Mick
Gast
|
Wat dacht je van hiero? [verwijderd door de admin]
|
|
|
|
Claudia
|
Haha, 40 knopen, dat wil je echt niet Mick!
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Oneej... 6 op 10 meter lijntjes en loopen maar
|
|
|
larssmits
Gast
|
tom niet lullen, eerst stond je in 22 knopen op muiderberg aan de kant omdat het te hard waaide
|
|
|
Tom
|
Was ook anders bedoeld denk Lars Maar blijft een leuke dis hehe
|
|
|
-_Wouter87_-
|
omg, gaan we nu ook al ''dissen'' op een kiteboarders forum
|
|
|
gaastra kiter
|
hele weekend windkracht 3 kite jongens
|
|
|
kentyman
|
windkracht 3? :-( doe mij maar gewoon 5 a 6 Bft, dan kan er tenminste gesprongen worden! Hoewel ik op 't moment al dolblij zou zijn met 14 kts... Oh, en een vrije dag natuurlijk. *zucht*
|
|
|
Mick
Gast
|
Haha, 40 knopen, dat wil je echt niet Mick!
Juist wel joh Claudia, kan ik eindelijk eens m'n 4m kite uit de kast pakken..... grinnnnnnnnn
|
|
|
tom_beul
Gast
|
@ lars. ik kan zo een 3m² lenen met stormlijntjes:P
|
|
|
Passie
|
ja maar tom.. jij heb die denk al eerder nodig...
|
|
|
Passie
|
waaiit 't daar altijd zo hard... ze geven nou bij windguru.. nog meer op daarzo...das toch neit meer gezond
|
|
|
job
Geen avatar
|
Dude's ut waait nu in NL dat BEUL beter..... morgen weer te water met me 7
|
|
|
THEGREEN
|
Vandaag lekker gebeult met 12 meter volledig gedepowerd maar toch nog teveel wind eigenlijk, toch lekker en overpowerd gevaren (hangloose_kitesmiley) MIJN PA VAART NU OOK EINDELIJK en die kan die 40 knopen wel gebruiken, is 100 zoveel kilo en dat schiet niet op natuurlijk .......
|
|
|
Passie
|
haha,,, Morgen wind dan ??
|
|
|
Passie
|
bij grevelingen dam ? ik betwijfel 't
|
|
|
THEGREEN
|
Neej toen iedereen 12 of kleiner had was er maar 1 man met een 16m2 en dat was nou mijn pa en hij vaart met een RRD directional.... Dat was op onze homespot Schellinkhout trouwens.....
|
|
|
plaaggeest
|
heb deze vakantie 2 keer 40 knopen gehad! Dat was echt feest! helaas geen kiters meer te bekennen. En toen maar het waveboardje en 4.7 zeiltje gepakt en rippe maar!
|
|
|
gaastra kiter
|
afgelopen zaterdag was chill om te kite super gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
job
Geen avatar
|
geen 16 gezien op S'hout gister (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
kentyman
|
zaterdag was wind EN zon!!! ongeloveloos! maar 't was toch geen 40 knopen? 30 maximaal maar eerder tussen de 16 en 26 ofzo? Ik weet 't niet want de batterij van m'n windmeter is op
|
|
|
wouterb
|
M'n maat claimt dat ie eindelijk gevaren (meer dan 10mtr) heeft. Zondag op S'hout. Geel pakkie en een Roze/witte AB 8.4. Getuigen worden gevraagd zich te melden...gheghe...
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
zaterdag was wind EN zon!!! ongeloveloos! maar 't was toch geen 40 knopen? 30 maximaal maar eerder tussen de 16 en 26 ofzo? Ik weet 't niet want de batterij van m'n windmeter is op die 40 knopen van dark rider was in frankrijk. Hier in NL. was het zaterdag maximaal in de vlagen 29 knopen (gemeten op de dijk van de slufter).
|
|
|