gaastra kiter
|
dit spel slaat nergens op waarom zet je dit op het forum heeft tog niks met kiten te maken ofwel. (angry_kitesmiley)
|
|
|
Marc de Munnik
|
uhh.. dit heet kitelounge!!! lagge kenty!
|
|
|
-_Wouter87_-
|
dit spel slaat nergens op waarom zet je dit op het forum heeft tog niks met kiten te maken ofwel. (angry_kitesmiley)
weet je zeker dat je 17 ben?? je gedraagt je of je 3 bent...
|
|
|
kentyman
|
weet je zeker dat je 17 ben?? je gedraagd je of je 3 bent... gedraagT
|
|
|
Passie
|
ik vind 't anders best vet hoor,,, beetje je baas verpeste
|
|
|
gaastra kiter
|
wat ik ben 17 zo lekker boeie is tog niks mis mee
|
|
|
Passie
|
nou nou,,, weer ruzie hierzo ?
|
|
|
Darkwing
Gast
|
wat ik ben 17 zo lekker boeie is tog niks mis mee Ik kan je zin op 6 verschillende manieren lezen, wat leestekens gebruiken kan geen kwaad
|
|
|
Steven
|
wat ik ben 17 zo lekker boeie is tog niks mis mee Ik kan je zin op 6 verschillende manieren lezen, wat leestekens gebruiken kan geen kwaad Hehe(comma) idd(uitroepteken) Sommige mensen kunnen wel een typ cursus gebruiken(punt)
|
|
|
gaastra kiter
|
fuck jullie als jullie moeilijk doen lekker boeie, wat maakt het uit hoe ik type.
|
|
|
|
b.v.o
|
heey gaastra kiter(mike) dit is kitelounge, ik ben gelijk jou foto gaan doen vond ik wel strak eerst je ogen weg gebrand.
|
|
|
Tom
|
Haha ik voel hier liefde mensen !
|
|
|
kentyman
|
deze topic heet dan ook "frustraties uitleven" maarreh, wel lief doen tegen elkaar heh mensen, straks is 't weer huilen! :-)
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
haha kiters die ruzzie maken wat een sukels zijn jullie sorry maar is gewoon de waarheid {kiters horen elkaar te helpen niet afslachten.
|
|
|
Tom
|
Is er al iemand gesneuvelt dan ?? haha nee geintje man trek het je niet zo aan! In real life kunnen ze elkaar vast kusse
|
|
|
RaRo
|
LOL kent, die had ik eerder moeten hebben... was HEEL toepasselijk geweest
|
|
|