Kevin
|
Haha idd filmuhhh filmuhhh Al is het nog wel wat frisjes
|
|
|
Arnold
|
ja vrijdag kunnen we weer, hopelijk is het warm genoeg voor me'n wetsuit. Kan ik eindelijk me nieuwe vliegertjes uit proberen
|
|
|
Senna
Geen avatar
|
hey!! ik ben vrijdag vrij, kan ik met mensen meerijden?? Tmaakt niet uit vanaf waar, kheb namelijk ov. Alles beter dan met openbaar naar mirns, das een ramp
|
|
|
|
Senna
Geen avatar
|
en donderdag? gaan er donderdag (18e) nog mensen?
|
|
|
Kitesufferd
|
Bij voldoende wind ben ik er woensdag rond 14:00. Vrijdag ziet er vooralsnog zeer goed uit Dat moet maar weer eens een hele dag worden.
|
|
|
|
|
Idefixe
|
Gaat vrijdag nog druk worden...
Yup KNMI gaf steevast voor zaterdag ( en voor zondag ook nog een beetje ) wind af. Guru begint nu ook bij te trekken. Hopen maar dat KNMI voor het weekend gelijk krijgt........... morgenmiddag ( mits geen kl*te vergadering op m'n werk) ook maar ff Mirns doen dan
|
|
|
Marko
|
Dit is echt balen.. ik wou vrijdag morgen gaan met de auto van me ouders maar dat kan niet. Mijn auto kan ik zaterdag ophalen :S dus ik mis vrijdag... was van plan 7 uur smorgens te vertrekken omdat ik om 3 uur weer in dronten moet zijn.. Ik denk dat het niet gaat lukken... of gaat er nog iemand die om 3 uur ook thuis moet zijn en die langs dronten reid??
|
|
|
|
[Pepper]
|
Windvoorspelling voor vrijdag verandert per uur. Werden er gisteren nog 27 knopen voorspeld uit ZW, nu nog slechts 17 uit W. Het begint er op te lijken dat vandaag en morgen de beste dagen worden voor Mirns. Weekend wordt helemaal ruk....
|
|
|
kitealot
|
Weekend wordt helemaal ruk....
...since the weather forecast is changing so rapidly, I am still hoping for a windy weekend... Let's wait and see... At least the temps are slowly going up again... For all those who are at Mirns on friday...Veel plezier... Greetings from Bratwurstcountry
|
|
|
Marko
|
Zondag van de partij de eerste keer met eigen auto :D Net rijbewijs opgehaald !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hiihaa
|
|
|
[Pepper]
|
Zondag van de partij de eerste keer met eigen auto :D Net rijbewijs opgehaald !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hiihaa Feli!! Wat voor kitebak heb je gekocht?
|
|
|
KappuhH
|
Hmm... donderdag nog mensen?
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Windguru snapt er helemaal nix meer van. Moet je nu op Zondag eens kijken. Een uur geleden was het nog windstil en nu waait het van de planeten.
|
|
|
Surfrik
|
Heyy kappuh denk je dat het gaat waaien dan morgen? Zie toch maar 12 13knp staan???
|
|
|
Marko
|
Windguru snapt er helemaal nix meer van. Moet je nu op Zondag eens kijken. Een uur geleden was het nog windstil en nu waait het van de planeten.
Haha ja dat klopt maar ineens geeft windfinder dat ook aan en knmi ook dus zou zondag wel gaan waaien denk ik :D Brakenwood@ bedankt man ik heb een fort fiesta niet een grote auto maar we kunnen er toch met 4 in plus kitespullen dus ben wel tevreden
|
|
|
[Pepper]
|
Ja, ik. Zoals het nu lijkt ga ik in ieder geval donderdagmiddag en vrijdagmiddag. Nog wel even afwachten wat de wind gaat doen want de voorspellingen veranderen per uur en per website.
|
|
|
globe
|
Is het water al 15 graden?
|
|
|
Stanley
|
Is het water al 15 graden?
nee maar een droogpak doet wonderen.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
@ brackenwood. Donderdag gaat lukken. Half 1 carpool Hoogeveen?
En als het morguh niet waait dan vrijdag middag half 1 op bij carpool Hoogeveen?
En Zaterdag kan ik vanaf 11 uur pas weg.
En zondag kan ik ook maar moet dan uiterlijk om half 5 thuis zijn.
En maandag ziet er ook goed dus kan dan ook.
Jeetje wat zal ik dinsdag een spierpijn hebben.
|
|
|
naja
|
Als er genoeg wind staat wel,op dit moment lijkt het vandaag en komende dagen aardig in te zakken,even afwachten maar.
|
|
|