Vraagje over lycra dragen onder je wetsuit

Sharontje

Antwoord #25 November 14, 2007, 03:13:22
edit2Rapporteer  
De plekken dik insmeren met Vaseline en je hebt nergens geen last meer van!  ThumpsUp

Helpt trouwens ook goed tegen de kou EN je kan het ook op je benen smeren  Shocked
Idefixe

Antwoord #26 November 14, 2007, 03:22:41
edit2Rapporteer  
De plekken dik insmeren met Vaseline en je hebt nergens geen last meer van!  ThumpsUp
Helpt trouwens ook goed tegen de kou EN je kan het ook op je benen smeren  Shocked
Vaseline ALLEEN op die plaatsen waar geen neopreen zit!!!!! De vaseline gaat anders ook aan de binnenkant van je pak zitten. Hierdoor wordt er geen dun laagje water meer vast gehouden en verdwijnt de isolerende werking van het neopreen............
chico

Antwoord #27 November 14, 2007, 16:00:42
edit2Rapporteer  
Irritatie wordt veroorzaakt door schuren. Gewoon insmeren met glijmiddel. Nee geen WD40. ;-)
Mr.Klip

Antwoord #28 November 14, 2007, 19:26:46
edit2Rapporteer  
ik heb aleen uitslag in mn hals als ik me kort daarvoor heb geschoren,bijv een avond daarvoor ofzo verder heb ik nooit last van uitslag maar wel klein beetje jeuk in mn knieholtes maarja dat heb je als je met je pak aan 10 km heen en trug moet fietsen met al je shit bij je (pakezelstyle)
lycra draag ik nooit onder mn pak sommigen zeggen dat het wel helpt anderen weer neit,,ik heb het in iedergeval nooit koud.. zoals meerderen zeggen de test het zelf..
michiel v geel

Antwoord #29 November 14, 2007, 19:30:30
edit2Rapporteer  
waar ik altijd last van heb is dat als ik net min pak uit heb (5min na omkleden) dan gaat enorm jeuken bij mijn elkels en onderkant van mijn kuit ik weet waardoor dit komt maar ik heb dit alleen in de winter dat is het rare terwijl ik in de zomer er geen last van heb

voor de duidelijkheid ik zeik niet in mijn pak nooit niet juist om dit te voorkomen
Morres

Antwoord #30 November 14, 2007, 20:33:22
edit2Rapporteer  
miss. moet je juist wel pissen in je pak Grin

Heb je de binnenkant van de pijpen wel eens gewassen, lijkt wel of dr vuil is blijven hangen ofzo.. of miss. is het ander materiaal onderaan de pijpen?

Kan trouwens ook zijn omdat je enkels het meest koud zijn, en doordat je je pak uit doet de bloedstroom harder gaat, dan kan het ook jeuken, vaag verhaal iig
Nick_66
Gast
Antwoord #31 November 15, 2007, 04:48:09
edit2Rapporteer  
Jezelf insmeren met vet lijkt mij niet verstandig. Volgens mij gaat de werking van je wetsuit dan sterk achteruit. Ik ga die duikzaak waar ik zo'n lycra pak heb gevonden eens mailen en vragen hoe hun ervaring nou is met het dragen van lycra onder je pak.
maarten80

Geen avatar

Antwoord #32 November 15, 2007, 15:32:53
edit2Rapporteer  
rode bolletjes herken ik. Heb het alleen op mijn bovenbenen. Opgelost door zo'n wielerbroekje onderaan te doen. NIET zo een met een zeemvel in natuurlijk.

Voor de temperatuur draag ik onder mijn pak een soort thermische T-shirt met lange mouwen.

En zoals iemand anders al aangaf, het is als je stilstaat dat je kou krijgt.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.