parkeren scheveningen

Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
September 05, 2012, 13:17:26
edit2Rapporteer  
hoi!

sinds ik meen vorige week mag er niet meer geparkeerd worden in de haven van Scheveningen, aan de rechterkant van de weg, direct onderaan het duin.  (hij/zij die daar wel eens komt weet waar ik het over heb..)

weet iemand welke halve zool dit vanachter z'n bureautje heeft verzonnen en waarom hij/zij dat heeft gedaan?


(little frustrated here)
feddomw
Gast
Antwoord #1 September 05, 2012, 14:01:40
edit2Rapporteer  
Maakt het uit wie de beslissing heeft genomen en waarom? Je bent de lul, punt. Het is niet anders in NL op dit moment.  schater
Monkh

Berichten: 294
Logs: 0 | 403 uur
Antwoord #2 September 05, 2012, 16:24:13
edit2Rapporteer  
Mag je nog wel gewoon in de haven staan?
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #3 September 05, 2012, 17:30:56
edit2Rapporteer  

Je bedoeld vlak naast de visboer  ThumpDown Zolang het alleen op dat plekje niet meer mag weet ik nog genoeg opties voor de dagjes Scheveningen.  Grin
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 September 05, 2012, 18:12:55
edit2Rapporteer  
heb vrienden wonen daar, en volgend jaar is het helemaal over met gratis parkeren.
Wordt allemaal vergunninghouders  of betaald parkeren.

En je mist niks, toch een van de mindere spots als je het mij vraagt
Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #5 September 06, 2012, 10:32:06
edit2Rapporteer  
pfff, gaat toch nergens over, alles betaald en of vergunninghouders... grmbl

Je mag nu dus nog wel gewoon in de haven staan en er zijn inderdaad ook nog zat andere plekken, maar daar onder de dijk was altijd wel prima, lekker rustig omkleden, vlak bij t strand.. maar niet meer..

qua kiten en golfsurfen is scheef inderdaad niet de beste plek, maar er zijn wel altijd mensen om je te helpen met oplaten / neerlaten en ook even douchen of een patatje eten vind ik wel een voordeel en (tot noch toe) het parkeren, gratis, vlak bij het strand (zal geen vergelijking trekken met bijvoorbeeld TH) vind ik ook wel lekker. Maar, op deze manier wordt het steeds minder leuk om naar scheef te gaan..







Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #6 September 06, 2012, 16:49:36
edit2Rapporteer  
ben je kwijt voor een daggie scheef ????
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #7 September 06, 2012, 17:03:24
edit2Rapporteer  
Het wordt inderdaad steeds minder kwa parkeren op scheef kiten vindik wel altijd heerlijk daar je moet even weten waar de mooie stukken zitten,
Maar de gele streep op de stoep achter de visboer is omdat anders de boot van knmri en autos van hun niet meer de stalling in komen die zit ook daar achter.dit is nu ineens omdat dit jaar laatste stuk van de boulevaard op de schop gaat.
Ik vind scheef top spot en gezellig alleen als overal betaald parkeren wordt ga ik ook elders kiten want elke x 6 euro betalen voor 2 uur gaat m niet worden.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #8 September 06, 2012, 17:09:41
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik vind scheef top spot en gezellig alleen als overal betaald parkeren wordt ga ik ook elders kiten want elke x 6 euro betalen voor 2 uur gaat m niet worden

Daggie van 8 uur =  24 euri,s  oftewel  4 familie bakken kibbeling zonder saus ????  ThumpDown ThumpDown

Ik kite gemiddeld 3 tot 4 keer per week als er wind is, bij wie kan ik geld lenen voor Scheef ????  loser  Grin
HDFrank

Berichten: 618
Antwoord #9 September 10, 2012, 08:11:37
edit2Rapporteer  
Het straatje achter (simones) is alleen aan de linkerkant te parkeren.
Men is op het duin aan het werk, er zou maar iets naar beneden komen.....

Dan lijkt het me geen goede plek om te staan..
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.