanwezig!!
|
|
|
KappuhH
|
Shit begin jaloers te worden op jullie. Rocken met 20 knoopjes terwijl ik een tentamen zit te maken
|
|
|